Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 18. okt 2010, 11:11

At jeg idag er nødt til at holde med FCM i kampen mellem FCM og Randers i håbet om at der ikke bliver længere afstand til den rigtige side af stregen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. okt 2010, 21:26

Lady Gaga. Så bliver musik fandeme ikke mere pinlig. Kunne måske, til nød, acceptere at børn hører det men at voksne mennesker som lemminger kaster sig ud over kanten er fandeme over min fatteevne. TAG JER SGU DA SAMMEN FOR HELVEDE!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 23. okt 2010, 18:52

At Esbjerg fik 2-2
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. okt 2010, 18:54

At det er Breaking News på tv2News at en dansk soldat er blevet dræbt i Afghanistan. Hvad er det der er så "breaking" ved den nyhed? Vi er sgu da i krig for h......
Janteloven eksisterer IKKE!

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Indlæg af Mebega » 23. okt 2010, 19:37

Køllen I Møllen skrev:At det er Breaking News på tv2News at en dansk soldat er blevet dræbt i Afghanistan. Hvad er det der er så "breaking" ved den nyhed? Vi er sgu da i krig for h......
Tv2 News - og Ulla Terkelsen i særdeleshed - pisser mig af. En tv-kanal dedikeret til ligegyldig politisk pidderpladder og lunkne aktietips kunne jeg godt være foruden.
Mennesker der 'kræver' satire på DR pisser mig også af. Ligesom DR også pisser mig af.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 24. okt 2010, 00:45

Sovesale pisser mig af hvor man sover 600 mand :@

Og folk der ikke kan finde ud af at løfte fødderne, men slæber dem hen af gulvet i lejlighederne ovenover.. (Især trælst i opgange hvor der er dårlig isolering)

Og sidst men ikke mindst folk der larmer op og ned af trapperne og heller ikke kan finde ud af at løfte deres fødder :@

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 24. okt 2010, 00:49

Folk der holder indflytterfester med høj musik til kl. 05 i Vestbyen :@

Så tag dog ind i Gaden hvis I vil have ødelagt hørelsen

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 24. okt 2010, 16:49

Haft en dårlig nat, Elscorpio? ;)

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 24. okt 2010, 16:57

...

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 24. okt 2010, 20:06

danielnoll skrev:Folk der snakker konstant i biografen som var det videoaften hjemme i stuen!
...og til koncerter, så luk dog røven menneske!
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 25. okt 2010, 10:43

At journalisten der interviewer Lynge - blandt andet om at Lynge burde frygte for sit job - er ingen ringere end Dennis Søndergaard. Måske er jeg bare et over-sensibelt menneske, men Dennis Søndergaards tilstedeværelse i det offentlige rum (i hvert fald angående AaB), provokerer mig voldsomt.

http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... or-mit-job" onclick="window.open(this.href);return false;

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 25. okt 2010, 11:54

limey skrev:At journalisten der interviewer Lynge - blandt andet om at Lynge burde frygte for sit job - er ingen ringere end Dennis Søndergaard. Måske er jeg bare et over-sensibelt menneske, men Dennis Søndergaards tilstedeværelse i det offentlige rum (i hvert fald angående AaB), provokerer mig voldsomt.

http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... or-mit-job" onclick="window.open(this.href);return false;
Den visuelle del af det interview giver mig meter lange løg. Hold kæft det er kvalmende. Amatør. Se mig Dennis, jeg-laver-dybdegående-personlig-sports-journalisme-med-klassiskmusik-og-sorthvide-romantiske-noir-billeder, Søndergaard. Fy for helvede. Dennis Søndergaard, det er satme dårlig smag, defineret.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 25. okt 2010, 12:01

Mere galde over det interview.
Top 3 ting der giver lange løg:
1. Den kvalmende påtagede seriøse musik. Violin og klaver?!!?!!
2. Den kvalmende sorthvide picture-in-picture effekt, der for det første ligner en 13 årigs første youtube video og for andet gør billedet sygt trængt og sammenpresset.
3. At Dennis-fuckmesideways-Søndergaard, selv skal være med i billedet som en anden fucking Larry King.....
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 25. okt 2010, 15:12

Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 25. okt 2010, 15:16

Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
Så håber jeg i den grad, at amøben Karen Thisted bliver sendt på pension. Langt væk fra samtlige danske medier, tak.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 25. okt 2010, 15:18

Konsulenten skrev:
Simon-RS skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
Så håber jeg i den grad, at amøben Karen Thisted bliver sendt på pension. Langt væk fra samtlige danske medier, tak.
Sammen med Huxi. Men de erstattes sikkert af noget der er endnu værre.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 25. okt 2010, 16:37

Jo, der kommer vel et eller andet talentprogram, som appellerer til det brede segment. DR's nye stil under Kenneth Plummer.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 25. okt 2010, 16:42

Lindvang skrev:Jo, der kommer vel et eller andet talentprogram, som appellerer til det brede segment. DR's nye stil under Kenneth Plummer.
Uha det slemme, slemme brede segment.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 25. okt 2010, 16:54

Konsulenten skrev:
Lindvang skrev:Jo, der kommer vel et eller andet talentprogram, som appellerer til det brede segment. DR's nye stil under Kenneth Plummer.
Ja, det er jo for dem, man laver disse ulidelige programmer, i stedet for at lave noget kvalitets-TV, der er værd at glo på.

Det er jo efterhånden kun DR2 og P1, der kan være deres niveau bekendt.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 25. okt 2010, 18:25

Lindvang skrev:
Konsulenten skrev:
Ja, det er jo for dem, man laver disse ulidelige programmer, i stedet for at lave noget kvalitets-TV, der er værd at glo på.

Det er jo efterhånden kun DR2 og P1, der kan være deres niveau bekendt.
Alt der har noget med DR at gøre pisser mig bare af. Det er lort fra ende til anden.

Besvar