Hvis Curth holdte Holm, Rolfe eller Tracy på bænken kunne jeg se din pointe, men når alternativet nærmest kun er Helenius, så har jeg svært ved at se, hvordan der kan være noget positivt når man tager Curths erfaring in mente...Henriksen skrev:Det var da utroligt at nogen kan vende det hvide ud af øjenene over at man skriver at SKAL man se bare noget positivt i Jeppe Curths skade, så er det at manden nu er tvunget til at sidde udenfor i en række kampe. Pisse synd og surt for Jeppe, og jeg ønsker ham snarest muligt på højkant... MEN manden har præsteret som en pose lort i jeg ved snart ikke hvor længe, og Lynges adoptivsøn, Emil fra Lønneberg, har åbenbart ikke indset at manden trænger til at komme ud af start-elvan med omgående virkning. Held i uheld, for med mandens ærgelige skade, så er Pehrsson nu tvunget til andet end Jeppe Curth, og hvem ved - den ufrivillige pause kan måske endda gavne.
Det var bare DET budskab jeg ville have igennem - INGEN ønsker om skader til nogle af AaBs spillere tak.
Skade Status
Re: Skade Status
// gwailo
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Jeg kigger blot på mandens præstationer i mange mange kampe efterhånden. Enhver anden burde have fået chancen noget før, uanset om man hedder Helenius eller Holm (i skadesfri form). Curth er berrettiget til bænken. Skæben ville så at en ærgelig skade satte ham af holdet før træneren...det havde klædt Pehrsson at gøre det, men når det nu er noget der er udenfor den svenske drengs evner, så er dette vel at betragte som en art held i meget sort uheld - for ud af startformationen har han satme aspireret til længe.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Du vælger at se bort fra at Curth ikke har spillet angriber i alle de kampe han har spillet, men derimod har været smidt ned på midtbanen i flere af kampene. Du vælger derudover at se bort fra at AaB er ekstremt hårdt ramt af skader. Hvor er din kritik af Ronnie Swartz, som har spillet angriber men ikke er kommet frem til mere end Curth, hvis man ser bort fra hans 3 mål mod Lyngby i denne sæson.Henriksen skrev:Jeg kigger blot på mandens præstationer i mange mange kampe efterhånden. Enhver anden burde have fået chancen noget før, uanset om man hedder Helenius eller Holm (i skadesfri form). Curth er berrettiget til bænken. Skæben ville så at en ærgelig skade satte ham af holdet før træneren...det havde klædt Pehrsson at gøre det, men når det nu er noget der er udenfor den svenske drengs evner, så er dette vel at betragte som en art held i meget sort uheld - for ud af startformationen har han satme aspireret til længe.
Jeg synes det er fair nok at ønske Curth ud af startopstillingen, men han er jo langt fra den eneste der på ingen måde har slået til. Skal vi så også ønske Würtz, Chanko, Due osv skadet, for at være sikker på de forsvinder fra startopstillingen?
- Henriksen
- Allstar

