Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Elegia

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elegia » 27. feb 2010, 10:08

limey skrev:
Funky skrev:
limey skrev:Ja. Godt at vores klub ikke er ude i sådan et økonomisk morads.
Et minus i retning af 55 millioner - 10-15 millioner værre end AaB - og UDEN en kuldsejlet ejendomshandel i baggagen, det synes jeg faktisk er rigtig imponerende. AaBs årsresultat har jeg betegnet som "katastrofalt". Jeg ved slet ikke hvad jeg så skal kalde FCMs. Men hva', de har vel en eller anden stenrig uldkræmmer i baghånden.
Muligvis. Det kunne have været sjovere, hvis det gik nogenlunde hos os og det var de andre klubber som kæmpede. Nu er jeg bare glad for at vi ikke er de eneste. Dansk klubfodbold har tilsyneladende levet over evne i langt tid. Nu er det spændende at se om OB ikke snart begynder at få røde tal. Hvis det ikke sker, må vi nok vænne os til, at det er dem der sætter dagsordenen de næste år.
Det kan man roligt sige - de 12 Superliga-klubber skylder til sammen mere end 3.000.000.000 kroner(!) væk. Selv om PS&E står for rundt regnet 2/3 af dette beløb, er det alligevel imponerende, at så meget ledelsesmæssig inkompetence har fundet vej til klubberne.
Og tallet er endda taget fra FØR fredagens regnskaber fra bl.a. PS&E, AGF og FC Midtjylland.

Vi kender alle proceduren: nu skal livremmen spændes ind i et år eller to. Så glemmer man alt om økonomisk krise og går atter i gang med det spillermæssige oprustningskapløb og så kan vi starte forfra om en fem års tid...

Det værste er bare, at de kommende sæsoners smalhals kan vise sig at være et internationalt setback for de danske klubber, der skal betales af på mange år frem over i form af svage ranglistepræstationer.

Dog kommer det samme også snart til at ske i Premier League, hvor boblen vel brister inden for højst et par år.

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 27. feb 2010, 11:24

http://www.bold.dk/nyt/FCM-har-begravet-gulddroemmene

Hvis de ikke får solgt spillere bliver underskuddet på 55 mio., men har de overhovedet nogle de kan sælge til en ok pris?

Måske Borring, der har været inde omkring landsholdet, men det bliver da vist med et væsentlig tab i forhold til de 20 mio. de gav for ham...
// gwailo

213
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af 213 » 27. feb 2010, 11:41

Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 27. feb 2010, 11:49

AaB har uden tvivl også store økonomiske problemer, men jeg mener bare der er en markant forskel mellem FCM og AaB, FCM har været tæt på mesterskabet et par gange, men har aldrig præsteret noget rigtigt stort, hverken herhjemme eller i Europa. Med andre ord, så har FCM ikke fået noget for deres penge.

Jeg er spændt på hvordan FCM vil reagere nu, for det er vel i og for sig hele deres forretningsfilosofi de skal til at ændre. De har hentet helt unge afrikanere, det er dog blevet sat en stopper for, da de overtrådte reglerne. Derudover har de spillet med musklerne ved at hente ekstremt dyre spillere ind, hvor de fleste har undret sig over hvorfor de ville betale så meget for netop de spillere. Med andre ord, så har de ikke mulighed for det længere. Så de skal satse intensivt på de unge talenter på deres akademi, hvilket sikkert kan blive ganske spændende hvis de forsætter deres jagt på talenter rundt om i landet, hvordan vil de øvrige klubber reagere på det?

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 27. feb 2010, 17:22

Billede
hedens hooligans..

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 27. feb 2010, 18:23

Venstre hjørne af billedet.. Hehe
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 27. feb 2010, 22:40

Kasper skrev:Venstre hjørne af billedet.. Hehe
Han er og bliver en flot fyr :thumbsup:
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 6. mar 2010, 18:29

Frank Kristensen

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. mar 2010, 19:47

thomasjn skrev:Frank Kristensen
Frank er faktisk en af de spillere fra Ikast, som jeg godt kan li som person. Han virker meget sympatisk og lige til. Faktisk havde jeg gerne set ham som AaB spiller, han har mange af de egenskaber, som vi har manglet lige siden ham jeg ikke må omtale på debatten forlod os.

