Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Thorshauge skrev:Et godt sted for syv nordjyder at sove i Hamborg, samt om der er bestemte værtshuse der skal besøges mens man er der. Erfaringer med HSV's billetsystem er også velkomne...
På forhånd tak
A&O Hotellet 5 minutter fra banegården er billigt, rent og passer fint til en herretur. Det er i sagens natur nemt at komme til med offentlige transportmidler.
http://www.aohostels.com/en/hamburg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Restaurationsgade "Lange Reihe" tæt ved banegården (på den modsatte side af, væk fra centrum) har mange fine barer, men ellers er mit favoritsted området omkring "Suzannestrasse" lige nord for St. Pauli hvor der virkeligt er gang i barer, spillesteder og restauranter. Hamburg er bare en fed by.
-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Har været i Hamborg to gange, senest til Europa-League finalen. Begge gange har jeg boet på vandrehjemmet Auf dem Stintfang, som ligger i St. Pauli.
Det er billigt, flot og ligger 200 meter fra Reberbahn. (Godt og vel 250 meter til nærmest Lauf-haus!!)
Det er i øvrigt nemt og billigt at tage fra Reberbahn til stadion med toget.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Meelsen
- Allstar

- Geografisk sted: Nordens Paris
Kan man få en bærbar til omkring 2000 kr, i så fald hvor? Den skal bruges til skolearbejde og til at surfe på nettet, primært. Det skal helst ikke være en af de der små sataner uden cd-drev og mini-skærm.
-
Oder
- 2. div

- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Meelsen skrev:Kan man få en bærbar til omkring 2000 kr, i så fald hvor? Den skal bruges til skolearbejde og til at surfe på nettet, primært. Det skal helst ikke være en af de der små sataner uden cd-drev og mini-skærm.
Desværre er der ikke noget alternativ til de helt-små netbooks til 2000 medmindre du vil kigge på brugte. det billigste medmindre bilka eller sådan skyder nogle af til under indkøbspris er
Toshiba Satellite Pro L300-25L til lige knap 3000 eller et bedre (meget lidt) alternativ
MSI Value Series VR630-045NE.
Jeg ville dog nok selv foretrække at smide 300 mere og få en
Lenovo G555 0873 med dual core, double ram og windows 7.
-
Meelsen
- Allstar

Jeg takker mange gange for hjælpen!
-
søren nielsen
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jozo Matovac.
- Geografisk sted: 9000
Thorshauge skrev:Et godt sted for syv nordjyder at sove i Hamborg, samt om der er bestemte værtshuse der skal besøges mens man er der. Erfaringer med HSV's billetsystem er også velkomne...
På forhånd tak
HSV Billet system er nemt at bruge, det er bare at oprette en profil og bestille og 3-4 dage senere ligger billetterne i din postkasse. Hvis i vil ned at se dem mod de store hold og lokal kampe, skal i dog være hurtig med at bestille.
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
er der nogen der kender et sted, hvor man kan få et overblik over hvornår og ikke mindst hvor der er Premier League kampe. Pønser på en surprise weekend i London med konen - hun får lov at komme til musical mod at hun tager med mig ud og ser en kamp... fair deal?

Ska' vi hak'?
-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
MrBangDK skrev:er der nogen der kender et sted, hvor man kan få et overblik over hvornår og ikke mindst hvor der er Premier League kampe. Pønser på en surprise weekend i London med konen - hun får lov at komme til musical mod at hun tager med mig ud og ser en kamp... fair deal?

http://www.premierleague.com/page/Fixtu ... 06,00.html
Denne kan give dig et nogenlunde overblik. Og ja det er da i hvert fald en fair deal!
-
Lindvang
MrBangDK skrev:er der nogen der kender et sted, hvor man kan få et overblik over hvornår og ikke mindst hvor der er Premier League kampe. Pønser på en surprise weekend i London med konen - hun får lov at komme til musical mod at hun tager med mig ud og ser en kamp... fair deal?

En bedre deal ville være, at hun får lov at komme til musical mod, at
du tager ud og ser en kamp.
-
MrBangDK
- Allstar

Lindvang skrev:MrBangDK skrev:er der nogen der kender et sted, hvor man kan få et overblik over hvornår og ikke mindst hvor der er Premier League kampe. Pønser på en surprise weekend i London med konen - hun får lov at komme til musical mod at hun tager med mig ud og ser en kamp... fair deal?

En bedre deal ville være, at hun får lov at komme til musical mod, at
du tager ud og ser en kamp.
Det kan man sige - men jeg er jo gentleman!
Ska' vi hak'?
-
Thorshauge
Tak for de gode råd (jeg regner med det bliver kampen mod Bayern) Det bliver Weltklasse!!
-
Oliverl
- 1. div

- Favoritspiller: Martin P
- Geografisk sted: 9480
-
Kontakt:

http://www.premierleague.com/page/footb ... ailability" onclick="window.open(this.href);return false;
Her kan du se, de forskellige kampe og du kan også se, til hvilke kampe det er muligt at købe billetter gennem officielle kanaler. Det er dog typisk kun de mindre hold, du kan købe billetter til gennem deres hjemmeside, de store klubber skal du nok på den sorte-børs.
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Thorshauge skrev:Tak for de gode råd (jeg regner med det bliver kampen mod Bayern) Det bliver Weltklasse!!
Jeg har altid fået at vide, at kampene imod Bayern og Werder var næsten umulige at få fat til - men held og lykke. Har selv været nede og se dem to gange og det er stort.
-
Meelsen
- Allstar

En der kan svare mig på hvad en taxa koster fra KBH Banegård til Farum Park? Det bliver meget presset med toget nemlig..
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
A_Strandfelt skrev:Meelsen skrev:En der kan svare mig på hvad en taxa koster fra KBH Banegård til Farum Park? Det bliver meget presset med toget nemlig..
300-350 kr.
Google siger 23,7 km på korteste vej.
http://www.visitcopenhagen.dk/turist/re ... havn/taxa/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det lyder billigt... Jeg ville i hvert fald regne med 500,- og så blive positivt overrasket hvis det var billeder.
Kastrup til Sorø koster i omegnen af 1200,- det er ca. 70 km. Men er der ikke også betaling for både distance og tid? Det kunne jo være man kunne rende ind i noget trafik - en oversvømmet motorvej eller lign :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Meelsen
- Allstar

Tak for svarene! Men damn

-
MrBangDK
- Allstar

Meelsen skrev:En der kan svare mig på hvad en taxa koster fra KBH Banegård til Farum Park? Det bliver meget presset med toget nemlig..
De gange jeg tager taxa hjem fra byen til Herlev, så er der ca. 14 kilometer. Det koster næsten altid 235kr. (Utopia - Herlev!)
ca. 16,80kr. pr. kilometer
23,7 kilometer
= 397,82kr.
De gange jeg har taget taxaen har det altid været om aftenen, og det er jo dyrere takst. Men mon ikke der også er dyrere takst om søndagen?
/Bang
Ska' vi hak'?
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Hey Meelsen!
Hvorfor ta'r du ikke bussen? I fald du ikke skal med hele vejen kan en opsamling vel arrangeres?! Der får du hele lortet til 300 inkl billet, og bliver endda fragtet hjem til dejlige dobbelt-A efter kampen

-
Meelsen
- Allstar

Jamen vil også gerne med hjem ad, men hvornår regner i med at ramme Randers/Bjerringbro egnen?