Det får smilet frem tråden
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det får smilet frem tråden
Kilde skrev:Hallelujah!MrBangDK skrev:pt. 1-3 på Pestegnen Arena...
.. og SønderjyskE har taget point fra FC Indavl.. Nu skal OB bare lige baske Esbjerg og Randers samme ved AGF, så har det næsten været en drømmerunde!
Mener nu uafgjort mellem Esbjerg og OB er bedre. Ob skal helst ende på 2. pladsen for AaB's skyld. Plus så har vi hentet på ALLE hold over os i denne runde
De sidste to dages fodboldresultater - intet mindre end fantastisk!
Både i DK og i England...limey skrev:De sidste to dages fodboldresultater - intet mindre end fantastisk!
Den slags glæde kender ingen landegrænser - i hvert fald ikke i denne uge.AaB1978 skrev:Både i DK og i England...limey skrev:De sidste to dages fodboldresultater - intet mindre end fantastisk!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Forrige runde var heller ikke helt tosset!limey skrev:De sidste to dages fodboldresultater - intet mindre end fantastisk!
At følgende væddemål til odds 15 går hjem
AaB - Silkeborg IF: AaB eller X
Brøndby IF - HB Køge: X eller HB Køge
FC Midtjylland - SønderjyskE: X eller SønderjyskE
Esbjerg fB - OB: X eller OB
Randers FC - Aarhus GF: Randers FC eller X
Jeg hader jer.Kasper skrev:Gør jeg også 13,5 kilo.. Hold da op en uge!!634 skrev:At jeg imorgen modtager penge fra skat
Primært fordi jeg tilsyneladende skylder skattevæsnet 5.600,00 kroner. Satan altså. Det er hvert år...
Så må du jo lave om på din forskudsopgørelseKenneth K skrev:Jeg hader jer.Kasper skrev:Gør jeg også 13,5 kilo.. Hold da op en uge!!634 skrev:At jeg imorgen modtager penge fra skat
Primært fordi jeg tilsyneladende skylder skattevæsnet 5.600,00 kroner. Satan altså. Det er hvert år...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det får da ikke smilet frem, hvis du kun har satset en 10'erlarsdahl skrev:At følgende væddemål til odds 15 går hjem
Ska' vi hak'?
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Den burde da give væsentlig mere end odds 15??11larsdahl skrev:At følgende væddemål til odds 15 går hjem
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
Dizzy Mizz Lizzy's brag af en koncert i Arena Fyn i aftes 
- MrBangDK
- Allstar

Jeg glæder mig vildt meget til at se dem... Læs hhv. Gaffa's og EB's anmeldelser.. Delte meninger. Jeg ved dog godt hvem jeg vælger at "lytte" til.. Treo, go fucking home!!!KK5700 skrev:Dizzy Mizz Lizzy's brag af en koncert i Arena Fyn i aftes
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Sko/Torp?MrBangDK skrev:Jeg glæder mig vildt meget til at se dem... Læs hhv. Gaffa's og EB's anmeldelser.. Delte meninger. Jeg ved dog godt hvem jeg vælger at "lytte" til.. Treo, go fucking home!!!KK5700 skrev:Dizzy Mizz Lizzy's brag af en koncert i Arena Fyn i aftes
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Ja, dem er jeg helt pjattet med.. Men jeg mente nu anmelderne... Treo må være født negativ..Konsulenten skrev:Sko/Torp?MrBangDK skrev:Jeg glæder mig vildt meget til at se dem... Læs hhv. Gaffa's og EB's anmeldelser.. Delte meninger. Jeg ved dog godt hvem jeg vælger at "lytte" til.. Treo, go fucking home!!!KK5700 skrev:Dizzy Mizz Lizzy's brag af en koncert i Arena Fyn i aftes
Ska' vi hak'?
3* fra Thomas Treo må da være mere end godkendt, det er over hans gennemsnit. Jeg ved ikke hvad han havde regnet med, men sidder lidt med en opfattelse af at Treo havde regnet med 17 nye numre, som alle hver især var nyskabende indenfor musikkens verden.
Hvis man møder op til koncerten med en forventning, om at opleve sit gamle favoritband live så bliver man ikke skuffet, der var satme' knald på...
(Det personlige højdepunkt var en trommesolo hvor ens hjerte kunne holde pause, trommeslageren og lydanlægget i fællesskab skulle nok sørge for at blodet stadig pumpede rundt i kroppen, det var super fedt)
Hvis man møder op til koncerten med en forventning, om at opleve sit gamle favoritband live så bliver man ikke skuffet, der var satme' knald på...
(Det personlige højdepunkt var en trommesolo hvor ens hjerte kunne holde pause, trommeslageren og lydanlægget i fællesskab skulle nok sørge for at blodet stadig pumpede rundt i kroppen, det var super fedt)
Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.
Thomas Treo leverer et hug i nyrerne til Radio100-pøblen, der tror at kvalitet og pladesalg har noget med hinanden at gøre.
-Derfor får Treos anmeldelser smilet frem hos undertegnet!
/Hatten
Thomas Treo leverer et hug i nyrerne til Radio100-pøblen, der tror at kvalitet og pladesalg har noget med hinanden at gøre.
/Hatten
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"
Jeg har været til mange mange koncerter, hvor jeg efterfølgende har været endog meget uenig med Hr. Treo, og hans evige negative indgang (faktisk har vi aldrig været enige)Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.
/Hatten
Alle koncerterne blev overværet uden campinghabit og træsko,...men indrømmet, ingen af gangene var det med deltagelse af Nick Cave eller Leonard Cohen..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- MrBangDK
- Allstar

Det pisser mig af, at nogen kan komme med så dum og elendigt et indlæg... Thomas Treo anmelder ikke musik. Han skriver kommentarer ud fra sine egne forudfattede holdninger til de kunstnere han ser - ikke ud fra det der sker på scenen!!Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.
/Hatten
Hvad er det for noget musik der får din diller op at stå? Jeg er bare nysgerrig, for jeg hører til blandt de 50.000 danskere, der glæder sig til at se Dizzy "in action" og jeg får sgu hverken i campinghabit eller træsko!
Ska' vi hak'?
... Og Trestjernet salami er den mest solgte spegepølse i landets supermarkeder. - Det siger lige så meget om kvaliteten som 50.000 solge Dizzy-billetter.MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at nogen kan komme med så dum og elendigt et indlæg... Thomas Treo anmelder ikke musik. Han skriver kommentarer ud fra sine egne forudfattede holdninger til de kunstnere han ser - ikke ud fra det der sker på scenen!!Poul Hat skrev:Det er kun folk i campinghabit og træsko, der er uenige med Thomas Treo. Lær dog at kende forskel på lort og lagkage ellers kvæles vores musikkultur i X-factor og Boogielisten.
/Hatten
Hvad er det for noget musik der får din diller op at stå? Jeg er bare nysgerrig, for jeg hører til blandt de 50.000 danskere, der glæder sig til at se Dizzy "in action" og jeg får sgu hverken i campinghabit eller træsko!
God koncert
/Hatten
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"