Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 6. maj 2010, 22:19

Jeg har svært ved at være rigtig ked af det, men jeg synes faktisk det er en katastrofe, hvis Sønderjyske klarer sig på bekostning af AGF. Både fordi de er et mere primitivt hold men også fordi AGF altså er en mere attraktiv modstander, der kan trække interesse og sponsorkroner til fodbold i Jylland. Rent sportsligt lyder det altså også sjovere med aways i Århus fremfor i Haderslev.
Med venlig Hilsen
--
Robert

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 6. maj 2010, 22:43

Pastorius skrev:Jeg har svært ved at være rigtig ked af det, men jeg synes faktisk det er en katastrofe, hvis Sønderjyske klarer sig på bekostning af AGF. Både fordi de er et mere primitivt hold men også fordi AGF altså er en mere attraktiv modstander, der kan trække interesse og sponsorkroner til fodbold i Jylland. Rent sportsligt lyder det altså også sjovere med aways i Århus fremfor i Haderslev.
Helt enig, det er kun sjovt i ligesom de rykker ned fordi man kan være efter de altid lalleglade århusianere. Men når vi næste sæson står 30 mand på haderslev i stedet for de (500?) så er det knap så sjovt.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 6. maj 2010, 23:10

Der bliver sandsynligvis 2 Chl kval pladser at spille om næste sæson og tror da det bliver lettere at få en af dem uden GF i ligaen.

Ligaen ser sådan ud
AaB
FCK
OB
Brøndby
Esbjerg
Ikast
Farum
Lyngby/AB/Fredericia
Horsens
Sønderjyske
Randers
Silkeborg

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 7. maj 2010, 10:34

Meelsen skrev:Gåsehud. Hold kæft nogen gode minder, fra den tid. 5 minutter senere stod den på badetur i springvandet foran Haraldslund. Lalleglad og pisse lykkelig. Håber at jeg bare én gang i mit liv oplever den følelse igen.
http://www.youtube.com/watch?v=5RFlRbT9 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke det sker - jeg vil æde et par sure hylere på at AaB inden 2015-2020 igen har ladet sig kåre som Danske Mestre.

Ved ikke hvorfor, men jeg tror ikke vi er færdige med at poppe op og snuppe guld i ny og næ.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 7. maj 2010, 13:25

0.35 :) bestillingsarbejde

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 7. maj 2010, 14:26

Thorshauge skrev:

Det får simpelthen smilet frem hos dig?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 7. maj 2010, 15:53

Kunji skrev:
Thorshauge skrev:

Det får simpelthen smilet frem hos dig?
Jeg kan heller ikke andet end at ryste på hovedet over at den video bringes op i denne tråd.

Meget kan man synes om Balotellis personlighed, og alt det pis han har lavet, men ligefrem smile over, at han bliver sparket frontalt ned, forstår jeg ikke. Det der er jo ikke bare et frispark; det der er decideret vold. Men det findes der jo også mennesker, der forherliger...

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 7. maj 2010, 17:02

Thorshauge skrev:

Herre-tackling.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 7. maj 2010, 18:18

Balotelli's attitude er normalt virkelig en skændsel at se på. Dog er Totti's handling her over stregen. Det ser det dog ikke ud til at alle inter-spillere er enig i at det er over stregen. Han får da et klap på ryggen på vej ud :cool:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 7. maj 2010, 18:28

At DR2(!) af skal vise live Superligabold! Den havde jeg ikke lige set komme :o)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Hjallerup..

Indlæg af LKH » 7. maj 2010, 18:31

le Cid skrev:At DR2(!) af skal vise live Superligabold! Den havde jeg ikke lige set komme :o)
Sejt.. :thumbsup: men skulle Dr1 ikke også ha' gjort det..? (eller var det bevidst kun 2 kampe?)
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 7. maj 2010, 18:43

LKH skrev:
le Cid skrev:At DR2(!) af skal vise live Superligabold! Den havde jeg ikke lige set komme :o)
Sejt.. :thumbsup: men skulle Dr1 ikke også ha' gjort det..? (eller var det bevidst kun 2 kampe?)
DR1 har vist en public service forpligtelse, der siger, at de SKAL vise bispevielse.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Hjallerup..

Indlæg af LKH » 7. maj 2010, 18:52

le Cid skrev:
LKH skrev:
DR1 har vist en public service forpligtelse, der siger, at de SKAL vise bispevielse.
Hvad skulle jeg ellers se? nå! :o
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 7. maj 2010, 21:46

Meelsen skrev:Balotelli's attitude er normalt virkelig en skændsel at se på. Dog er Totti's handling her over stregen. Det ser det dog ikke ud til at alle inter-spillere er enig i at det er over stregen. Han får da et klap på ryggen på vej ud :cool:

Jeg kan ikke forholde mig til om Totti går over stregen, i den givende situation, kan kun konstatere - for nu at bruge lidt Dolph retorik; at Kaptajnen af Rom aka Totti, historisk set ALDRIG har lavet en fejl i hans karrie.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 7. maj 2010, 22:49

RufusTheDog skrev:Jeg kan ikke forholde mig til om Totti går over stregen, i den givende situation
Jeg forstår. Den er også hårfin.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 8. maj 2010, 01:49

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 8. maj 2010, 14:43

http://tv2sport.dk/node/54568" onclick="window.open(this.href);return false;
Mandens arrogance og forsøg på at hæve sig selv højere end klubben og sporten er der ikke plads til i Italien, og slet ikke i Inter. Jeg tror at både Interfans, Romafans, Romaspillere og Interspillere har frydet sig lidt over at det faldt i hans retning. Man ligger som man har redt.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 8. maj 2010, 21:41

Hockeylandskamp.

3-1 mod Finland inden 3. periode. Hvis det holder, kommer hele mandagen på arbejde til at gå med at håne finner....
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hr Tudse
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Hr Tudse » 8. maj 2010, 22:14

Pastorius skrev:Hockeylandskamp.

3-1 mod Finland inden 3. periode. Hvis det holder, kommer hele mandagen på arbejde til at gå med at håne finner....
Arbejder du da i et akvarium?

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 8. maj 2010, 22:57

Billede

... serious shit!

Besvar