Det pisser også mig af, at nogen kan savne dem...Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at du kan mene at de er savnet. Det var da det mest kiksede påhit til dato.... Og så var de 13 år gamle, man turde jo ikke engang kigge af frygt for at blive kaldt en gammel gris!jesperlarsen skrev:At der ingen cheerleaders er på stadion... god damn de er savnet.
Det pisser mig af tråden
- søren nielsen
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jozo Matovac.
- Geografisk sted: 9000
Re: Det pisser mig af tråden
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++
our Inspiration
our Pride
++96++
Well. De første år var det sgu meget godt, men for pokker hvor gik det ned ad bakke. Og de sidste år står selvfølgelig friskest erindringen, og de erindringer er slet ikke værd at savne.søren nielsen skrev:Det pisser også mig af, at nogen kan savne dem...Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at du kan mene at de er savnet. Det var da det mest kiksede påhit til dato.... Og så var de 13 år gamle, man turde jo ikke engang kigge af frygt for at blive kaldt en gammel gris!jesperlarsen skrev:At der ingen cheerleaders er på stadion... god damn de er savnet.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
viewtopic.php?f=6&t=10535&start=135
Se på Horsens cheerleaders. Et godt eksempel hvorfor der ikke skal være cheerleaders på et stadion, med mindre de har været på forsiden af M!
Se på Horsens cheerleaders. Et godt eksempel hvorfor der ikke skal være cheerleaders på et stadion, med mindre de har været på forsiden af M!
Kenneth K skrev:Well. De første år var det sgu meget godt, men for pokker hvor gik det ned ad bakke. Og de sidste år står selvfølgelig friskest erindringen, og de erindringer er slet ikke værd at savne.søren nielsen skrev:Det pisser også mig af, at nogen kan savne dem...Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at du kan mene at de er savnet. Det var da det mest kiksede påhit til dato.... Og så var de 13 år gamle, man turde jo ikke engang kigge af frygt for at blive kaldt en gammel gris!jesperlarsen skrev:At der ingen cheerleaders er på stadion... god damn de er savnet.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Fodbolddommere pisser mig af 
Hov hov..!Elscorpio skrev:Fodbolddommere pisser mig af
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Specielt dem der så efterfølgende bliver ved med at påstå de har ret!JSJ skrev:Hov hov..!Elscorpio skrev:Fodbolddommere pisser mig af
/Jesper
(og ja - det er dem alle. Basketdommere derimod, fejler ikke noget).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
at silkeborg for straffe inde i overtiden!!
Klubfølelsen sidder i hjertet!
Det pisser mig af Aalborg Kommune har anvisningsret på det kollegie, hvor jeg bor. Alt det rakkerpak de sender her ud kunne vi sgu godt være foruden. De sviner på fællesarealerne og generer de øvrige beboere.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
minder om mit gamle kollegie.. Sad i bestyrelsen for den største administrator af kollegier i KBH, og vi var så trætte af den anvisningsret kommunerne har til kollegierne.thomasjn skrev:Det pisser mig af Aalborg Kommune har anvisningsret på det kollegie, hvor jeg bor. Alt det rakkerpak de sender her ud kunne vi sgu godt være foruden. De sviner på fællesarealerne og generer de øvrige beboere.
Hvis der er helt galt, kan jeg dog anbefale at klage til jeres administrator. Kommunen har pligt til kun at anvise personer, som menes at kunne begå sig i et "ungt og aktivt" miljø (tror jeg nok formuleringen hed). Vi fik afvist flere som Frederiksberg Kommune ønskede at anvise til mit kollegie - stoffer, asocial adfærd, etc.
Det pisser mig af, at kommunerne stadig bruger kollegier som "skraldespand"...
Ska' vi hak'?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
at der er så mange der stadig ikke fatter bruge quote funktionen...
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 34#p299934" onclick="window.open(this.href);return false;
Så lær det dog - og bruge "vis prøve" funktionen...
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 34#p299934" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?
- Steve-Dave
- Landshold

[quote="MrBangDK"at der er så mange der stadig ikke fatter bruge quote funktionen...
[/quote]
Enig!

Enig!

- Gentleman Finn
- Allstar

at uskyldige mennesker dør i trafikken
helvede en ulykke nord for Aalborg
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Det pisser mig af at jeg ikke kan være med på årets største away til Århus imorgen.
Min fodboldklub holder afslutningsfest for indendørs sæsonen

Min fodboldklub holder afslutningsfest for indendørs sæsonen
det pisser mig af du ikke kan finde ud af at prioritere.Elscorpio skrev:Det pisser mig af at jeg ikke kan være med på årets største away til Århus imorgen.
Min fodboldklub holder afslutningsfest for indendørs sæsonen![]()
Det pisser mig af at vi selv har sæsondebut i dag og jeg derfor ikke kan deltage i den stort anlagte tog tur til Århus!
Det pisser mig endnu mere af at gutterne har travlt med at fortælel hvor fedt det er !
Det pisser mig endnu mere af at gutterne har travlt med at fortælel hvor fedt det er !
..Føler 100% med dig, Bette Lars!!Valsted skrev:Det pisser mig af at vi selv har sæsondebut i dag og jeg derfor ikke kan deltage i den stort anlagte tog tur til Århus!![]()
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Det pisser mig af at kamptrådene når vi vinder, er halvt så lange som når vi taber! Man kan seriøst ikke stille nordjydere tilfredse..