Skade Status
-
jensemand57
- Allstar

Re: Skade Status
Ingen alarm! Han jo ikke været omkring sundhedssektoren i AaB endnuNeverDefeated skrev:Han var bare lidt groggy. Ingen alarm.
-
Lindvang
Det var jo blot en joke, eftersom manden blev udråbt som glasben herinde, da han startede i klubben.jensemand57 skrev:Nu var det vist et slag i hovedet.Lindvang skrev:Glasben...
-
jensemand57
- Allstar

OKLindvang skrev:Det var jo blot en joke, eftersom manden blev udråbt som glasben herinde, da han startede i klubben.jensemand57 skrev:Nu var det vist et slag i hovedet.Lindvang skrev:Glasben...
-
A_Strandfelt
- Allstar

God nyhed. Vi har ikke råd til at miste Wæhler. Langt fra!
Jeg tror bare, at han pjækker.
Jeg tror bare, at han pjækker.
Jeg har en norsk kammerat der så kampen, og i følge ham så det ikke så slemt ud og det havde de norske kommentatorer åbenbart også sagt. Min kammerat følger med i medierne i aften efter kampen og har lovet at give besked hvis han hører noget nyt. Hvis det er tilfældet skal jeg naturligvis nok skrive det herinde.
-
Thorshauge
Ifølge norsk tv2, var det en "lettere" hjernerystelse... Er sikker på Kjetil nok skal være klar mod Horsens.
Serisøt afskaf nu det norske landshold medfører jo intet godt. Skulle ikke undre mig at når DFH engang bliver klar spiller han super og bliver udtaget til en venskabskamp mellem Norge og Hvidrusland eller lign og er ude de kommende par år..
Kom så de RØ'E!
Det har jeg også lige hørt fra min kammerat. Wæhler fik en albue i hovedet, men skulle være ok i morgen.Thorshauge skrev:Ifølge norsk tv2, var det en "lettere" hjernerystelse... Er sikker på Kjetil nok skal være klar mod Horsens.
Lyder til Wæhler er klar til kamp på søndag:
http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 660290,5,3
Pyha. han kan dårligt undværes.
http://www.nordjyske.dk/sport/forside.a ... 660290,5,3
Pyha. han kan dårligt undværes.
Så er der flere gode nyheder på skadesfronten.
Rolfe, Curth og KEP på træningsbanen i dag. Gennemførte 2/3 og afventer nu hvordan de reagere. YES. Det sammenholdt med Jones og Dickson er det jo tæt på 5 nye mand i truppen inden for en overskuelig fremtid
Rolfe, Curth og KEP på træningsbanen i dag. Gennemførte 2/3 og afventer nu hvordan de reagere. YES. Det sammenholdt med Jones og Dickson er det jo tæt på 5 nye mand i truppen inden for en overskuelig fremtid
-
A_Strandfelt
- Allstar

Lækkert! Rolfe er virkelig savnet!
Ahlmann er ude resten af 2010 ifølge ham selv..
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Kan vi forvente de snart får noget kamptræning på 2. holdet?Mr9001 skrev:Så er der flere gode nyheder på skadesfronten.
Rolfe skulle snart være klar ifølge kilde på AaB :-)
Glæder mig vildt til at se Dickson....han kan kun skuffe med de forventninger jeg har
Glæder mig vildt til at se Dickson....han kan kun skuffe med de forventninger jeg har
If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat.
Hold kæft jeg glæder mig til at Rolfe er klar igen!
Glæder mig sgu til KEP kommer tilbage - En spiller som vil gi' sig 100% i 90 min hver gang, og ikke bare de sidste 10 min.
Ja især KEP glæder jeg mig til! Lige netop ham, fordi han har den fandenivoldskhed som vi står og mangler!
Derudover, så håber jeg virkelig Rolfe er så god, som vi hele tiden har gået og håbet på!
Derudover, så håber jeg virkelig Rolfe er så god, som vi hele tiden har gået og håbet på!
Jamen håbet er lige netop nøgleordet.Zee skrev:Ja især KEP glæder jeg mig til! Lige netop ham, fordi han har den fandenivoldskhed som vi står og mangler!
Jeg synes ikke hverken KEP, Rolfe eller nogle af de andre har konsistent vist noget for AaB, der kan berettige til at tro at det for alvor vender når de kommer tilbage. Det giver selvfølgelig lidt flere strenge at spille på - og det kan da hjælpe, men nogle revolutioner tror jeg ikke på.
Den der kommer tættest på at kunne være frelser er vel Holm, men heller ikke han har vel for alvor vist at han kan redde verden, andet end i glimt (han var sgu god i den sidste kamp han spillede inden han igen blev skadet).
Jeg synes stadig det peger tilbage på hvordan kortene bliver blandet - vi må have en ny dealer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert