Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Gnu » 4. aug 2010, 18:59

Jeg fik en uges karantæne for "i to forskellige tråde at have erklæret dig uenig i vores dispositioner." Og ja, det var netop efter min kommentar til det indlæg i 'Det pisser mig af'-tråden.

Mit indlæg er naturligvis slettet af juntaen nu. Sådan er det åbenbart.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 4. aug 2010, 20:00

Gnu skrev:Jeg fik en uges karantæne for "i to forskellige tråde at have erklæret dig uenig i vores dispositioner." Og ja, det var netop efter min kommentar til det indlæg i 'Det pisser mig af'-tråden.

Nu har juntaen jo altid ret og jeg kunne aldrig, aldrig nogensinde drømme om at erklære mig uenig eller sågar tænke den tanke. Slet ikke i to forskellige tråde...

Men jeg vil dog sige at jeg synes det er "overraskende" - ikke at jeg med dette på nogen måde erklærer mig uenig eller er sarkastisk.

Jeg støtter vores Junta ubetinget, for evigt, for altid.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 4. aug 2010, 20:02

FCKs halvlegsresultat får smilet frem. Jeg vil nyde det næste kvarter. :cheers:

Det var et godt kvarter!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Gnu
Allstar
Allstar

Indlæg af Gnu » 4. aug 2010, 21:55

Provst i Brovst skrev:
Gnu skrev:Jeg fik en uges karantæne for "i to forskellige tråde at have erklæret dig uenig i vores dispositioner." Og ja, det var netop efter min kommentar til det indlæg i 'Det pisser mig af'-tråden.

Nu har juntaen jo altid ret og jeg kunne aldrig, aldrig nogensinde drømme om at erklære mig uenig eller sågar tænke den tanke. Slet ikke i to forskellige tråde...

Men jeg vil dog sige at jeg synes det er "overraskende" - ikke at jeg med dette på nogen måde erklærer mig uenig eller er sarkastisk.

Ja, jeg har også lært at elske juntaen. Det var selvfølgelig helt utilgiveligt, at jeg tillod mig at betvivle juntaens ufejlbarlighed.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. aug 2010, 22:00

Gnu skrev:
Provst i Brovst skrev:

Ja, jeg har også lært at elske juntaen. Det var selvfølgelig helt utilgiveligt, at jeg tillod mig at betvivle juntaens ufejlbarlighed.
Kan det have noget med måden du gjorde det på at gøre? Jeg har ikke set dit indlæg så jeg ved det ikke. Jeg har også 2 gange i to tråde stillet mig uforstående overfor deres indgriben og har endda rapporteret det til juntaen, uden svar eller karantæne. Der er vel ikke nogen der er i tvivl om at de begik en fejl hvilket er helt fair :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar

Indlæg af Gnu » 4. aug 2010, 22:10

Det var givetvis måden, jeg udtrykte kritikken på, der var afgørende. Det var bare ikke den begrundelse jeg fik.

Men juntaen tager selvfølgelig aldrig fejl, og tænk sig, at jeg tillod mig at stille spørgsmålstegn ved juntaens dispositioner.

Og juntaen får naturligvis smilet frem. Vi skal jo holde os til emnet.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 5. aug 2010, 13:57

Så er det vist tid til en lille ”opfrisker” af retningslinjerne for debatten, da der åbenbart er tvivl hos nogle brugere om, hvordan man opfører sig debatside.dk
Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden
I ”Det pisser mig af tråden” var der pludselig lagt op til en lang diskussion af, hvorledes ”casuals” går klædt, hvordan nogen synes sådan noget tøj ser ud, etc. Dette er ikke relevant for tråden. Hvis man vil diskutere mode blandt fangrupperinger så opretter man en tråd med selvsamme formål! Hvis vi som admins blot ser til, så ved vi af erfaring, at trådene kører helt af sporet – og selv under diverse er det p#%!# irriterende!!

Ydermere står der i retningslinjerne:
Admins kan - og vil - uden varsel slette indlæg, der ikke overholder ovennævnte retningslinier.