NEJ, NEJ og NEJ! Vi skal ønske os en træner der TØR sparke uduelige spillere ud til afkøling og eftertænksomhed, og sætte nogle andre ind der om ikke andet, så ihvertfald vil kæmpe røven ud af bukserne og vise at man er stolt over at spille i AaB-trøjen.jydenfranord skrev:Du vælger at se bort fra at Curth ikke har spillet angriber i alle de kampe han har spillet, men derimod har været smidt ned på midtbanen i flere af kampene. Du vælger derudover at se bort fra at AaB er ekstremt hårdt ramt af skader. Hvor er din kritik af Ronnie Swartz, som har spillet angriber men ikke er kommet frem til mere end Curth, hvis man ser bort fra hans 3 mål mod Lyngby i denne sæson.Henriksen skrev:Jeg kigger blot på mandens præstationer i mange mange kampe efterhånden. Enhver anden burde have fået chancen noget før, uanset om man hedder Helenius eller Holm (i skadesfri form). Curth er berrettiget til bænken. Skæben ville så at en ærgelig skade satte ham af holdet før træneren...det havde klædt Pehrsson at gøre det, men når det nu er noget der er udenfor den svenske drengs evner, så er dette vel at betragte som en art held i meget sort uheld - for ud af startformationen har han satme aspireret til længe.
Jeg synes det er fair nok at ønske Curth ud af startopstillingen, men han er jo langt fra den eneste der på ingen måde har slået til. Skal vi så også ønske Würtz, Chanko, Due osv skadet, for at være sikker på de forsvinder fra startopstillingen?
Jeg ved godt at truppen er smal (og at Pehrsson mangler lidt evner), men der er godt nok nogen der får lang snor (træneren inklusiv), og Curth har nok fået længst af alle. Manden er uden selvtillid af nogen art og trækker holdet mere ned end han gavner.
OG NEJ.... nok kan jeg få knopper af at se på Anders Due og ikke mindst hans lade attitude, men ønske manden skadet kunne jeg aldrig drømme om. Omvendt, skulle han blive skadet, så er det pt. ikke noget spillemæssigt alvorligt tab.
Holm og Tracy ser først ud til at komme i aktion i foråret nu
http://www.bold.dk/nyt/2010-slut-for-Of ... -AaB-esser" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/2010-slut-for-Of ... -AaB-esser" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Synes det er mere og mere begynder at lige en fodboldindvaliddom for DFH, men håber det bedste på hans vegne!
Når der stadig er meget lang tidshorisont mht. til at få vores offensive spillere klar er der simpelthen nødt til at ske noget inden vinduet lukker!
Når der stadig er meget lang tidshorisont mht. til at få vores offensive spillere klar er der simpelthen nødt til at ske noget inden vinduet lukker!
Hey AaB!
Det var det første halvandet år til Holm i AaB trøjen. Synd for han har kvaliteterne, bare ikke bentøjet til det.
Tracy og Rolfe ser vi nok heller ikke meget til længe.
Det er desværre ikke nemt at sælge skadede spillere, men vi kan ikke blive ved med at vente på de bliver klar.
Jeg vil bytte angribere med alle hold i superligaen lige nu, og nok også med nogen fra 1. division.
Lige nu er Ronnie vores mest rutineret angriber
Hvis Ronnie bliver skadet må vi stille op i en 4-6-0 formation med 6 midtbane spillere.
Tracy og Rolfe ser vi nok heller ikke meget til længe.
Det er desværre ikke nemt at sælge skadede spillere, men vi kan ikke blive ved med at vente på de bliver klar.
Jeg vil bytte angribere med alle hold i superligaen lige nu, og nok også med nogen fra 1. division.
Lige nu er Ronnie vores mest rutineret angriber
Hvis Ronnie bliver skadet må vi stille op i en 4-6-0 formation med 6 midtbane spillere.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
-
jensemand57
- Allstar

Jamen, hvordan kan man i går sige, at Holm er klar i slutningen af september og i dag pludselig udtale, at han først bliver klar i det nye år?
Jeg er, som sagt før, godt nok ikke imponeret.
Har du sagt det før?jensemand57 skrev:Jamen, hvordan kan man i går sige, at Holm er klar i slutningen af september og i dag pludselig udtale, at han først bliver klar i det nye år?
// gwailo
-
jensemand57
- Allstar

