Den store "videoer der får mig til at grine" tråde
Re: Den store "videoer der får mig til at grine" tråde
Havde helt glemt denne klassiker.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- MichaelLarsen
- Landshold

- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke stikker ham en flaske snaps - og ser hvad der så sker.Hanga skrev:
Noget med nogle briller og tænder, og sååån....
Bienvenu Bassogog!
astonvilla skrev:Jeg forstår ikke hvorfor de ikke stikker ham en flaske snaps - og ser hvad der så sker.Hanga skrev:
Noget med nogle briller og tænder, og sååån....
Jeg tror på vi alle er troende i et eller andet omfang, men Løkken præsten bringer ateismen frem i mig.
Er der ikke noget med at Jehovas Vidner er meget udbredt i Løkken / Blokhus området?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Han er den sjoveste jeg har set længe, han er så rablende galHanga skrev:
Her er der et bonusklip med ham, hvor han bl.a. sammenligner nisserne med nazismen og er rigtig glad for at der er blevet en facebook-gruppe imod ham, hvor der opfordres til at sende ham nisser, da alle nisser så kan samles hjemme hos ham og blive brændt af én gang for alle (!): http://www.tv2fyn.dk/article/267367?autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Den mand er så gal.. Har en kammerat hvis far er vokset op sammen med ham og han har vist været yderligtgående og halv-ekstremistisk hele sit liv - at han så vælger nisser som fokuspunkt, det er bare morsomtDot Bot skrev:Han er den sjoveste jeg har set længe, han er så rablende galHanga skrev:
Her er der et bonusklip med ham, hvor han bl.a. sammenligner nisserne med nazismen og er rigtig glad for at der er blevet en facebook-gruppe imod ham, hvor der opfordres til at sende ham nisser, da alle nisser så kan samles hjemme hos ham og blive brændt af én gang for alle (!): http://www.tv2fyn.dk/article/267367?autoplay=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tip til årets mandelgave ! Det program var bare så undervurderet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
De sidste par uger har jeg også set en masse CWC World. Jeg er en heldig ejer af dvd'en. Hold kæft det er genialt!Hanga skrev:Tip til årets mandelgave ! Det program var bare så undervurderet.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Van Colter
- Ynglinge

-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Helt sikkert to af de mest geniale personer. En skam der er pause i natholdet..
..
-
danielnoll
- Superliga

-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Siden Billige Adamsen stoppede i grødovre, som han ellers var ved at gøre til dream team i dansk hockey, har vi ikke grinet så meget af ham på dette forum, men det synes jeg, vi skal gøre igen: http://www.bt.dk/danmark/kong-billy-jeg ... oget-stort" onclick="window.open(this.href);return false;
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Det er også lidt synd for Brian Mikkelsen...minister i et regeringsparti der er helt nede og ligge, og hvor de med garanti har diskuteret internt, at nu kunne det ikke blive værre...og ind af døren træder de talende sygekassebriller.Fabbe skrev:Siden Billige Adamsen stoppede i grødovre, som han ellers var ved at gøre til dream team i dansk hockey, har vi ikke grinet så meget af ham på dette forum, men det synes jeg, vi skal gøre igen: http://www.bt.dk/danmark/kong-billy-jeg ... oget-stort" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilje slår teknik...
-
Van Colter
- Ynglinge

Forstår egentlig godt hvorfor han bliver sur og synes det er awesome, at han siger hvad han mener - hvis han så bare var lidt mere klar i mælet og så ikke opførte sig på den indlukkede..Van Colter skrev:
EDIT: OK, så ikke det var remix.