Det vil altid være admins skøn der afgør, om et indlæg falder indenfor eller udenfor retningslinierne. Hvis du oplever at dine indlæg slettes, nytter det ikke at poste dem igen eller at "sladre" på debatten. Kan du ikke acceptere admins afgørelse, er det såre ærgerligt. Admins skøn kan således ikke "ankes"!
Med andre ord, så har det en konsekvens når man gang på gang offentligt ytrer sin utilfredshed med Juntaens beslutninger på debatsiden. Hvis det tilmed skrives i en bedrevidende tone, så hjælper det heller ikke på sagen!

Der er ikke noget til hinder for, at man kommer med konstruktiv kritik på feedback delen af debatsiden, men one-liners, der blot har til formål at udstille éns utilfredshed med Juntaens arbejde, accepteres ikke!!

End of discussion!!

/Debatjuntaen

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 7. aug 2010, 18:03

Kristian Bak om hvad han skal bringe ind på hedens hold og Esbjerg stadion: "Jeg skal ind og råbe og skrige lidt, man kan jo godt høre hinanden på det her stadion". :D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 9. aug 2010, 21:35

Knud Møller :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 10. aug 2010, 14:31

Æft mand, så er man godt nok en bitter kvinde.... :D

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/jura ... 032900.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 11. aug 2010, 16:01

Hammarby IF fans

http://www.youtube.com/watch?v=EgctddSd ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; March i denne sæson

http://www.youtube.com/watch?v=HO80Mf88kSo" onclick="window.open(this.href);return false; Klassiker

http://www.youtube.com/watch?v=i3dNRT5Y ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; Udebane i 09

http://www.youtube.com/watch?v=-rxSF6yQ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; Just idag är jag stark

http://www.youtube.com/watch?v=TcfghdnL ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; Ultra Boys 1999/2009 video

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 11. aug 2010, 18:07

Fuuuuuuuuuck, de er fandeme godt nok mange, på den første video. Dybt imponerende, gid det var os. Jeg ville være tilfreds, hvis vi kunne lave en march, med 1/4 af det der.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 11. aug 2010, 18:38

Tænk sig, at Hammarby ligger i Superettan. Det er næsten sørgeligt.

Kan godt forstå, at Chanko har sagt, at AaB-fans ikke var på højde med Hammarbys.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 11. aug 2010, 20:33

Billede

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 12. aug 2010, 13:36

SuperLiga Bloopers, man må sige at den hvide puma har doneret godt :D

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 12. aug 2010, 15:36

Jimmy <3

Han er godt nok fra Aalborg. Det er fedt nok.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 12. aug 2010, 23:42

Ham her smiler jeg sku en lille smule af :)
http://go.tv2.dk/video.php/id-32798088.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 13. aug 2010, 00:36

Troels Bech under landskampen igår: ''Og Tim Wiese, som jo ikke er nogen novice, har også problemer med dette skud''.. Noget i den stil, men fik satme et smil frem på mine læber.

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 13. aug 2010, 01:58

Meelsen skrev:Troels Bech under landskampen igår: ''Og Tim Wiese, som jo ikke er nogen novice, har også problemer med dette skud''.. Noget i den stil, men fik satme et smil frem på mine læber.
Troels Bech er genial. Jeg elsker ham som kommentator. Et par andre citater:

"Vi havde engang en folkelig sport i fodbold og man forsøger nu med pletfjerner og alt muligt galvaniserende gejl at tage livet ud af fodbolden ved at få tilskuerne til at sidde ned, få trænerne til at sidde ned, få spillerne til at tage trøjen ind i bukserne. Øllene bliver skiftet ud med rosévin og laksemad, come on mand, hvorfor lave en fodboldkamp til en restriktion?"

"Håndbold er for mig en polterabendaktivitet på linje med paintball og faldskærmsudspring. Jeg så et minut af EM-finalen, men fandt aldrig ud af, hvem der skulle giftes. Håndbold er en tarvelig sport, der kun består af dødbolde."

Reporter: "Kan man stikke en finger i jorden efter dagens kamp og se hvor sæsonen bærer henad for disse to hold?"
TB: "Nej, men man kan stikke den andre steder hen, og det vil ikke bekomme nogen af os særlig godt!"

"Dennis Rommedahls førsteberøringer er som regel også de sidste"

Eller om Nordkoreas 7-0 nederlag til Portugal: "Nordkorea er et lukket land.... - Med et piv åbent forsvar!"

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 13. aug 2010, 10:15

Haha, Troels Bech er the man..

Besvar