Du skal søge lægehjælp alle andre steder end hos AaB.Poker-One-Kenobi skrev:Er der ikke et af de medicinske orakler herinde, der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ved mit betændte skinneben?
Jeg har lige restitueret et par timer foran skærmen til noget fodbold, men det hjalp overhovedet ikke....
Skade Status
-
jensemand57
- Allstar

Re: Skade Status
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hehe!jensemand57 skrev:Du skal søge lægehjælp alle andre steder end hos AaB.Poker-One-Kenobi skrev:Er der ikke et af de medicinske orakler herinde, der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ved mit betændte skinneben?
Jeg har lige restitueret et par timer foran skærmen til noget fodbold, men det hjalp overhovedet ikke....
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

martinaalborg skrev:Curth er skadet
DU er skadet!
Stammer din familie fra Herning-egnen?martinaalborg skrev:Curth er skadet
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Hvordan fanden man kan få noget som helst positivt ud af en spiller bliver skadet, det forstår jeg ikke. Men det er naturligvis bare mig der fuldstændig misforstår dit indlæg, for du mener jo naturligvis ikke det er godt at han er skadet...........selvom du er glad for han ikke kan spille.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

jydenfranord skrev:Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Hvordan fanden man kan få noget som helst positivt ud af en spiller bliver skadet, det forstår jeg ikke. Men det er naturligvis bare mig der fuldstændig misforstår dit indlæg, for du mener jo naturligvis ikke det er godt at han er skadet...........selvom du er glad for han ikke kan spille.
Det er unægteligt kompliceret. Specielt i en tid hvor vores angreb er decimeret til forskellige 18 årige som ikke en kæft kender efternavnet på!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvis man bare gerne vil virke komplet uforstående og skabe en diskussion ud af et indlæg man egentlig godt forstår pointen i så er din stil nok den helt rigtige. Iøvrigt har vi haft den eksakt samme diskussion sidste gang Curth var skadet.jydenfranord skrev:Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Jeg kan vitterligt ikke forstå hvordan man kan udlede noget som helst positivt af en af klubbens spillere bliver skadet. Det virker på mig fuldstændig absurt at man kan mene det er noget godt ved det. Hvis Henriksen så i det mindste bekendte kulør, frem for at sætte sig mellem to stole. Det ville jeg da have langt mere respekt for, hvis han sagde "det er fint Curth er skadet, for jeg kan virkeligt ikke se hvad han kan gøre for AaB og nu er han da i hvertfald væk"Køllen I Møllen skrev:Hvis man bare gerne vil virke komplet uforstående og skabe en diskussion ud af et indlæg man egentlig godt forstår pointen i så er din stil nok den helt rigtige. Iøvrigt har vi haft den eksakt samme diskussion sidste gang Curth var skadet.jydenfranord skrev:Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
-
seamann
Det må så være eneste emne, der er blevet diskuteret to gange herinde.Køllen I Møllen skrev:Hvis man bare gerne vil virke komplet uforstående og skabe en diskussion ud af et indlæg man egentlig godt forstår pointen i så er din stil nok den helt rigtige. Iøvrigt har vi haft den eksakt samme diskussion sidste gang Curth var skadet.jydenfranord skrev:Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Og selvfølgelig er det en skam Curth er blevet skadet.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg gider ikke ind i denne endeløse diskussion igen men vil nøjes med at fyre ordsproget af "Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget". Det betyder ikke at man synes en ting er fantastisk men at der kan være positive sideeffekter ved den.jydenfranord skrev:Jeg kan vitterligt ikke forstå hvordan man kan udlede noget som helst positivt af en af klubbens spillere bliver skadet. Det virker på mig fuldstændig absurt at man kan mene det er noget godt ved det. Hvis Henriksen så i det mindste bekendte kulør, frem for at sætte sig mellem to stole. Det ville jeg da have langt mere respekt for, hvis han sagde "det er fint Curth er skadet, for jeg kan virkeligt ikke se hvad han kan gøre for AaB og nu er han da i hvertfald væk"Køllen I Møllen skrev:Hvis man bare gerne vil virke komplet uforstående og skabe en diskussion ud af et indlæg man egentlig godt forstår pointen i så er din stil nok den helt rigtige. Iøvrigt har vi haft den eksakt samme diskussion sidste gang Curth var skadet.jydenfranord skrev:Det må være tæt på det dummeste der er skrevet på debatsiden gennem tiderne. Du fryder dig over at Curth ikke kan spille pga. en skade, men på samme tid siger du at du ikke ønsker nogen skadet, men at Curth ikke er god nok til andet end bænken.Henriksen skrev:Når der nu SKAL være nok en spiller skadet, så er det nok ikke den værste måde at få Jeppe Curth fra banen på. Træneren kan jo tydeligvis ikke finde ud af at give ham en tur på bænken. Jeg personligt håber da at den stakkels Curth er på benene så hurtigt som muligt, og ønsker ingen spillere skadet - men held i uheld, nu SKAL Emil fra Lønneberg bruge en anden Curth, der alt andet lige overhovedet ikke har været berettiget til andet end at kæmpe om en plads på bænken.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Thorshauge
DHF skal ind og have lavet hoften nu her, det giver god mening at de gør det mens han er ude med akillesenen... det forventes at sætte ham en uge længere tilbage.
Måske løser skadesproblemerne sig selv i næste sæson: AGF har i hvert fald en teori om, at de lavere fysiske krav i 1. div har hjulpet på deres lazerat:
http://stiften.dk/article/20100820/SPOR ... 09873/1284" onclick="window.open(this.href);return false;
Mere seriøst: De henviser også til held og tilfældigheder, hvilket jeg stadig vil gætte på er hovedforklaringen på problemerne i AaB. Omend det dog er klart, at når truppen bliver presset, så kan man nemt ende i en ond cirkel, hvor folk kommer i kamp igen for tidligt.
Uffe
http://stiften.dk/article/20100820/SPOR ... 09873/1284" onclick="window.open(this.href);return false;
Mere seriøst: De henviser også til held og tilfældigheder, hvilket jeg stadig vil gætte på er hovedforklaringen på problemerne i AaB. Omend det dog er klart, at når truppen bliver presset, så kan man nemt ende i en ond cirkel, hvor folk kommer i kamp igen for tidligt.
Uffe
-
Thorshauge
KEP er taget til Kbh for at få behandling for sit springerknæ... vi må håbe det hjælper.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Håber ikke det er på Aalborg sygehus, men det kan jo være de har fået deres løbske streptokok epidemi under kontrol siden Standli, Sahlin ect.Thorshauge skrev:DHF skal ind og have lavet hoften nu her, det giver god mening at de gør det mens han er ude med akillesenen... det forventes at sætte ham en uge længere tilbage.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
jensemand57
- Allstar