Hans 2 mål idag var i øvrigt et glimrende eksempel på, hvor stor en forskel en god targetspiller kan gøre. 2 indlæg slået lidt i blinde, gav bonus fordi Frank er så fantastisk i hovedspillet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 6. mar 2010, 19:51

Hanga skrev:
Frank er faktisk en af de spillere fra Ikast, som jeg godt kan li som person. Han virker meget sympatisk og lige til. Faktisk havde jeg gerne set ham som AaB spiller, han har mange af de egenskaber, som vi har manglet lige siden ham jeg ikke må omtale på debatten forlod os.

Hans 2 mål idag var i øvrigt et glimrende eksempel på, hvor stor en forskel en god targetspiller kan gøre. 2 indlæg slået lidt i blinde, gav bonus fordi Frank er så fantastisk i hovedspillet.
Jeg pinker lige det udsagn for dig. Frank er squ da en kæmpe bonderøv. Han bliver bare væk!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. mar 2010, 19:57

Califfen skrev:
Hanga skrev:

Jeg pinker lige det udsagn for dig. Frank er squ da en kæmpe bonderøv. Han bliver bare væk!
Bonderøv eller ej, så synes jeg nu han virker som en fin person og en god spiller. Men kan selvfølgelig godt se at det ikke passer så godt ind i vores koncept med at hade ALT fra Ikast og omegn. Jeg tror nu heller ikke du behøver at frygte, at han skulle komme til Aalborg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 6. mar 2010, 21:11

man skulle nødig have en mand der laver mål ( ironi anvendt )
Han vil være en gevinst i AaB og en del andre klubber

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 14. apr 2010, 15:48

http://www.bold.dk/nyt/FCM-direktoer-Ga ... og-Collins" onclick="window.open(this.href);return false;

At de ikke erkender at de trak racismekortet på en højest billig baggrund og i stedet hyler uhæmmet videre med nye beskyldninger.

McQwai
1. div
1. div

Indlæg af McQwai » 17. apr 2010, 19:04

Pga af deres storhedsvanvid, som heldigvis har været på lavt blus over en længere periode.

Deres amerikanisering af klubnavn (Black wolves) - deres højpandede, uoriginale jubelscener (så sent som idag mod FCK) - men husker også en "300-dans" i en kamp i Lyngby i 07/08-sæsonen...

Deres headset/højtaler-anordning på fan-tribunen, som om der er 20.000 man skal råbe op...

Skulle bare lige ud med noget efter at have set dem vinde i 4 min. overtid mod FCK (fortjent eller ej)
AaB - ingen lige - ingen over !

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Hjallerup..

Indlæg af LKH » 17. apr 2010, 19:32

McQwai skrev: Deres headset/højtaler-anordning på fan-tribunen, som om der er 20.000 man skal råbe op...
Hvad er det..? :)
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

McQwai
1. div
1. div

Indlæg af McQwai » 17. apr 2010, 20:14

LKH skrev:
McQwai skrev: Deres headset/højtaler-anordning på fan-tribunen, som om der er 20.000 man skal råbe op...
Deres svar på Røde: personen der råber resten op, har et headset på så lyden kommer ud til hele tribunen gennem højtalere... det virker bare en smule over-gjort, når man tænker på tribunens sølle størrelse :D
AaB - ingen lige - ingen over !

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 18. apr 2010, 09:27

Men ellers gør de da udmærket i de her dage

ruddi
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af ruddi » 18. apr 2010, 09:34

McQwai skrev:
LKH skrev:
Deres svar på Røde: personen der råber resten op, har et headset på så lyden kommer ud til hele tribunen gennem højtalere... det virker bare en smule over-gjort, når man tænker på tribunens sølle størrelse :D
Er det bare mig eller er det faktisk en go ide, syntes da jeg har læst en del debatter herinde omkring hvor svært det er at kordinere fælles sang med de forskellige grupperinger der er på tribunen...............dog skal der selvfølgelig ikke skrues så højt op at det genere andre på tribunen.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 19. apr 2010, 22:24

fordi den kamel til Jonas Borring scorede til 3-2 mod FCK når nu jeg havde spillet på 2-2. Store idioter

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 11. maj 2010, 17:19

Tomt tomt pokalskab
Billede

Besvar