Det får smilet frem tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Det får smilet frem tråden
90% af superliga-resultaterne de sidste 4-5 runder! Jeg kan ikke huske at så mange kampe indenfor 4-5 runder har været til AaBs fordel. Det er da helt vildt som vores konkurrenter sætter point til (der er naturligvis også mange konkurrenter at tage af, men alligevel) 
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Den netop overståede runde i Superligaen.. Hold da kæft, det kan ikke være meget bedre! 
Ska' vi hak'?
Den næste kan vise sig at blive endnu bedre. hvis den flasker sig godt, så bliver der hul til midterfeltet.
Frank Standstill. "Fedeste" spiller i AaB historie!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Brøndbys nedtur, endnu engang 
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Røde Romario i Høvdingebold på DR1...
-
Lindvang
En mand af få ord!jernskjorten skrev:Røde Romario i Høvdingebold på DR1...
-
Elegia
"Og her på de rødhåredes hold er stemning allerede supergod. Men de kender jo også hinanden alle sammen fra computerspil på nettet..."jernskjorten skrev:Røde Romario i Høvdingebold på DR1...
Tv-værten i samme program lykkedes for en gangs skyld med en joke.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det fik smilet frem, da SønderjyskE's ishockeyfans efter sejren over de røde i Gigantium i dag ønskede AaB tillykke med sølvet med "AaB, klap, klap, klap" og senere "Åååååååååååååh - hey, hey, hey", til de, af AaB's spillere, der var med på den.
Det er sgu ikke noget, man ser hver dag.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det får smilet frem, at der i det mindste er Snooker VM når man er sygemeldt...
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Det pisser mig af..A_Strandfelt skrev:Det fik smilet frem, da SønderjyskE's ishockeyfans efter sejren over de røde i Gigantium i dag ønskede AaB tillykke med sølvet med "AaB, klap, klap, klap" og senere "Åååååååååååååh - hey, hey, hey", til de, af AaB's spillere, der var med på den.

Og vi snakker det helt brede smil!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Steve Davis vs. Mark King 10-9
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Ja, det var sgu godt at se ham spille en god kamp igen. Jeg lærte ham "at kende" da jeg boede i England i 1985, dengang var han helt uhyggelig.Konsulenten skrev:Steve Davis vs. Mark King 10-9
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Siden da har han været bedst til at underholde - men det kan han altså også.Pastorius skrev:Ja, det var sgu godt at se ham spille en god kamp igen. Jeg lærte ham "at kende" da jeg boede i England i 1985, dengang var han helt uhyggelig.Konsulenten skrev:Steve Davis vs. Mark King 10-9
Mjae, han er stadig i top 30 - det er altså ikke helt ringe - slet ikke som 50+ år gammel.limey skrev:Siden da har han været bedst til at underholde - men det kan han altså også.Pastorius skrev:Ja, det var sgu godt at se ham spille en god kamp igen. Jeg lærte ham "at kende" da jeg boede i England i 1985, dengang var han helt uhyggelig.Konsulenten skrev:Steve Davis vs. Mark King 10-9
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Det får smilet frem at sidde i biografen og se "I Love You Phillip Morris" og pludselig se en far hive sin teenage datter ud af salen efter ca. 20 min. Det blev åbenbart for meget for ham se Jim Carrey knalde en mand i røven 
- Sille
Kessler-Froch billetter som uventet lander i skødet... 
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Han (Davis) gjorde dælme også god figur i går aftes! Han er da helt hot igen.Pastorius skrev:Ja, det var sgu godt at se ham spille en god kamp igen. Jeg lærte ham "at kende" da jeg boede i England i 1985, dengang var han helt uhyggelig.Konsulenten skrev:Steve Davis vs. Mark King 10-9
BBC er nok lidt bitre, da han skal være studieekspert sammen med John Parrott som sædvanligt.
Fedt at se gammelnok tilbage på "toppen".
EDIT: Det kunne godt se ud til at det bliver en gyser i år. Et blik ned over Round 2 matcherne - de er jo meget åbne allesammen! Glæder mig til Selby - Hendry & Williams - O'Sullivan. Håber på Selby i år.
Bienvenu Bassogog!