Det er da godt, at man endelig har indset, at man ikke har kunne få spillerne klar til kamp. Derfor håber jeg for både DFH og KEP, at de hurtigst muligt bliver klarmeldt
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Det var da utroligt at nogen kan vende det hvide ud af øjenene over at man skriver at SKAL man se bare noget positivt i Jeppe Curths skade, så er det at manden nu er tvunget til at sidde udenfor i en række kampe. Pisse synd og surt for Jeppe, og jeg ønsker ham snarest muligt på højkant... MEN manden har præsteret som en pose lort i jeg ved snart ikke hvor længe, og Lynges adoptivsøn, Emil fra Lønneberg, har åbenbart ikke indset at manden trænger til at komme ud af start-elvan med omgående virkning. Held i uheld, for med mandens ærgelige skade, så er Pehrsson nu tvunget til andet end Jeppe Curth, og hvem ved - den ufrivillige pause kan måske endda gavne.
Det var bare DET budskab jeg ville have igennem - INGEN ønsker om skader til nogle af AaBs spillere tak.
Det var bare DET budskab jeg ville have igennem - INGEN ønsker om skader til nogle af AaBs spillere tak.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
MightyReds
- 1. div

Folk er jo normalt ret begavede på dette forum, men at se det positive i Curth's skade er vist ligeså dumt som at pisse i bukserne for at holde varmen.
- Er Curth en af vores dårligste spillere? Næppe.
- Yder han altid er brav indsats? Ja, han knokler i hvertfald en vis legemsdel ud af bukserne.
- Er folk sure fordi Curth ikke scorer? Sandsynligvis.
- Er det let at være angriber, når vi i to år ikke har haft en midtbane som kan lægge op til et mål? Ja, men dette er ikke en del af grunden til at Curth ikke scorer, for angribere skal gerne klare det selv, allerhelst når de modtager bolden med ryggen til mål som en anden Drogba!
Det som så gør ovenstående endnu mere smukt, og genialt er jo at "frelseren" Schwartz ikke har scoret en skid siden kampen i Lyngby, og at han stadig hverken kan score hjemme eller mod topholdene.
Helten Tracy fra sidste år, som også skulle spille istedet for Curth (ifølge mange) præsterede en scoring og nul assists over markant flere minutter i snit end Curth brugte på sine mål og assists (han spillede forøvrigt en del på fløjen, hvilket vel gør det endnu sværere relativt til Tracy).
Når/hvis resten af vores angribere heller ikke slår til, skal de så alle på bænken, og så spiller vi 4-6-0, eller.........?
- Er Curth en af vores dårligste spillere? Næppe.
- Yder han altid er brav indsats? Ja, han knokler i hvertfald en vis legemsdel ud af bukserne.
- Er folk sure fordi Curth ikke scorer? Sandsynligvis.
- Er det let at være angriber, når vi i to år ikke har haft en midtbane som kan lægge op til et mål? Ja, men dette er ikke en del af grunden til at Curth ikke scorer, for angribere skal gerne klare det selv, allerhelst når de modtager bolden med ryggen til mål som en anden Drogba!
Det som så gør ovenstående endnu mere smukt, og genialt er jo at "frelseren" Schwartz ikke har scoret en skid siden kampen i Lyngby, og at han stadig hverken kan score hjemme eller mod topholdene.
Helten Tracy fra sidste år, som også skulle spille istedet for Curth (ifølge mange) præsterede en scoring og nul assists over markant flere minutter i snit end Curth brugte på sine mål og assists (han spillede forøvrigt en del på fløjen, hvilket vel gør det endnu sværere relativt til Tracy).
Når/hvis resten af vores angribere heller ikke slår til, skal de så alle på bænken, og så spiller vi 4-6-0, eller.........?