"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 17. feb 2011, 17:01

Der kan anbefale et godt fast-food sted i Vejgaard. Det må meget gerne være alt andet end et tyrkerpizzaria, og de må gerne lave noget ordentligt grillmad.
Hader København!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 17. feb 2011, 17:05

alithebeast skrev:Der kan anbefale et godt fast-food sted i Vejgaard. Det må meget gerne være alt andet end et tyrkerpizzaria, og de må gerne lave noget ordentligt grillmad.
Grillen på torvet er fin nok.

Jeg ved det, men pizza pasta place (foran frederiksberg) kører nogle cool tilbud, med et frokostpizza for 30 kroner. Men Smoothly kan anbefale husets burger dernede fra!

Vejgaard er generelt et træls sted at spise, hvis man ikke søger pizza.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 17. feb 2011, 17:45

Den Lille Havfrue. Stegt flæsk og persillesovs. 60 Kroner. Og der er masser af sovs og flæsk..
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 17. feb 2011, 18:03

Bech skrev:Den Lille Havfrue. Stegt flæsk og persillesovs. 60 Kroner. Og der er masser af sovs og flæsk..

Den Lille Havfrue har det vildeste køkken. Selv Gordon Ramsay slikker sig om munden, når han ser hvordan de har formået at line 7 microovne op på rad og række. DING - så er maden færdig. Pissesmart!

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 17. feb 2011, 21:43

A_Strandfelt skrev:... en god kiropraktor i Aalborg-området.
Har fået nogle problemer med knæet, der kan gøre lidt ondt, når jeg løber eller går længere distancer. Tror det skyldes overbelastning efter løb på løbebånd i januar.
Det føles som om, det bare lige skal sige knæk, og så er det væk.

Nogle, der kan anbefale en?
Har du fundet hvad du søgte?
Ellers kan jeg anbefale kiropraktisk klinik ved Lone Bredahl, på Nytorv 13 i Aalborg.
Jeg går selv derinde med dårlig ryg, og det gør en forskel.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 17. feb 2011, 22:08

Walther skrev:
A_Strandfelt skrev:... en god kiropraktor i Aalborg-området.
Har fået nogle problemer med knæet, der kan gøre lidt ondt, når jeg løber eller går længere distancer. Tror det skyldes overbelastning efter løb på løbebånd i januar.
Det føles som om, det bare lige skal sige knæk, og så er det væk.

Nogle, der kan anbefale en?
Har du fundet hvad du søgte?
Ellers kan jeg anbefale kiropraktisk klinik ved Lone Bredahl, på Nytorv 13 i Aalborg.
Jeg går selv derinde med dårlig ryg, og det gør en forskel.
Takker. Godt med nogle forslag. Vil se på det, hvis jeg får problemer, når fodboldsæsonen engang begynder. :)

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 18. feb 2011, 08:19

Simon-RS skrev:
flapz skrev:
Simon-RS skrev:Hvordan får man de to gratis-billetter, som man har på sæsonkortet?
Du har fået koder tilsendt pr mail.
Nu da jeg tydeligvis ikke har undersøgt yderligere, kan jeg så godt klare det imorgen?

Jeg ved endnu ikke om min aften er fri imorgen, til at tage ud og se Frederikshavnerne blive kørt over.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 18. feb 2011, 12:34

et link til et sted, hvor man kan abbonere på AaBs kampprogram til sit kalendersystem på telefon/computer. Helst et der automatisk opdateres når kampene flyttes aht. tv osv.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Re: Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 18. feb 2011, 14:10

Poul Hat skrev:et link til et sted, hvor man kan abbonere på AaBs kampprogram til sit kalendersystem på telefon/computer. Helst et der automatisk opdateres når kampene flyttes aht. tv osv.
Det ligger i Google Calendar. Understøtter din mobil det?

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div

Re: Re:

Indlæg af Poul Hat » 18. feb 2011, 15:46

A_Strandfelt skrev:
Poul Hat skrev:et link til et sted, hvor man kan abbonere på AaBs kampprogram til sit kalendersystem på telefon/computer. Helst et der automatisk opdateres når kampene flyttes aht. tv osv.
Jeg er en af de der apple-geeks, der har Iphone og mac. -Så håber lidt, at der findes noget til iCal.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. feb 2011, 20:30

Poul Hat skrev:
A_Strandfelt skrev:
Jeg er en af de der apple-geeks, der har Iphone og mac. -Så håber lidt, at der findes noget til iCal.
Du kan sagtens sync'e en google-kalender med med iCal. Lav dig en google-account (hvis du ikke har en). Gå ind og find superligaen og abonner på AaB's kampe. Sæt derefter iCal op til at synkronisere med din gmail-account.
Med venlig Hilsen
--
Robert

CFR
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: 9260

Indlæg af CFR » 21. feb 2011, 08:17

hjemmeside med overblik over aktiviteter for børnefamilier. Visitaalborg.com har noget på deres hjemmeside, men det er meget begrænset da det i høj grad synes at være de mere "faste" aktiviteter - ex. Zoo. Til eksempel fik vi ved et tilfælde at vide, at Aalborg Teater afholdte åbent hus i forbindelse med Pinocchio-forestillingen - det arrangement havde jeg ikke fundet selv, da det, indrømmet, er temmeligt sjældent at jeg kigger på teatrets hjemmeside.

Med andre ord - en hjemmeside a la byinfo, men med aktiviteter for børnefamilier.

/CFR
There is a crack in everything
That's how the light get in

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 21. feb 2011, 10:01

CFR skrev:hjemmeside med overblik over aktiviteter for børnefamilier. Visitaalborg.com har noget på deres hjemmeside, men det er meget begrænset da det i høj grad synes at være de mere "faste" aktiviteter - ex. Zoo. Til eksempel fik vi ved et tilfælde at vide, at Aalborg Teater afholdte åbent hus i forbindelse med Pinocchio-forestillingen - det arrangement havde jeg ikke fundet selv, da det, indrømmet, er temmeligt sjældent at jeg kigger på teatrets hjemmeside.

Med andre ord - en hjemmeside a la byinfo, men med aktiviteter for børnefamilier.

/CFR
Nogle muligheder:
http://www.sjovforborn.dk/
http://www.gratisgoder.dk/
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 21. feb 2011, 10:13

MichaelLarsen skrev:
CFR skrev:hjemmeside med overblik over aktiviteter for børnefamilier. Visitaalborg.com har noget på deres hjemmeside, men det er meget begrænset da det i høj grad synes at være de mere "faste" aktiviteter - ex. Zoo. Til eksempel fik vi ved et tilfælde at vide, at Aalborg Teater afholdte åbent hus i forbindelse med Pinocchio-forestillingen - det arrangement havde jeg ikke fundet selv, da det, indrømmet, er temmeligt sjældent at jeg kigger på teatrets hjemmeside.

/CFR
Nogle muligheder:
I småbørnsfædre har sgu altid styr på den slags ;)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 21. feb 2011, 10:19

Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:

/CFR
Nogle muligheder:
Noter bare linkene Lindvang. Tror snart du får brug for dem :)
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 21. feb 2011, 10:20

MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:

/CFR
Nogle muligheder:
Noter bare linkene Lindvang. Tror snart du får brug for dem :)
Hoppas ;)

CFR
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: 9260

Indlæg af CFR » 21. feb 2011, 12:24

MichaelLarsen skrev: Nogle muligheder:
Tak for det - meget brugbart. Der er der i hvert fald en masse "attraktioner", som jeg aldrig har hørt om før. Er da sikker på at Bindslev Elværk bliver et hit :P

Ikke fordi dine links ikke er gode, men mit oprindelige mål gik mere på en kilde til information om aktiviteter som ikke er faste.

Endnu engang tak for hjælpen

/CFR
There is a crack in everything
That's how the light get in

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div

Indlæg af Poul Hat » 21. feb 2011, 14:29

Pastorius skrev:
Poul Hat skrev:
A_Strandfelt skrev:
Du kan sagtens sync'e en google-kalender med med iCal. Lav dig en google-account (hvis du ikke har en). Gå ind og find superligaen og abonner på AaB's kampe. Sæt derefter iCal op til at synkronisere med din gmail-account.
Jeg har nu forsøgt følge dit tip, men det virker sgu ikke rigtigt.
Jeg kan godt abonnere på AaB's kampe i google-calender, men de bliver ikke overført til min iCal.
Andre tips og tricks modtages derfor gerne... Eller evt. hjælp til at fortælle mig, hvad jeg gør forkert.

EDIT: Jeg har fundet ud af, at hvis jeg manuelt overfører "begivenhederne" fra abonnementet til min google-kalender, så overføres de godt nok til iCal. - Men det er sgu noget kawt og løser ikke problmet med automatiske opdateringer...

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 21. feb 2011, 19:25

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skaffe et lokale til 20-25 mand onsdag fra klokken 20.00 og aftenen frem.

Vi står og skal holde møde imellem Boys, ATK, Vesttribunens Drenge og Auxilia. Vores aftale omkring lokale gik i vasken, så vi står på bar bund lige pt og ville være rigtig ked af at måtte aflyse grundet at vi ikke har lokaler.

Lyst til at hjælpe fanscenen i Aalborg? PM eller skriv i tråden!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 21. feb 2011, 20:00

Meelsen skrev:Jeg søger en der kan hjælpe mig med at skaffe et lokale til 20-25 mand onsdag fra klokken 20.00 og aftenen frem.

Vi står og skal holde møde imellem Boys, ATK, Vesttribunens Drenge og Auxilia. Vores aftale omkring lokale gik i vasken, så vi står på bar bund lige pt og ville være rigtig ked af at måtte aflyse grundet at vi ikke har lokaler.

Lyst til at hjælpe fanscenen i Aalborg? PM eller skriv i tråden!
Hvor langt ud på landet kan i køre?
Hader København!

Besvar