PB er sendt!Simon-RS skrev:Fjols!astonvilla skrev:Hvor Helvede ved du fra om man har et forhold til den pågældende klub eller ej?Simon-RS skrev:Det pisser mig af, at danskere har så lille en pik, at de er fans af Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Mancher United osv... Og slet ikke når AaB-fans gør det? Jeg fatter ikke at de kan gå så fucking meget op i en klub, som de overhovedet ikke har noget forhold til. AARGGHH!
Jeg kan da godt se, at det er sjovt at holde med et hold når CL står på, så så jeg da også helst at Chelsea vandt, fordi Grønkjær (den nar) kom der til i tidernes morgen.
Jeg hader at se folk komme i Liverpool halstørklæder til en AaB kamp. Det er noget andet med Man U, når vi har mødt dem i CL, også kunne man have byttet halstørklæde med en united-fan, som sikkert ikke en gang var fra England...
DET PISSER MIG AF!
DU pisser mig af, din nar!
Hvis du har et specielt forhold til klubben, så fred være med det.... Ellers så kan jeg simpelthen ikke se det, skvat.
Det pisser mig af tråden
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: Det pisser mig af tråden
Bienvenu Bassogog!
Jeg beklager godtnok at jeg er fan af Leyton Orient, men okay, det var jo også på grund af deres sejrsstime i sæsonen 62/63, hvor de vandt 3 kampe i træk i første division, bl.a. over United og de kommende mestre fra Everton. De rykkede godt nok ned efter den ene sæson i den bedste række, men jeg er og bliver en gloryhunter!!Simon-RS skrev:Det pisser mig af, at danskere har så lille en pik, at de er fans af Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Mancher United osv... Og slet ikke når AaB-fans gør det? Jeg fatter ikke at de kan gå så fucking meget op i en klub, som de overhovedet ikke har noget forhold til. AARGGHH!
Jeg kan da godt se, at det er sjovt at holde med et hold når CL står på, så så jeg da også helst at Chelsea vandt, fordi Grønkjær (den nar) kom der til i tidernes morgen.
Jeg hader at se folk komme i Liverpool halstørklæder til en AaB kamp. Det er noget andet med Man U, når vi har mødt dem i CL, også kunne man have byttet halstørklæde med en united-fan, som sikkert ikke en gang var fra England...
DET PISSER MIG AF!
Come on you O's! (udtalt med tyk påtaget London accent)
/Que
Syng for de røde!
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Jeg synes ikke der er meget debat i, bare at gentage hvad man har sagt en gang før, uden at forholde sig til sine med/moddebattørers indlæg. Du kunne i det mindste forklare hvad du mener med "falsk forhold" eller hvorfor det er ulækkert. I mine øjne burde man kunne argumentere bedre for sine udsagn, især når de er så fordømmende og postulerende som dine.Simon-RS skrev:Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
Tag på John Bull, én given søndag og se, hvor mange plastikfans, der sidder derinde. Folk, som aldrig har trukket AaB-trøjen over hovedet, men sidder, og råber på Liverfool eller Scum. Sågar samtidig med en AaB-kamp, vil de heller se en Premier Legue kamp. Og ja, de pisser mig af, selv uden, at kalde nogen for nar eller skvat.limey skrev:Jeg synes ikke der er meget debat i, bare at gentage hvad man har sagt en gang før, uden at forholde sig til sine med/moddebattørers indlæg. Du kunne i det mindste forklare hvad du mener med "falsk forhold" eller hvorfor det er ulækkert. I mine øjne burde man kunne argumentere bedre for sine udsagn, især når de er så fordømmende og postulerende som dine.Simon-RS skrev:Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
Men hvis deres store passion er engelsk fodbold, er der vel ingen grund til at sidde på Aalborg Stadion? Jeg har selv brugt mange fornøjelige timer (og penge) på et andet og meget bedre engelsk værtshus i Borgergade med med- og modfans af diverse engelske fodboldhold. I den forbindelse kan jeg ikke nikke genkendende til begrebet plastikfans overhovedet. Det er som oftest folk der virkeligt går op i det og som i mange tilfælde bruger en del tid og penge til at tage over Nordsøen for at støtte deres hold.-Larsen skrev:Tag på John Bull, én given søndag og se, hvor mange plastikfans, der sidder derinde. Folk, som aldrig har trukket AaB-trøjen over hovedet, men sidder, og råber på Liverfool eller Scum. Sågar samtidig med en AaB-kamp, vil de heller se en Premier Legue kamp. Og ja, de pisser mig af, selv uden, at kalde nogen for nar eller skvat.limey skrev:Jeg synes ikke der er meget debat i, bare at gentage hvad man har sagt en gang før, uden at forholde sig til sine med/moddebattørers indlæg. Du kunne i det mindste forklare hvad du mener med "falsk forhold" eller hvorfor det er ulækkert. I mine øjne burde man kunne argumentere bedre for sine udsagn, især når de er så fordømmende og postulerende som dine.Simon-RS skrev:Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Din argumentation bider jo sig selv i halen: Hvis de aldrig har trukket en AaB trøje over hovedet, og generelt er fuldstændig ligeglade med AaB og aldrig kommer på stadion - hvordan kan de så pisse dig af at de sidder og hepper på et eller andet hold fra PL? Er de plastic fans alene af den grund, eller hvad mener du?-Larsen skrev:Tag på John Bull, én given søndag og se, hvor mange plastikfans, der sidder derinde. Folk, som aldrig har trukket AaB-trøjen over hovedet, men sidder, og råber på Liverfool eller Scum. Sågar samtidig med en AaB-kamp, vil de heller se en Premier Legue kamp. Og ja, de pisser mig af, selv uden, at kalde nogen for nar eller skvat.limey skrev:Jeg synes ikke der er meget debat i, bare at gentage hvad man har sagt en gang før, uden at forholde sig til sine med/moddebattørers indlæg. Du kunne i det mindste forklare hvad du mener med "falsk forhold" eller hvorfor det er ulækkert. I mine øjne burde man kunne argumentere bedre for sine udsagn, især når de er så fordømmende og postulerende som dine.Simon-RS skrev:Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
Var det bedre, nu når de ikke kan li AaB at de meldte sig ind i Brøndby support (som var det hotteste for en del Jyder at gøre i 90'erne)? Var de så, efter din argumentation, ikke plastic fans længere fordi de trods at støtter et dansk hold? Hvad hvis de holdt med Randers - en klub ca. 75 km væk? Er det ok? Eller hvor går din grænse for at være plastic fan? Er det noget med nærhed/distance eller hvad?
Altså: Hvis en person bor i Aalborg, men kan ikke lide AaB, men kan godt lide at se fodbold - hvem må han så støtte, uden at få din skarpe kniv, og blive kaldt plastic fan?
OG: Hvis en person (denne ikke nødvendigvis med bopæl i Aalborg) holder rigtig meget af AaB - må han så gerne holde af et andet hold i - eksempelvis PL - uden at blive til en plastic fan? Eller kan det ikke lade sig gøre overhovedet?
En gennemskuelig argumentation, please. Scenen er sat.
Bienvenu Bassogog!
-
seamann
Interesting.
Hvorfor holde med AaB, hvis det er Nomwethe, Prica, Jacobsen, Zaza, Califf og andre, der ingen forbindelse iøvrigt har til fodboldselskabet eller byen, der spiller. Og endnu mere ekstremt i FCK i øjeblikket. Der er ikke mange fra stenbroen på det hold - det er mest afrikanere, svenskere osv. Men fodboldpublikummet og pressen sluger det råt - hvorfor?
Jeg tror det er helt banalt, vi vil høre om succeshistorien, som vi kan identificere os med / være en del af - og så ligger vi alt hvad der minder om rationale og hjerne hjemme på hylden.
Når så vi ikke får denne succesoplevelse vælger vi sgu da bare at få den via nogle andre hold - og vi er jo alle verdensmestre i shopping og fodbold i UK....
Det pisser mig af at jeg gider interessere mig for intetsigende såkaldt professionelt fodbold.
Hvorfor holde med AaB, hvis det er Nomwethe, Prica, Jacobsen, Zaza, Califf og andre, der ingen forbindelse iøvrigt har til fodboldselskabet eller byen, der spiller. Og endnu mere ekstremt i FCK i øjeblikket. Der er ikke mange fra stenbroen på det hold - det er mest afrikanere, svenskere osv. Men fodboldpublikummet og pressen sluger det råt - hvorfor?
Jeg tror det er helt banalt, vi vil høre om succeshistorien, som vi kan identificere os med / være en del af - og så ligger vi alt hvad der minder om rationale og hjerne hjemme på hylden.
Når så vi ikke får denne succesoplevelse vælger vi sgu da bare at få den via nogle andre hold - og vi er jo alle verdensmestre i shopping og fodbold i UK....
Det pisser mig af at jeg gider interessere mig for intetsigende såkaldt professionelt fodbold.
For mit eget vedkommende, så er jeg - næsten - ligeglad med hvem der er på banen og triller bolden rundt. Men det er klubben, byen, trøjen, logoet og alt andet omkring klubben jeg elsker så højt. Selvfølgelig ser jeg da helst at vores start 11´er bestod af 11 knægte fra Nordjylland, men det kan ikke lade sig gøre.seamann skrev:Interesting.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Jeg har sgu siddet på en pub og set engelsk fodbold. Men kunne aldrig drømme at gå ud og erklære mig "Hammers"-fan, fordi at det er spændende. Men hvis jeg skulle gå ud og reklamere for en klub, så skulle det sgu være en klub, som jeg har følelser for, min barndomsklub.
At se folk rende rundt i forskellige fodbold trøjer til fodbold træning, det er sgu bare fint. Men når de går rundt som AaB-fans og siger "YNWA" i deres Liverpool trøje, det er sgu for meget for mig.
Som Larsen siger, at der sidder folk fra Aalborg, som er "AaB-fans", som alligevel sidder på Irish eller Bull.
Dét pisser mig af!
Det skal siges, at der ligger et Chelsea halstørklæde ved mig. Men det er en gave fra moster, da hun var i London, da min fætter er Chelsea-fan. Jeg har dog ikke intentioner om at bruge det frem for mine AaB-halstørklæder.
At se folk rende rundt i forskellige fodbold trøjer til fodbold træning, det er sgu bare fint. Men når de går rundt som AaB-fans og siger "YNWA" i deres Liverpool trøje, det er sgu for meget for mig.
Som Larsen siger, at der sidder folk fra Aalborg, som er "AaB-fans", som alligevel sidder på Irish eller Bull.
Dét pisser mig af!
Det skal siges, at der ligger et Chelsea halstørklæde ved mig. Men det er en gave fra moster, da hun var i London, da min fætter er Chelsea-fan. Jeg har dog ikke intentioner om at bruge det frem for mine AaB-halstørklæder.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
PB er sendt![/quote]astonvilla skrev:Fjols!Simon-RS skrev: Hvor Helvede ved du fra om man har et forhold til den pågældende klub eller ej?
DU pisser mig af, din nar!
Hvis du har et specielt forhold til klubben, så fred være med det.... Ellers så kan jeg simpelthen ikke se det, skvat.
Off: 1 vs. 1. - AaB - AstonVilla
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
Det pisser mig af at Steven Gerrard bliver skadet lige op til min Anfield debut, da han uden tvivl er den spiller jeg har glædet mig mest til at se i aktion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Burde det ikke stå under "det får smilet frem tråden". På sin vis giver det vel undskyldning for endnu en tur til Anfield.Hanga skrev:Det pisser mig af at Steven Gerrard bliver skadet lige op til min Anfield debut, da han uden tvivl er den spiller jeg har glædet mig mest til at se i aktion.
Med andre ord, så forstår du ikke hvad det er der bliver sagt?Simon-RS skrev:Jeg har sgu siddet på en pub og set engelsk fodbold. Men kunne aldrig drømme at gå ud og erklære mig "Hammers"-fan, fordi at det er spændende. Men hvis jeg skulle gå ud og reklamere for en klub, så skulle det sgu være en klub, som jeg har følelser for, min barndomsklub.
Dét pisser mig af!
Din arrogance morer mig, trods alt. Jeg havde skrevet ganske kort, fra min mobiltelefon, men vil da, foran en computer, glædeligt følge op.astonvilla skrev:Din argumentation bider jo sig selv i halen: Hvis de aldrig har trukket en AaB trøje over hovedet, og generelt er fuldstændig ligeglade med AaB og aldrig kommer på stadion - hvordan kan de så pisse dig af at de sidder og hepper på et eller andet hold fra PL? Er de plastic fans alene af den grund, eller hvad mener du?-Larsen skrev:Tag på John Bull, én given søndag og se, hvor mange plastikfans, der sidder derinde. Folk, som aldrig har trukket AaB-trøjen over hovedet, men sidder, og råber på Liverfool eller Scum. Sågar samtidig med en AaB-kamp, vil de heller se en Premier Legue kamp. Og ja, de pisser mig af, selv uden, at kalde nogen for nar eller skvat.limey skrev:Jeg synes ikke der er meget debat i, bare at gentage hvad man har sagt en gang før, uden at forholde sig til sine med/moddebattørers indlæg. Du kunne i det mindste forklare hvad du mener med "falsk forhold" eller hvorfor det er ulækkert. I mine øjne burde man kunne argumentere bedre for sine udsagn, især når de er så fordømmende og postulerende som dine.Simon-RS skrev:Den klandres ikke mod folk, som har noget forhold til en klub, så som at man har opvækst der. Men at skabe et falsk forhold til en klub, fordi de har vundet CL eller bundesligaen, det er i min optik det er ulækkert. Som sagt finder jeg også Chelsea spændende, men ikke mere end det. Mit hold er sgu AaB!
Var det bedre, nu når de ikke kan li AaB at de meldte sig ind i Brøndby support (som var det hotteste for en del Jyder at gøre i 90'erne)? Var de så, efter din argumentation, ikke plastic fans længere fordi de trods at støtter et dansk hold? Hvad hvis de holdt med Randers - en klub ca. 75 km væk? Er det ok? Eller hvor går din grænse for at være plastic fan? Er det noget med nærhed/distance eller hvad?
Altså: Hvis en person bor i Aalborg, men kan ikke lide AaB, men kan godt lide at se fodbold - hvem må han så støtte, uden at få din skarpe kniv, og blive kaldt plastic fan?
OG: Hvis en person (denne ikke nødvendigvis med bopæl i Aalborg) holder rigtig meget af AaB - må han så gerne holde af et andet hold i - eksempelvis PL - uden at blive til en plastic fan? Eller kan det ikke lade sig gøre overhovedet?
En gennemskuelig argumentation, please. Scenen er sat.
Nej, jeg tror vi opstiller forskellige præmisser, for en fodboldfan. Jeg er skam enig i, at man sagtens kan have et specielt tilhørsforhold, til en engelsk by, og derfor også et engelsk klubhold. Du kan f.eks. også være født og opvokset i Brøndby, men være tilflytter til Aalborg, men derfor stadig holde med BIF, da dine rødder stammer herfra.
Nej, jeg synes heller ikke, at det er okay, at de er Brøndbyfans eller Randersfans, når de bor i Aalborg. Jeg mener, at klubfølelse, er så meget mere, end bare klubben. Det er ånden, det er traditionen, det er hele byen. Og derfor, vil jeg egentlig hellere sammenligne Brøndbyfans, med erklærede Liverpoolfans, end at kalde dem modsætninger. Jeg mener faktisk, at det er lige plastikagtigt, den ene eller anden vej.
Min argumentation, bunder i, at der snildt kan sidde 30 såkaldte Liverpoolfans, på John Bull, men JEG forstår ikke, hvordan de kan identificere sig, med en klub, på så lang afstand. Jeg tvivler stærkt på, at samtlige 30, ser specielt mange, af deres kampe, på Anfield.
Jeg definerer forøvrigt ikke, selvom du tydeligvis ønsker at give mig det prædikat, hvem der er platsikfans eller ej, generelt. Jeg definerer det, ud fra en personlig holdning, som tydeligvis er forskellig, fra din. Dermed lader jeg selv folk bestemme, hvor store fans de er, af et engelsk hold. JEG synes bare, at det er plastik- og medløberagtigt.
Og så tror jeg vi skal stoppe den her, inden tråden kommer for langt udenfor: "det pisser mig af"-emnet.
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
...at være ramt af et maveonde siden i torsdags... For satan - nu kommer jeg ikke på Brasil og ser Brøndby få klø!!!! 
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Det må i så fald være et stort maveonde.MrBangDK skrev:...at være ramt af et maveonde siden i torsdags... For satan - nu kommer jeg ikke på Brasil og ser Brøndby få klø!!!!