Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Jeg var idag på Hornevej, og hørte at Opvisningsbanen måske skal graves op igen med hensyn til dræning.
Det nemmeste ville dog være at hæve banen, ved at ligge jord på banen med efterfølgende rullegræs, hvor banen skal være højest i midterfeltet. Det kan dræne meget vand ud ved banderne hvor publikum står, men så må man ligge grus bag banderne, som behageligt stå underlag til publikum.
Det nemmeste ville dog være at hæve banen, ved at ligge jord på banen med efterfølgende rullegræs, hvor banen skal være højest i midterfeltet. Det kan dræne meget vand ud ved banderne hvor publikum står, men så må man ligge grus bag banderne, som behageligt stå underlag til publikum.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
RufusTheDog
634 skrev:Jeg var idag på Hornevej, og hørte at Opvisningsbanen måske skal graves op igen med hensyn til dræning.
Man KAN da ikke lade være med at smile
-
A_Strandfelt
- Allstar

PSV-Feyenoord 10-0
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Fantastisk show i øvrigt.astonvilla skrev:At det er i aften, jeg skal ind og se Kongen af Sort Humor - John Cleese.
1. række, baby!
Faaarrgh jeg glæder mig.
Jeppe Curth og hvad der lignede hans familie (far, mor og lillebror tror jeg) morede sig i øvrigt kongeligt til John Cleese. Det var sku nok lige det der skulle til. Lynge skulle have sendt hele truppen derud - så havde vi nok også vundet 10-0...
Bienvenu Bassogog!
Så du tilfældigvis hele PSV's førstehold der?astonvilla skrev:Fantastisk show i øvrigt.astonvilla skrev:At det er i aften, jeg skal ind og se Kongen af Sort Humor - John Cleese.
1. række, baby!
Faaarrgh jeg glæder mig.
Jeppe Curth og hvad der lignede hans familie (far, mor og lillebror tror jeg) morede sig i øvrigt kongeligt til John Cleese. Det var sku nok lige det der skulle til. Lynge skulle have sendt hele truppen derud - så havde vi nok også vundet 10-0...
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
i saw what you did thereProvst i Brovst skrev:Huxi Bach og Karen Thisted sender radio sammen for sidste gang fredag d. 17 december 2010. - Det er en beslutning, der er taget fra ledelsens side.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Lindvang
At Køllen yngler som bare fanden. Han er jo snart oppe på siden af Wæhler!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Vi mangler en "det kampundrer mig" tråd.Lindvang skrev:At Køllen yngler som bare fanden. Han er jo snart oppe på siden af Wæhler!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Denne Manchester City-fan, som vist var lidt for sikker på, at Rooney ville skifte til klubben

-
Joergen Thomsen
- Drenge

Citys fans forstår virkelig at jinxe lortet, i foråret var der en artikel om en gut, der på sin arm havde fået tegnet chl logoet indflettet i citys.AaB1978 skrev:Denne Manchester City-fan, som vist var lidt for sikker på, at Rooney ville skifte til klubben![]()
DC aka konditorsønnike og hans håbløse forsøg på at fange en Viborg spiller efter et boldtab. Dagens grin på tribunen da hans halsede efter over 80 meter 
Martin P - ægte Aalborg
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det fik også mit smil frem. Men ikke fordi det var et håbløst forsøg. Fandeme fordi han kæmpede og kæmpede og ikke gav op selvom det så så håbløst ud. Han løb sgu en hel banelængde. Det er sgu fight og det er lige det vi har manglet så længe.Jonas K skrev:DC aka konditorsønnike og hans håbløse forsøg på at fange en Viborg spiller efter et boldtab. Dagens grin på tribunen da hans halsede efter over 80 meter
FREMRAGENDE!!!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Weekendes forestående jubilæumsfest i Aalborghallen... Kan ikke afvise, at jeg er at finde i lettere bedugget tilstand på Rock Caféen senere på aftenen 
Ska' vi hak'?
Enig, muligt at han er kvabset, men synes fandeme han kæmpede i går. Hæftede mig også ved en ordentlig herrefight, på Viborgs halvdel, i den forlængede spilletid. Og Curth kæmpede sgu også fremragende, vi har nærmest fået en ny spiller i ham!Køllen I Møllen skrev:Det fik også mit smil frem. Men ikke fordi det var et håbløst forsøg. Fandeme fordi han kæmpede og kæmpede og ikke gav op selvom det så så håbløst ud. Han løb sgu en hel banelængde. Det er sgu fight og det er lige det vi har manglet så længe.Jonas K skrev:DC aka konditorsønnike og hans håbløse forsøg på at fange en Viborg spiller efter et boldtab. Dagens grin på tribunen da hans halsede efter over 80 meter
FREMRAGENDE!!!!!
Derudover, så synes jeg PK gav mig et smil på læberne i går, han havde dælme mange gode aktioner.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Transferønsker-tråden lige nu. Især de 2 seneste indlæg. Hold op, hvor er det langt ude! 
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg ved godt, at det er helt forkert at synke ned på et plan, hvor andres ulykke kan underholde en, men Bjarnø er sgu god underholdning.
Hader København!
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Lindvang skrev: Jeg har sgu også synlige separationer i quadriceps femoris, uagtet, at min fedtprocent nok ligger på 8-10%
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg