FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: FM

Indlæg af Kilde » 5. nov 2010, 18:27

Elscorpio skrev:Er det bare mig eller mangler hele AaBs 2. hold i FM2011 og en del spillere i 1. holdstruppen, f.eks. Holm?

Hvilken patch skal man hente for at rette op på det
De mangler på AaB ll-listen, men hvis du søger deres navne, så finder du dem under AaB ll - ret underligt.. Sådan har jeg i hvert fald oplevet det med et andet hold, når jeg kiggede på AaB's trup.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 5. nov 2010, 18:37

Kilde skrev:
Elscorpio skrev:Er det bare mig eller mangler hele AaBs 2. hold i FM2011 og en del spillere i 1. holdstruppen, f.eks. Holm?

De mangler på AaB ll-listen, men hvis du søger deres navne, så finder du dem under AaB ll - ret underligt.. Sådan har jeg i hvert fald oplevet det med et andet hold, når jeg kiggede på AaB's trup.
Kan man få noget mere at vide om denne fejl, andre der oplever den når de starter et nyt hold spil med AaB?

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Magic » 6. nov 2010, 07:54

Det har jeg ikke oplevet. Men jeg har også importeret mit save game fra demoen - måske har det betydning.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 6. nov 2010, 09:24

Jeg pjækkede fra undervisning i går, og høvlede mig igennem en hel sæson. Og jeg oplevede det samme. Hvis man sender førsteholdsspillere ned på andetholdet, "forsvinder de inde midt imellem de to hold". Altså, de figurer lige pludselig ikke på nogen af holdene. Og faste andetholdsspillere som Kasper Kusk og deslige er ingen steder at finde, selvom man får nyheder om dem i ny og næ.

Om patchen fikser det, ved jeg ikke, men det går jeg da ud fra det.

Spørgsmål: Har I andre oplevet, at spillet er lidt let i år, eller har jeg måske bare været heldig? Og at AaB måske er mere end én tand for overvurderet? De er estimeret til at blive nr. 4 i ligaen, og personligt blev jeg 2'er samt tabende pokalfinalist i første sæson.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 6. nov 2010, 09:30

Kenneth K skrev:

Jeg pjækkede fra undervisning i går, og høvlede mig igennem en hel sæson. Og jeg oplevede det samme. Hvis man sender førsteholdsspillere ned på andetholdet, "forsvinder de inde midt imellem de to hold". Altså, de figurer lige pludselig ikke på nogen af holdene. Og faste andetholdsspillere som Kasper Kusk og deslige er ingen steder at finde, selvom man får nyheder om dem i ny og næ.

Spørgsmål: Har I andre oplevet, at spillet er lidt let i år, eller har jeg måske bare været heldig? Og at AaB måske er mere end én tand for overvurderet? De er estimeret til at blive nr. 4 i ligaen, og personligt blev jeg 2'er samt tabende pokalfinalist i første sæson.
Hele 2. holdet er væk hos mig, samt 1. holds truppen er godtnok blevet meget smal. Hvor finder man patchen?

Forresten rigtig fedt at agenterne er kommet med i den nye FM, når man skal have nye spillere til klubben.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 6. nov 2010, 14:12

Kenneth K skrev:

I første sæson endte jeg på 3. pladsen og var rigtig godt spillende. I anden sæson spiller jeg af lort og kan ikke få spillet til at fungere, dog er jeg kun 4 efter førstepladsen. Utrolig lige liga - ligesom i virkeligheden. Men ja, synes også det er sværere i anden.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 6. nov 2010, 14:14

Elscorpio skrev:
Kenneth K skrev:

Hele 2. holdet er væk hos mig, samt 1. holds truppen er godtnok blevet meget smal. Hvor finder man patchen?

Forresten rigtig fedt at agenterne er kommet med i den nye FM, når man skal have nye spillere til klubben.
http://fmdanmark.dk/downloads/show_download.php?id=136" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. nov 2010, 14:18

Kenneth K skrev:
I dataen har vi det 5. bedste hold i ligaen, hvis man sammenligner de bedste 16 spillere i truppen.
1. FCK, 2. OB, 3. Brøndby, 4. FCM, 5. AaB, 6. Randers....

I den førstkommende dataupdate vil vi blive nedjusteret lidt igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 6. nov 2010, 14:30

Hanga skrev:
A_Strandfelt skrev:Hanga, hvordan kan det være, at Lucas Andersen ikke er med, når andre unge spillere som "Andreas Bruhn Christensen" er med? :)
De er begge 1994-ere.

Der er endda en 15-årig ved navn Adam Hjorth. :)
Spillet frasorterer alle spillere der ikke var fyldt 16 år den 1/7. Det var Bruhn, og det var Lucas ikke.

Adam Hjorth ?!?!?!? Det er ikke en spiller jeg har noget som helst med at gøre. En regen måske?

Har som sædvanligt ikke fået tilsendt spillet i tide så kan ikke selv tjekke det.
Tak for svaret. Hvor er det bare ærgerligt, at han ikke er med endnu! :P

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 6. nov 2010, 17:18

Er træt af at der nu skal gå 9 år før en spiller kan få dansk statsborgerskab, synes de 7 år der gik i sidste spil var lang tid nok.. tror dælme jeg skal have fat i de danske politikere for det her skal sgu laves om med det samme!
- Sille

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. nov 2010, 17:44

A_Strandfelt skrev:
Hanga skrev:
A_Strandfelt skrev:Hanga, hvordan kan det være, at Lucas Andersen ikke er med, når andre unge spillere som "Andreas Bruhn Christensen" er med? :)
De er begge 1994-ere.

Der er endda en 15-årig ved navn Adam Hjorth. :)
Spillet frasorterer alle spillere der ikke var fyldt 16 år den 1/7. Det var Bruhn, og det var Lucas ikke.

Adam Hjorth ?!?!?!? Det er ikke en spiller jeg har noget som helst med at gøre. En regen måske?

Har som sædvanligt ikke fået tilsendt spillet i tide så kan ikke selv tjekke det.
Tak for svaret. Hvor er det bare ærgerligt, at han ikke er med endnu! :P
Hjorth er ikke regen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 6. nov 2010, 19:40

Kilde skrev: Hjorth er ikke regen.
Han er ikke i min research database, så det er som sagt ikke en spiller, jeg har haft noget med at gøre. Jeg ved med andre ord ikke hvad han laver i AaBs trup :S Det burde ganske enkelt ikke være muligt når han kun er 15.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. nov 2010, 20:01

Hanga skrev:
Kilde skrev: Hjorth er ikke regen.
Han er ikke i min research database, så det er som sagt ikke en spiller, jeg har haft noget med at gøre. Jeg ved med andre ord ikke hvad han laver i AaBs trup :S Det burde ganske enkelt ikke være muligt når han kun er 15.
Hans transferhistorie (FM) viser, at han har været i FCM i 09/10 og derefter til AaB. Googlede mig frem til følgende, som viser at han HAR spillet i FCM (altså ikke regen). Han er dog ikke på nogen trupliste ved FCM mere.

Lidt Facebook-stalking viser desuden, at Adam Hjorth pt. bor i Aalborg og har bl.a. spillet serie for AaB.

RETTELSE: Han spiller for Chang!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 6. nov 2010, 20:11

Så er det højest sandsynligt ham der står for FCM, der er kommet til at flytte ham til AaB i stedet for Chang. Det forklarer dog fortsat ikke, hvordan han som 15årig kan være med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. nov 2010, 20:13

Hanga skrev:Så er det højest sandsynligt ham der står for FCM, der er kommet til at flytte ham til AaB i stedet for Chang. Det forklarer dog fortsat ikke, hvordan han som 15årig kan være med.
Det var da en klam til at gøre.. Men vedkommende er jo nok fra Herning, så ingen overraskelse der.

Han bliver forresten 16 år i august ifølge FM.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 7. nov 2010, 12:45

Fedest, jeg har lige skudt Dalsgaard afsted til FCK til 8.3mil :D
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 7. nov 2010, 18:16

Flower skrev:Fedest, jeg har lige skudt Dalsgaard afsted til FCK til 8.3mil :D
FCK er latterlige i år. Ved nytår købte de Bræmer for 2,5 mil i mit spil. :P
Hader København!

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 7. nov 2010, 18:32

alithebeast skrev:
Har i downloadet Patch'en?

AMRDK
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af AMRDK » 7. nov 2010, 21:28

Det er lidt surt at både KEP, Fredheim, Tracy, Rolfe, Ahlmann alle fra spillets start er skadet.
Men som om det ikke er nok!

Kasper Bøgelund er nu blevet skadet i 6 måneder!
Lasse tager sig nu af backen, mens KEP er ved Wæhler's side.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 8. nov 2010, 09:13

Yngvesson skrev:
alithebeast skrev:
Har i downloadet Patch'en?
Ja, det var med patch-updaten
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar