MEGA billedtråd
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Re: MEGA billedtråd

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Lindvang
[quote="Martin"][/quote]
Jeg vidste ikke, at du var ivrig fritidsbotaniker.
Jeg vidste ikke, at du var ivrig fritidsbotaniker.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
spørgsmålet er vel mere om det er kødædende planterLindvang skrev:Jeg vidste ikke, at du var ivrig fritidsbotaniker.Martin skrev:
- Martin
- Landshold

Nej, jeg overrasker konstant! Samler også på fedtsten, med et lignende udtryk. Alt sammen er vigtige bestanddele i at være en del af den københavnske kulturelite.Lindvang skrev:Jeg vidste ikke, at du var ivrig fritidsbotaniker.
Søndergaard er på samme måde en aficionado i denne udmærkede genre af naturkunst - han er i besiddelse af adskillige gigabyte med optagelser af disse herlige skabninger.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Mærkeligt - jeg får sådan lyst til et glas mælk.
- Steve-Dave
- Landshold

Yeeeehaaaa!Kenneth K skrev:patter
-
Lindvang
Mmmmm, fedtsten. Der er ikke noget bedre end at snitte fedtsten!Martin skrev:Nej, jeg overrasker konstant! Samler også på fedtsten, med et lignende udtryk. Alt sammen er vigtige bestanddele i at være en del af den københavnske kulturelite.Lindvang skrev:Jeg vidste ikke, at du var ivrig fritidsbotaniker.
Søndergaard er på samme måde en aficionado i denne udmærkede genre af naturkunst - han er i besiddelse af adskillige gigabyte med optagelser af disse herlige skabninger.
I øvrigt er det billede med damerne i rundkreds (udover selve motivets herlighed) faktisk et fantastisk billede. Beklager, at jeg her blev lidt kulturelitær. Det er jo næsten Andrew Llloyd Hughes'sk at sige.
Flower... Hvor har du fundet det billed af computertasken som er en bog... den skal jeg da ha!
Sur som bare satan!
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
En hurtig googlesøgning giver svaret, den koster ca. 450,- og kan fåes til 13" og 15" notebooks se selv mere her:Mover skrev:Flower... Hvor har du fundet det billed af computertasken som er en bog... den skal jeg da ha!
http://twelvesouth.com/products/bookbook/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sille

I sydafrika har man fundet dette kranie. Det kunne meget vel være bongas forfædre det stammer fra, hvis man ser på formen. Lidt ninja turtle agtigt!
Det var da ærgeligt,..man kunne ellers knytte mange kommentarer til billedet..!!MrBangDK skrev:
Tjaaaa.. der er vel ikke så meget at sige...
Jeg vil så nøjes med at konstatere,...Brøndby-tussen til venstre er sgu overfed (men der skulle selvfølgelig ha stået noget andet)
Tak for inspirationen,..både til MrBangDK, men bestemt da også til Mickey og Bjarne..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Helt enig. Über-Brian 1 og 2 er nok det første jeg kommer i tanke om.tegner skrev:Det var da ærgeligt,..man kunne ellers knytte mange kommentarer til billedet..!!MrBangDK skrev:
Tjaaaa.. der er vel ikke så meget at sige...
- Martin
- Landshold