Går det, som det plejer, melder AaB ud i løbet af tirsdagen eller på onsdag, at der er forhåbninger om, at Curth er klar til på mandag. Det viser så ikke at holde stik. Det bliver derimod en skadespause på 3 uger, herefter 5 ugers genoptræning for til sidst, at han skal på bænken i 7 uger (ironi kan være blevet brugt).Aberdeen skrev:Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
Skade Status
-
jensemand57
- Allstar

Re: Skade Status
Så du mener han er super hurtigt klar igen?jensemand57 skrev:Går det, som det plejer, melder AaB ud i løbet af tirsdagen eller på onsdag, at der er forhåbninger om, at Curth er klar til på mandag. Det viser så ikke at holde stik. Det bliver derimod en skadespause på 3 uger, herefter 5 ugers genoptræning for til sidst, at han skal på bænken i 7 uger (ironi kan være blevet brugt).Aberdeen skrev:Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
-
jensemand57
- Allstar

Det vil da herligt. Nej jeg undre mig bare over de udmeldninger, der kommer fra AaB ang. skader. Forløbet som jeg beskrev, er tit og ofte det forløb, vi ser i en skadessituation i AaB. Det kan selvfølgelig godt være, at Curths skader i lang tid, men hvordan kan man så melde ud to til tre dage at skaden er opstået, at der er forhåbninger om, at han er klar ugen efter, når det efterfølgende viser sig, at han er skadet i op til en måned.Tipene skrev:Så du mener han er super hurtigt klar igen?jensemand57 skrev:Går det, som det plejer, melder AaB ud i løbet af tirsdagen eller på onsdag, at der er forhåbninger om, at Curth er klar til på mandag. Det viser så ikke at holde stik. Det bliver derimod en skadespause på 3 uger, herefter 5 ugers genoptræning for til sidst, at han skal på bænken i 7 uger (ironi kan være blevet brugt).Aberdeen skrev:Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
Det er da en fejlvurdering, der vil noget.
Det er jeg enig i.jensemand57 skrev:Det vil da herligt. Nej jeg undre mig bare over de udmeldninger, der kommer fra AaB ang. skader. Forløbet som jeg beskrev, er tit og ofte det forløb, vi ser i en skadessituation i AaB. Det kan selvfølgelig godt være, at Curths skader i lang tid, men hvordan kan man så melde ud to til tre dage at skaden er opstået, at der er forhåbninger om, at han er klar ugen efter, når det efterfølgende viser sig, at han er skadet i op til en måned.Tipene skrev:Så du mener han er super hurtigt klar igen?jensemand57 skrev:Går det, som det plejer, melder AaB ud i løbet af tirsdagen eller på onsdag, at der er forhåbninger om, at Curth er klar til på mandag. Det viser så ikke at holde stik. Det bliver derimod en skadespause på 3 uger, herefter 5 ugers genoptræning for til sidst, at han skal på bænken i 7 uger (ironi kan være blevet brugt).Aberdeen skrev:Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
Det var også mere en kommentar til din parentes, hvor du skriver ironi, men du mener nok overdrivelse, ellers gir det ingen mening.
-
jensemand57
- Allstar

Du har ret, det er selvfølgelig en overdrivelse.Tipene skrev:Det er jeg enig i.jensemand57 skrev:Det vil da herligt. Nej jeg undre mig bare over de udmeldninger, der kommer fra AaB ang. skader. Forløbet som jeg beskrev, er tit og ofte det forløb, vi ser i en skadessituation i AaB. Det kan selvfølgelig godt være, at Curths skader i lang tid, men hvordan kan man så melde ud to til tre dage at skaden er opstået, at der er forhåbninger om, at han er klar ugen efter, når det efterfølgende viser sig, at han er skadet i op til en måned.Tipene skrev:Så du mener han er super hurtigt klar igen?jensemand57 skrev:Går det, som det plejer, melder AaB ud i løbet af tirsdagen eller på onsdag, at der er forhåbninger om, at Curth er klar til på mandag. Det viser så ikke at holde stik. Det bliver derimod en skadespause på 3 uger, herefter 5 ugers genoptræning for til sidst, at han skal på bænken i 7 uger (ironi kan være blevet brugt).Aberdeen skrev:Stakkels mand. Nogen der har status på skaden?Yngvesson skrev:Curth er netop udskiftet med "store smerter" i dagens kamp mod viborg (reservehold) ifølge aabfan.dk. Super....
Det var også mere en kommentar til din parentes, hvor du skriver ironi, men du mener nok overdrivelse, ellers gir det ingen mening.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hvordan går det med vores ulv fra USA?
Han kunne godt bruges på vores højre midtbane, samt angreb
Han kunne godt bruges på vores højre midtbane, samt angreb
http://v2.aabsport.dk/5F99858C-64A0-4D1 ... 91D6BFC920" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg giver sq snart op! Jeg kan ikk følge med i alle de skader mere.
- Først i de kommende dage ved vi, om Curth, Bøgelund og Marshall kommer i betragtning til OB-kampen på mandag. Umiddelbart er de alle tvivlsomme, selvom der heldigvis ikke er tale om større skader, konstaterer Magnus Pehrsson.
Hverken Daniel Fredheim Holm, Jakob Ahlmann eller Marcus Tracy forventes at komme i betragtning i resten af 2010.
- Først i de kommende dage ved vi, om Curth, Bøgelund og Marshall kommer i betragtning til OB-kampen på mandag. Umiddelbart er de alle tvivlsomme, selvom der heldigvis ikke er tale om større skader, konstaterer Magnus Pehrsson.
Hverken Daniel Fredheim Holm, Jakob Ahlmann eller Marcus Tracy forventes at komme i betragtning i resten af 2010.
-
Thorshauge
Curth udgik mod Viborg i AaB II kampen, Bøgelund udgik i kampen mod Sønderjyske, eneste overraskelse er vel Marshall?Zee skrev:http://v2.aabsport.dk/5F99858C-64A0-4D1 ... 91D6BFC920
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
Om det er trænings formen eller noget andet aner jeg ikk.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
-
Thorshauge
Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
Jeg er godt klar over hvor skaderne er kommet, men der må altså være et eller andet helt galt siden vi har så mange og lange skader.Thorshauge skrev:Curth udgik mod Viborg i AaB II kampen, Bøgelund udgik i kampen mod Sønderjyske, eneste overraskelse er vel Marshall?Zee skrev:http://v2.aabsport.dk/5F99858C-64A0-4D1 ... 91D6BFC920
Jeg kan på ingen måde forstå hvordan vi kan have så mange skader, og de bliver ved med at komme igen!
Alle de andre hold kan tåle at løbe på banen, så det er jo ikk der fejlen ligger.Thorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
- ASC Vestjylland
- 1. div

Hehe nice oneThorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
Det jeg mener er det forbyggene og efter behandling af spillerne det er sgu da skrammenede at så mange er skadet.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
-
Thorshauge
jammen, i stedet for at himle op om Bøgvad eller Kaalund... så må man da prøve at sætte sig ind i hvordan skaden er opstået. Hvis det var fordi kaalund havde lavet en fejl operation eller Bøgvad havde sat curth til at løbe intervaller i et væk.. så kunne jeg forstå kritikkenZee skrev:Alle de andre hold kan tåle at løbe på banen, så det er jo ikk der fejlen ligger.Thorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
-
Thorshauge
Selvom en læge/fys gør alt efter bogen (bedst mulige behandling), så kan en spiller jo stadig blive skadet, få tilbagefald og ikke være i stand til at spille fodbold.ASC Vestjylland skrev:Hehe nice oneThorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
Om det er trænings formen eller noget andet aner jeg ikk.![]()
Det jeg mener er det forbyggene og efter behandling af spillerne det er sgu da skrammenede at så mange er skadet.
- ASC Vestjylland
- 1. div

