Lynge, der står og aer Augu på maven med et kæmpe smil, efter ca. 30 sekunder.
Det får smilet frem tråden
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Det får smilet frem tråden
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=38373" onclick="window.open(this.href);return false;
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Han minder lidt om Henning Primdahl; "Den kælder ham godt, den klæder ham godt".A_Strandfelt skrev:http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=38373
Lynge, der står og aer Augu på maven med et kæmpe smil efter ca. 30 sekunder.
Hader København!
for satan de for det store smil frem idag!

-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Klubfølelsen sidder i hjertet!
At TV2 sport har et trav program der hedder "Hest til frokost" 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Augu
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idste-klub" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idste-klub" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Duncan. Troede sgu aldrig jeg skulle sige det, men han får virkelig smilet frem
- alithebeast
- Allstar

At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Hader København!
Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
Er det Sigge som er bartender? Så hils lige fra Bjørn.alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
- alithebeast
- Allstar

Hun er desværre lige gået. Det var nok fordi min kæreste kom.634 skrev:Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Hader København!
Hun var lækker! Men det blev ikke til noget - indtil videre..634 skrev:Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Har været der, men det er ikke noget at råbe hurra for 
Hvordan lækker,, tætsiddende tøj ellerDot Bot skrev:Hun var lækker! Men det blev ikke til noget - indtil videre..634 skrev:Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- alithebeast
- Allstar

Tjo. Det der var sad tæt nok. :p634 skrev:Hvordan lækker,, tætsiddende tøj ellerDot Bot skrev:Hun var lækker! Men det blev ikke til noget - indtil videre..634 skrev:Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
Hader København!
Newcastle! Kæft, det er flot! Slår over, da der står 1-4 og et kvarter igen, når lige at se dem score til 2-4 og så kører cirkusset bare. Hahaha, hvor er det fedt.
Kunne ikke være bedre!Kilde skrev:Newcastle! Kæft, det er flot! Slår over, da der står 1-4 og et kvarter igen, når lige at se dem score til 2-4 og så kører cirkusset bare. Hahaha, hvor er det fedt.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Al snak om manglende stemning i England kan vist godt forstumme efter den kamp. Satme godt gang i Toon Army.limey skrev:Kunne ikke være bedre!Kilde skrev:Newcastle! Kæft, det er flot! Slår over, da der står 1-4 og et kvarter igen, når lige at se dem score til 2-4 og så kører cirkusset bare. Hahaha, hvor er det fedt.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Ejer i ikke en kameratelefon drenge?Dot Bot skrev:Hun var lækker! Men det blev ikke til noget - indtil videre..634 skrev:Skriv dog senere om hvad det bliver til, og kan du holde Dot Bot fra hende,,,,,,,,alithebeast skrev:At hende der sidder 2 borde fra mig på DT er pisse lækker. Hun smiler desuden sødt tilbage. Det får forresten også smilet frem hos dot bot.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.