Han er uskyldig, det ved alle...Pastorius skrev:Jeg tror han er uskyldig....jernskjorten skrev:Copy-paste:
"Ifølge Ljungman kom han ved en banal muse-fejl til at overføre 7,8 mio. kr. i udbetaling på Baggers luksusyacht.
I virkeligheden skulle han have overført pengene til det amerikanske computerfirma Sun. Men i stedet kom han til at sende pengene til det tyske værft Sunseeker, der havde fået bestilling på at bygge en luksusyacht til 50 mio. kr. til det Stein Bagger kontrollerede selskab Clanweaver.
”Beløbet og navnene mindede om hinanden. Jeg arbejdede 10 til 12 timer i døgnet og ordnede mange overførsler til bankerne med copy-paste,” forklarede han i retten."
kilde: epn.dk
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
.. at det nu er bevist, at man ikke skald blande skidtfisk i beton...
http://politiken.dk/sport/fodbold/article915061.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://politiken.dk/sport/fodbold/article915061.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Hmm... hvis ikke jeg husker helt forkert var der vist også problemer med betonen da man renoverede Aalborg Stadion. Her nåede man dog i det mindste at finde ud af det før man byggede et helt stadion af det.
MrBangDK skrev:.. at det nu er bevist, at man ikke skald blande skidtfisk i beton...
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
At man nu kan se årsopgørelsen og vi skal have 20.000 Kr tilbage
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ulrik Laursen på Onside.dk får mit smil frem:
- Det skal ikke være nogen hemmelighed, at de der små vævre typer, som godt kan lide at løbe dybt i givne situationer, kan give et problem for mig. Men jeg synes ikke rigtigt, der har været nogen siden Rade (Prica, red.), som har været rigtig irritable at spille over for, siger han til Onside.dk og uddyber:
- Der er gode angribere. Men jeg synes ikke, jeg går ud og tænker åh nej, nu skal jeg ud og spille imod ham, forklarer han.
Til gengæld gruer han over at tænke tilbage på tiden, hvor Rade Prica gjorde det svært at være forsvarer i SAS Ligaen.
- Prica på det tidspunkt, hvor jeg synes, han var rigtig god, jamen alle hans afslutninger var inden for målrammen, og selv nogle gange, når du mente, at du havde styr på ham, så fik han afsluttet alligevel. Det var en angriber, jeg var forholdsvis imponeret over, siger FCK'eren.
- Det skal ikke være nogen hemmelighed, at de der små vævre typer, som godt kan lide at løbe dybt i givne situationer, kan give et problem for mig. Men jeg synes ikke rigtigt, der har været nogen siden Rade (Prica, red.), som har været rigtig irritable at spille over for, siger han til Onside.dk og uddyber:
- Der er gode angribere. Men jeg synes ikke, jeg går ud og tænker åh nej, nu skal jeg ud og spille imod ham, forklarer han.
Til gengæld gruer han over at tænke tilbage på tiden, hvor Rade Prica gjorde det svært at være forsvarer i SAS Ligaen.
- Prica på det tidspunkt, hvor jeg synes, han var rigtig god, jamen alle hans afslutninger var inden for målrammen, og selv nogle gange, når du mente, at du havde styr på ham, så fik han afsluttet alligevel. Det var en angriber, jeg var forholdsvis imponeret over, siger FCK'eren.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Pastorius skrev:Jaribarh Chözcir
Tak for tippet, han er cool
Og mens man så sad og grinede lidt af ham på Youtube dukkede denne op :
http://www.youtube.com/watch?v=gr9endKX ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
Får det virkelig smilet frem at træde rundt i et stort, dybt sår???jernskjorten skrev:Ulrik Laursen på Onside.dk får mit smil frem:
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Argh, er vi ikke snart nået dertil, hvor vi kan glæde os over, at denne pragtfulde svensker har båret AaB-trøjen?BoT skrev:Får det virkelig smilet frem at træde rundt i et stort, dybt sår???jernskjorten skrev:Ulrik Laursen på Onside.dk får mit smil frem:
Ifølge nedenstående gennemgang af den sunde sorgs faser burde vi være igennem hyleriet for længst efter tabet af vores kære Prica... :
De fire faser i sund sorgterapi:
1. Chokfasen - varighed: fra få minutter til flere døgn.
Tabet skal erkendes. Den intellektuelle erkendelse. Personen er i choktilstand, og kæmper med at erkende tabet. Denne fase er afsluttet, når den sørgende uden tøven kan bekræfte, at f. eks. dødsfaldet har fundet sted.
2. Reaktionsfasen - varighed: fra 4 til 8 uger.
Sorgens forskellige følelser skal forløses. Anden fase er den dybere erkendelse af, at tabet er uigenkaldeligt. Mange mennesker har svært ved at tale om følelser.
