Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ikke så meget det, der er problemet. Det er mere omkring garantien.
Gider ikke give næsten 4000 kr for en mobiltelefon, hvis ikke jeg stoler 100% på garantien.
-
MichaelLarsen
- Landshold

http://www.berlingske.dk/danmark/spinni ... nesscentre
Ikke fordi jeg er til spinning, men det virker fuldstændigt godnat, at et stort amerikansk firma kan købe rettigheden til et almindelig brugt ord, der ikke er firmanavn eller lign.
Jeg køber sgu rettigheden til brug af ordene øl og snaps - det må kunne give nogle kroner på kontoen.

Non scholae, sed vitae discimus
-
Vubbi
- 2. div

- Geografisk sted: Aarhus
At være på arbejde i dag, når der ikke sker en skid.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Vubbi skrev:At være på arbejde i dag, når der ikke sker en skid.
7-Eleven?
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Dot Bot
- Allstar

Det pisser mig så vanvittigt meget af, at der er så forbandet lang tid til marts.. Jamen for fanden, jeg vil jo bare se AaB spille!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Dot Bot skrev:Det pisser mig så vanvittigt meget af, at der er så forbandet lang tid til marts.. Jamen for fanden, jeg vil jo bare se AaB spille!
Tag nu at nyd stilheden mens det varer. Har jo ikke ligefrem været en fornøjelse at følge AaB det sidste lange stykke tid. Jo længere der er til marts, desto mere tid har Lynge og Kent til at få gjort noget ved truppen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
thomasjn
- Allstar

A_Strandfelt skrev:At den HTC Desire HD jeg købte fra Danlet.dk i denne uge var parallelimporteret fra Tyskland og brandet til T-Mobile. Nu skal jeg vente 2 uger før jeg kan få pengene retur, selvom de modtog pakken retur i dag...
Kan IKKE anbefale Danlet ApS. Det stod slet ikke på siden, at den var parallelimporteret.
Ikke for at kritisere Desire HD som er en fed telefon. Dog skal du være opmærksom på, at det er væsentligt bedre skærm på de oprindelige Desire modeller. Har selv en Desire og har sammenlignet den med Desire HD og var virkelig skuffet over den skærm de havde puttet i HD'en. Så hvis de er til at opdrive i ordentlig stand vil jeg anbefale en alm. Desire fra et de første partier fra før HTC løb tør for AMOLED skærme og giver over til LCD. Derudover kan du sikkert spare lidt på prisen på den måde.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det pissede mig voldsomt af at se Athletic Bilbao's superfede trøje i deres kamp mod Barca i går, når vi må trækkes med at se drengene løbe rundt i den lunkne omgang "rød aflangt kartoffeltryk på aflagt hvid trøje" Adidas mener er en AaB trøje.
Iøvrigt pisser det mig også af at det garanteret er de seneste to, meget lidt AaB-agtige, Adidas trøjer som har jinxet hele lortet!
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!
Jeg glæder mig satme til at flytte. Canal 9, 3+ HD, TV2 sport HD og 6'eren HD det er de eneste kanaler jeg skal bruge.
Hader København!
-
Dot Bot
- Allstar

alithebeast skrev:Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!
Jeg glæder mig satme til at flytte. Canal 9, 3+ HD, TV2 sport HD og 6'eren HD det er de eneste kanaler jeg skal bruge.
Jeg glæder mig satme også til at du flytter!

-
alithebeast
- Allstar

Dot Bot skrev:alithebeast skrev:Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!

Sætninger som "Jamen skat, det er jo Inter(eller Barca eller United eller bare Copa del Rey)" vil helt sikkert blive meget brugt. Tak Gud for koner der arbejder om aftenen.

Hader København!
-
PeterS
- Allstar

- Favoritspiller: Jan Koller
Dot Bot skrev:alithebeast skrev:Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!

Flytter i fra hinanden? I skændtes også evig og altid, hvad med børnene og hunden?

-
alithebeast
- Allstar

PeterS skrev:Dot Bot skrev:alithebeast skrev:Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!

Flytter i fra hinanden? I skændtes også evig og altid, hvad med børnene og hunden?

Næsten.
Bot bliver på landet, jeg flytter til byen.
Hader København!
-
Dot Bot
- Allstar

alithebeast skrev:PeterS skrev:Dot Bot skrev:alithebeast skrev:Simon-RS skrev:A_Strandfelt skrev:At Canal 9 er udgået i vores antenneforening.
Word!

Næsten.
Bot bliver på landet, jeg flytter til byen.
Hans hjem, bliver mit hjem i weekenderne og til CL kampe

Det er heller ikke så dyrt at tage en taxa til Vejgaard fra Jomfru Ane Gade, som det er at tage den til Nibe og omegn!
-
Lindvang
TV2.
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Lindvang skrev:TV2.
... pisser også mig grænseløst af!
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Ditto - desuden pisser det mig af at DR efterhånden også er tv2...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Lindvang
Jesper Schmidt skrev:Ditto - desuden pisser det mig af at DR efterhånden også er tv2...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ditto - som begge har udviklet sig til TV3. Kenneth Plummer/Brian Arthur-style. Der er efterhånden kun DR2 og DR k tilbage.