Sorry men er det ikke lige det de får deres løn for ? at også være med i det forbyggende arbejde set med LÆGENS øjne.Thorshauge skrev:jammen, i stedet for at himle op om Bøgvad eller Kaalund... så må man da prøve at sætte sig ind i hvordan skaden er opstået. Hvis det var fordi kaalund havde lavet en fejl operation eller Bøgvad havde sat curth til at løbe intervaller i et væk.. så kunne jeg forstå kritikkenZee skrev:Alle de andre hold kan tåle at løbe på banen, så det er jo ikk der fejlen ligger.Thorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
-
Thorshauge
Naturligvis, min pointe er bare at selvom lægen/fys gør alt hvad der står i hans/hendes magt for at forhindre skader... så kommer der skader alligevel. Shit happens og det behøver ikke være nogens skyld...ASC Vestjylland skrev: Sorry men er det ikke lige det de får deres løn for ? at også være med i det forbyggende arbejde set med LÆGENS øjne.
Det er fair nok at sætte spørgsmålstegn ved sundhedssektoren i AaB når der er mange skader, det er der jo blevet gjort løbende. Men når der så opstår to nye skader som resultat af kampsituationer, så kan man jo ikke tillade sig at begynde at råbe på ny læge. Man kan jo lave nok så mange individuelt tilrettelagte træningsprogrammer der styrker den en eller anden muskel eller sene, men hvis en 90 kg tung modstander rammer AaB spillerens fod med en støvleknop (1 cm2), så er der muligvis dømt skade og alle øvelserne gør hverken fra eller til.
Men når det sker så tit, i forhold til andre klubber, så tyder det på der er noget galt her.Thorshauge skrev:Naturligvis, min pointe er bare at selvom lægen/fys gør alt hvad der står i hans/hendes magt for at forhindre skader... så kommer der skader alligevel. Shit happens og det behøver ikke være nogens skyld...ASC Vestjylland skrev: Sorry men er det ikke lige det de får deres løn for ? at også være med i det forbyggende arbejde set med LÆGENS øjne.
-
Thorshauge
eller også er vi uheldige?Zee skrev:Men når det sker så tit, i forhold til andre klubber, så tyder det på der er noget galt her.Thorshauge skrev:Naturligvis, min pointe er bare at selvom lægen/fys gør alt hvad der står i hans/hendes magt for at forhindre skader... så kommer der skader alligevel. Shit happens og det behøver ikke være nogens skyld...ASC Vestjylland skrev: Sorry men er det ikke lige det de får deres løn for ? at også være med i det forbyggende arbejde set med LÆGENS øjne.
For et par mdr siden, var der samme klagesang fra flere sider. Lynge gennemgik det skade for skade i halftime og understregede at man løbende evaluerede indsatsen. Jeg tror ikke man kan sætte en finger på det arbejde de laver, men hvis en eller anden med indsigt kunne pege på noget og sige... det der er årsagen, så tror jeg de ville rette ind.
Ansæt Thorshauge som læge og pressemand, så kunne det være at der kommer andre boller på suppenThorshauge skrev:Selvom en læge/fys gør alt efter bogen (bedst mulige behandling), så kan en spiller jo stadig blive skadet, få tilbagefald og ikke være i stand til at spille fodbold.ASC Vestjylland skrev:Hehe nice oneThorshauge skrev:Ja, det er fandme for dårligt at Kaalund ikke går ind på banen under kampene og siger til spillerne at de skal holde op med at løbe rundt og spille fodbold - de kommer jo til skade ved det!ASC Vestjylland skrev:NY LÆGE TAK!!!!! Der må sgu da være et eller andet galt når der er så mange skader ikk ?
Om det er trænings formen eller noget andet aner jeg ikk.![]()