Jepgwailo skrev:Har du sagt det før?jensemand57 skrev:Jamen, hvordan kan man i går sige, at Holm er klar i slutningen af september og i dag pludselig udtale, at han først bliver klar i det nye år?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Curth er måske klar allerede i weekenden. Må være en kæmpe skuffelse for Henriksen.
http://www.bold.dk/nyt/Curth-slap-med-skraekken" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Curth-slap-med-skraekken" onclick="window.open(this.href);return false;
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er langt under dit niveau det der...Poker-One-Kenobi skrev:Curth er måske klar allerede i weekenden. Må være en kæmpe skuffelse for Henriksen.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Det er langt under dit niveau det der...Poker-One-Kenobi skrev:Curth er måske klar allerede i weekenden. Må være en kæmpe skuffelse for Henriksen.
Det var (lidt) for sjov, glemte den obligatoriske "alt-er-okey" smiley
Men hvis man kan se positivt på at en skade holder Curth ude, må man vel også være skuffet når den så alligevel ikke gør det? Henriksen håbede jo på at Curth ikke skulle være i startopstillingen et stykke tid...
-
jensemand57
- Allstar

Ang. Curth er det da dejligt, at der endelig kommer noget positivt nyt fra skadesfronten. 
- Henriksen
- Allstar

Jeg skal være den første til at klappe hvis Jeppe Curth er frisk hurtigere end ventet - og den første til at kæfte op hvis han fortsætter med at spille som en pose mugne løg, og især hvis Emil fra Lønneberg ikke bænker ham i sådan en svensker fart.
Har aldrig ønsket manden skadet....blot set frem til at Curth får en pause, og når nu ikke den uvorne svenske unge kan ordne det, så er held i uheld også en mulighed.... koldt og kynisk.
Og jeg skal gerne gentage for de fatsvage, for Emil og Tyttebær-Lynge - skulle Anders Due få en lang lang pause fra førsteholdet som følge af en skade, så er det IKKE skaden og de ærgelige personlige omstændigheder jeg vil juble over, men ene og alene det faktum at vi så slipper for at se på den vattede klaphatte indstilling han disker op med for tiden (og har gjort det længe).

Har aldrig ønsket manden skadet....blot set frem til at Curth får en pause, og når nu ikke den uvorne svenske unge kan ordne det, så er held i uheld også en mulighed.... koldt og kynisk.
Og jeg skal gerne gentage for de fatsvage, for Emil og Tyttebær-Lynge - skulle Anders Due få en lang lang pause fra førsteholdet som følge af en skade, så er det IKKE skaden og de ærgelige personlige omstændigheder jeg vil juble over, men ene og alene det faktum at vi så slipper for at se på den vattede klaphatte indstilling han disker op med for tiden (og har gjort det længe).
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Due skal falde på vej hjem fra Gaden, hvis han skal blive skadet. Han ville aldrig gå ind i en tackling, hvis der var den mindste chance for, at det kunne gøre ondt, det er egentlig ikke noget nyt, det har han aldrig gjort.Henriksen skrev:Jeg skal være den første til at klappe hvis Jeppe Curth er frisk hurtigere end ventet - og den første til at kæfte op hvis han fortsætter med at spille som en pose mugne løg, og især hvis Emil fra Lønneberg ikke bænker ham i sådan en svensker fart.
Hader København!
Nu har Anders Due jo også været bænkevarmer i vores tre seneste kampe, så mon ikke vi kan nøjes med at krydse fingre for at Wichmann, Dalsgaard eller DC kan gøre det bedre end Due.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Kan altså stadig ikke få mit hovedet rundt om tanken at der er noget som helst positivt i en skade, specielt da ikke når vi i forvejen har verdens smalleste trup. Kan man ikke nøjes med at svine Pehrrson til for at stille det forkerte hold, en trup med Due eller Curth på bænken, må da alle dage være bedre end en trup med Due og Curth på skadeslisten? Måske er jeg bare en gammel romantiker som Lynge.
Så kan vi tilføje endnu en spiller til skadeslisten. Håber godt nok ikke, at det er en alvorlig en af slagsen Henrik Dalsgaard har pådraget sig!
- Henriksen
- Allstar

Jeg må sgu hellere straks og omgående få slået fast for eventuelle tvivlere med fingrene kampklare på tastaturerne, at jeg på ingen tænkelig måde ser noget som helst positivt af nogen art i Dalsgaards skade.
Så er det slået fast
Så er det slået fast