Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
At der faldt 20-30 cm sne, bedst som man troede at vinterhelvedet endelig var ved at slutte.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hurra for Aalborg.. Her faldt der ingen sne..Hanga skrev:At der faldt 20-30 cm sne, bedst som man troede at vinterhelvedet endelig var ved at slutte.
-
VMDanmark
- Junior

- Favoritspiller: Xavi
- Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.
Det pisser mig af at der er så meget sne for tiden. Det er ikke det mest normale i Danmark at sneen begynder i December og stadig er igang i Marts... Nu er jeg faktisk også lidt af et "Sommer Menneske".... Sidst jeg har hørt om så meget meget sne var i 2. Verdenskrig, det var et sygt snevejr!
AaB i tykt og tyndt!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at lige midt i fodboldkampen igår FCK-AGF gik mit tv i stykker 
Jeg hørte et kæmpe bang inde i mit tv, derefter gik al strømmen i min lejlighed.
Da jeg fik strømmen igen var mit tv helt dødt.
Men stadigvæk godt gået af et LCD tv der fylder 5 år til sommer
Jeg hørte et kæmpe bang inde i mit tv, derefter gik al strømmen i min lejlighed.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Er 5 år godt gået for et fjernsyn? Mit eget fik jeg, da jeg var 10 - det er nu 8 år siden, og mine forældre har et, der er over 20 år gammelt stående i stuen. Billedrør begge to, men alligevel...Elscorpio skrev:Det pisser mig af at lige midt i fodboldkampen igår FCK-AGF gik mit tv i stykker
Se det nu på den lyse side, nu har du den oplagte mulighed for at skifte det LCD bras ud med et ordenligt plasma tvElscorpio skrev:Det pisser mig af at lige midt i fodboldkampen igår FCK-AGF gik mit tv i stykker
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Plasma er skrald! det eneste rigtige er LEDHanga skrev:Se det nu på den lyse side, nu har du den oplagte mulighed for at skifte det LCD bras ud med et ordenligt plasma tvElscorpio skrev:Det pisser mig af at lige midt i fodboldkampen igår FCK-AGF gik mit tv i stykker
-
VMDanmark
- Junior

Det pisser mig af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker. Han er grim med hans tøsefjæs og han "filmer" tit i fodbold, og så den franske fodbold spiller Henry, han har snydt og han er skide grim. De 2 spillere kan virkelig gøre mig sur! 
AaB i tykt og tyndt!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Hvem synes du så er lækre?VMDanmark skrev:Det pisser mig af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker. Han er grim med hans tøsefjæs og han "filmer" tit i fodbold, og så den franske fodbold spiller Henry, han har snydt og han er skide grim. De 2 spillere kan virkelig gøre mig sur!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
VMDanmark
- Junior

Det ved jeg faktisk ikke helt, har gået og tykket på det men intet er kommet frem, i nu.Konsulenten skrev:Hvem synes du så er lækre?VMDanmark skrev:Det pisser mig af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker. Han er grim med hans tøsefjæs og han "filmer" tit i fodbold, og så den franske fodbold spiller Henry, han har snydt og han er skide grim. De 2 spillere kan virkelig gøre mig sur!
AaB i tykt og tyndt!
Sys at torres er rimlig niceVMDanmark skrev:Det ved jeg faktisk ikke helt, har gået og tykket på det men intet er kommet frem, i nu.Konsulenten skrev:Hvem synes du så er lækre?VMDanmark skrev:Det pisser mig af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker. Han er grim med hans tøsefjæs og han "filmer" tit i fodbold, og så den franske fodbold spiller Henry, han har snydt og han er skide grim. De 2 spillere kan virkelig gøre mig sur!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Haha tænkte på om en tråd med grimme fodboldspillere ikke burde have en plads her i diverse forummet.. Der er jo mange fantastisk grimme fodboldspillere 
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
VMDanmark
- Junior

Det kunne sagtens sættes ind i Fodbold Generalt men nu hedder den tråd jo "Det pisser mig af tråden", og det pisser mig af at høre nogen der syntes C. Ronaldo er lækker fordi han er skide grim og det samme med Henry...Kasper skrev:Haha tænkte på om en tråd med grimme fodboldspillere ikke burde have en plads her i diverse forummet.. Der er jo mange fantastisk grimme fodboldspillere
AaB i tykt og tyndt!
-
VMDanmark
- Junior

Torres er nice men jeg mener i at jeg ikke ved hvem der er lækre snakker jeg ikke om fodbold spillere, det pisser mig bare af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker når han har et tudefjæs... Hvis du forstår?
AaB i tykt og tyndt!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Hmm jeg er ikke helt med. Hvordan mener du?VMDanmark skrev:Torres er nice men jeg mener i at jeg ikke ved hvem der er lækre snakker jeg ikke om fodbold spillere, det pisser mig bare af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker når han har et tudefjæs... Hvis du forstår?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
VMDanmark
- Junior

Det er meget svært at forklare, men Spurs sagde: "Sys tores er rimlig nice" (Han staver ikke så godt...) Jeg syntes Torres er nice men jeg mente ikke på den måde "lækker" sådan fodbold agtigt, men sådan mere rigtigt, jeg kan ikke forklare det!Konsulenten skrev:Hmm jeg er ikke helt med. Hvordan mener du?VMDanmark skrev:Torres er nice men jeg mener i at jeg ikke ved hvem der er lækre snakker jeg ikke om fodbold spillere, det pisser mig bare af at nogen syntes C. Ronaldo er lækker når han har et tudefjæs... Hvis du forstår?
AaB i tykt og tyndt!
Jeg tror sørme vi har fundet en ny Nielse!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
VMDanmark
- Junior

Snakker du om mig???Hanga skrev:Jeg tror sørme vi har fundet en ny Nielse!
AaB i tykt og tyndt!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg tror vi har fundet den gamle Nielse!Hanga skrev:Jeg tror sørme vi har fundet en ny Nielse!
Janteloven eksisterer IKKE!
Det pisser mig af, at jeg ikke fik meldt mig til fanturneringen i poker!
Hvad sker der lige for gode præmier? 2 mand er sikret VIP rejse til Real Madrid, i en turnering med kun 8 deltagere!!
Hvad sker der lige for gode præmier? 2 mand er sikret VIP rejse til Real Madrid, i en turnering med kun 8 deltagere!!