At være villig til at opleve den nødvendige smerte. Følelserne bidrager på længere sigt til at rense og læge såret.
3. Bearbejdningsfasen - varighed: ca. et halvt år.
Nye færdigheder udvikles. Personen må se sig i stand til at kunne leve med tabet. Lære at bruge sit netværk, sin omgangskreds. Lære at handle på nye måder.
At justere til de nye omgivelser og tilegne sig nye færdigheder.
4. Nyorienteringsfasen - varighed: ca. et halvt år.
Den følelsesmæssige energi skal reinvesteres. Personen må finde nye venskaber, en ny omgangskreds.
At ophøre med at bruge følelsesmæssig energi på et forhold, der ikke længere eksisterer, og reinvestere energien i nye forhold. At sige farvel. Dette er et langtidsmål, og vil tage mindst et halvt år at opnå.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg er stadig ved nummer 1 og glæder mig iøvrigt til at se Rade Prica smadre Nordsjælland sønder og sammen på Mandag!jernskjorten skrev:Argh, er vi ikke snart nået dertil, hvor vi kan glæde os over, at denne pragtfulde svensker har båret AaB-trøjen?
Ifølge nedenstående gennemgang af den sunde sorgs faser burde vi være igennem hyleriet for længst efter tabet af vores kære Prica... :
De fire faser i sund sorgterapi:
1. Chokfasen - varighed: fra få minutter til flere døgn.
Tabet skal erkendes. Den intellektuelle erkendelse. Personen er i choktilstand, og kæmper med at erkende tabet. Denne fase er afsluttet, når den sørgende uden tøven kan bekræfte, at f. eks. dødsfaldet har fundet sted.
2. Reaktionsfasen - varighed: fra 4 til 8 uger.
Sorgens forskellige følelser skal forløses. Anden fase er den dybere erkendelse af, at tabet er uigenkaldeligt. Mange mennesker har svært ved at tale om følelser.
At være villig til at opleve den nødvendige smerte. Følelserne bidrager på længere sigt til at rense og læge såret.
3. Bearbejdningsfasen - varighed: ca. et halvt år.
Nye færdigheder udvikles. Personen må se sig i stand til at kunne leve med tabet. Lære at bruge sit netværk, sin omgangskreds. Lære at handle på nye måder.
At justere til de nye omgivelser og tilegne sig nye færdigheder.
4. Nyorienteringsfasen - varighed: ca. et halvt år.
Den følelsesmæssige energi skal reinvesteres. Personen må finde nye venskaber, en ny omgangskreds.
At ophøre med at bruge følelsesmæssig energi på et forhold, der ikke længere eksisterer, og reinvestere energien i nye forhold. At sige farvel. Dette er et langtidsmål, og vil tage mindst et halvt år at opnå.
Janteloven eksisterer IKKE!
Rungsted Cobras...
Det er så totalt fedtlimey skrev:Lyon
Så mangler vi bare at få Arsenal ekspederet ud, så har det været endnu en vellykket CL-sæson
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
At Real er ude af CL!
Sad også og heppede på Porto igår, men de unævnelige virker godt nok uhyggeligt gode i øjeblikket.AaB1978 skrev: Så mangler vi bare at få Arsenal ekspederet ud, så har det været endnu en vellykket CL-sæson
Tror nu alligevel nok de skal ryge ud - gamle Judas i centerforsvaret ser mig sgu noget rusten ud. Håber de trækker Utd eller Chelsea i næste runde - dem kan de ikke besejre.limey skrev:Sad også og heppede på Porto igår, men de unævnelige virker godt nok uhyggeligt gode i øjeblikket.AaB1978 skrev: Så mangler vi bare at få Arsenal ekspederet ud, så har det været endnu en vellykket CL-sæson
Det får smilet frem at Arsenal vinder CL i år.
Det får smilet frem at nogen stadigvæk tror at Arsenal kan vinde noget. 
Frank Standstill. "Fedeste" spiller i AaB historie!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!
Jamen, Chelsea går jo ikke videre.AaB1978 skrev:Tror nu alligevel nok de skal ryge ud - gamle Judas i centerforsvaret ser mig sgu noget rusten ud. Håber de trækker Utd eller Chelsea i næste runde - dem kan de ikke besejre.limey skrev:Sad også og heppede på Porto igår, men de unævnelige virker godt nok uhyggeligt gode i øjeblikket.AaB1978 skrev: Så mangler vi bare at få Arsenal ekspederet ud, så har det været endnu en vellykket CL-sæson
Torsdagsdruk!
Okay seje.jbc skrev:Det får smilet frem at nogen stadigvæk tror at Arsenal kan vinde noget.