Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
At visse politikere tror, at de skal diktere, hvad visse borgere må se i TV.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
At Horsens ikke kan finde ud af at udligne.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Bare rolig, Lindvang. TV2 Charlie er ikke i fare.Lindvang skrev:At visse politikere tror, at de skal diktere, hvad visse borgere må se i TV.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Lindvang
Tak!Konsulenten skrev:Bare rolig, Lindvang. TV2 Charlie er ikke i fare.Lindvang skrev:At visse politikere tror, at de skal diktere, hvad visse borgere må se i TV.
Halloween og al hypen omkring det!
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Bare generelt alle de amerikanske tiltag, som åbenbart også skal gøres til danske traditioner.Dot Bot skrev:Halloween og al hypen omkring det!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Thanksgiving er bare et spørgsmål om tid.Simon-RS skrev:Bare generelt alle de amerikanske tiltag, som åbenbart også skal gøres til danske traditioner.Dot Bot skrev:Halloween og al hypen omkring det!
Seasons greetings:

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Enig jeg brækker mig! Det værste var, folk på mit arbejde oplevede at børne ligefrem gik rundt og ringede på dørene for at få slik!Dot Bot skrev:Halloween og al hypen omkring det!
Utroligt så let folk er at manipulere af butiks branchen!
I går pissede den københavnske metro, mig af. I dag, var det så, nok engang, NTs tur.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
nokia tune.
arghhhhhhh jeg hader den....
arghhhhhhh jeg hader den....
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Udover Halloween, så pisser J-Dag mig også af..
Der er dedikeret en dag til mødre, en til fædre og en til Danmarks befrielse.. Så fortjener julebryggen også sin egen!!Dot Bot skrev:Udover Halloween, så pisser J-Dag mig også af..
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Hvorfor dog? Det er en uhyrlig dårlig øl.Kilde skrev:Der er dedikeret en dag til mødre, en til fædre og en til Danmarks befrielse.. Så fortjener julebryggen også sin egen!!Dot Bot skrev:Udover Halloween, så pisser J-Dag mig også af..
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Enig, det er rævepis.Konsulenten skrev:Hvorfor dog? Det er en uhyrlig dårlig øl.Kilde skrev:Der er dedikeret en dag til mødre, en til fædre og en til Danmarks befrielse.. Så fortjener julebryggen også sin egen!!Dot Bot skrev:Udover Halloween, så pisser J-Dag mig også af..
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Stress på arbejde....
Vild med Dans, det program lever op til alle mine fordomme om dets dårlig domme. Og så pisser det mig i øvrigt af, at stene på http://www.debatside.dk" onclick="window.open(this.href);return false; når jeg burde være ude at fejre snefaldet.
Øllen i sig selv er virkelig ik' den bedste! Selv bli'r jeg træt af den på J-dag og drikker kun en enkelt i ny og næ resten af julen. Dog synes jeg det er imponerende, den måde en så 'dårlig' øl har fået dannet en tradition på så kort tid. Det er næsten lige så god markedsføring som AppleHanga skrev:Enig, det er rævepis.Konsulenten skrev:Hvorfor dog? Det er en uhyrlig dårlig øl.Kilde skrev:Der er dedikeret en dag til mødre, en til fædre og en til Danmarks befrielse.. Så fortjener julebryggen også sin egen!!Dot Bot skrev:Udover Halloween, så pisser J-Dag mig også af..
No one can guarantee succes in war but only deserve it
Bolton pisser mig af!
Samme her! Havde satset hele pisset på Spurs i dag!thomasjn skrev:Bolton pisser mig af!
-
Thorshauge
AG håndbolds slogan "Hele Danmarks Håndboldhold" pisser mig af
... ville jo svare til FCK skrev "Hele Danmarks Fodboldhold"... Det må vel være landsholdet der er hele Danmarks hold...