Han må have været i lære hos Christian Poulsen. Lad os nu håbe de får scoret en 4-5 stykker mere, så kan vi blive fri for at høre om returopgøret.Pastorius skrev:Grønkjær
Det får smilet frem tråden
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Det får smilet frem tråden
Hader København!
Det med tilbagelægninger har Grønkjær altid kunnet. Husker stadig hans fantastiske tilbagelægning i landsholdsdebuten i 1999, som Danmark tabte 1-2 til Italien.alithebeast skrev:Han må have været i lære hos Christian Poulsen. Lad os nu håbe de får scoret en 4-5 stykker mere, så kan vi blive fri for at høre om returopgøret.Pastorius skrev:Grønkjær
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Men til gengæld har knægten aldrig lært at smide sig på en troværdig måde - han kan kun jeg-er-blevet-skudt-i-ryggen-metoden. Men Carsten Werge snød han da: "Næ, han glider bare."Kunji skrev:Det med tilbagelægninger har Grønkjær altid kunnet. Husker stadig hans fantastiske tilbagelægning i landsholdsdebuten i 1999, som Danmark tabte 1-2 til Italien.
Havde egentlig bestemt mig for, at jeg ikke gad se kampen. Men nu er jeg glad for at jeg lige zappede over et par sekunder før Anelka smed en i rusen. Simpelthen en fornøjelse at se et Chealsea-hold i laveste gear udspille FCK fuldstændigt... Er lidt træt af, at de ikke sætter i 2. gear og smadrer et par stykker mere ind, men man må jo nøjes.
/Søgaard
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Den her video kan da ikke andet. Fuck jeg glæder mig til den 5. marts
Den er mega fed. Tror allerede jeg har set den 10 gange. Skide godt spot.Alando skrev:
Den her video kan da ikke andet. Fuck jeg glæder mig til den 5. marts
http://sports.yahoo.com/soccer/blog/dir ... ng-content" onclick="window.open(this.href);return false;
Det fedeste jeg har set i lang tid!!
Det fedeste jeg har set i lang tid!!
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Flower skrev:Dommeren mellem Chelsea og United..
- alithebeast
- Allstar

Han fik ikke kun smilet frem, han var så ringe det var latterligt.vandmelonen skrev:Flower skrev:Dommeren mellem Chelsea og United..
Hader København!
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Ja, og Wayne Rooney, en af verdens grimmeste fodboldspillere.vandmelonen skrev:Flower skrev:Dommeren mellem Chelsea og United..
Også får David Luiz smilet frem, og Drogba. Og ham den klamme gamle mand på Uniteds bænk.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- alithebeast
- Allstar

Citat Brøndbyfan på Facebook: "jeg har en uddannelse .. jeg bor i sjælland og har været med til esbjerg og mange andre udekampe i denne season"
Med dette udsagn viser han jo tydeligt, at han lige netop ikke har en uddannelse. For det første bor man ikke i Sjælland, man bor på Sjælland. For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav. Ydermere så spiller man ikke en season i Danmark, i Danmark der spiller vi en sæson.
Med dette udsagn viser han jo tydeligt, at han lige netop ikke har en uddannelse. For det første bor man ikke i Sjælland, man bor på Sjælland. For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav. Ydermere så spiller man ikke en season i Danmark, i Danmark der spiller vi en sæson.
Hader København!
I hvilket klassetrin lærer man så at det staves egennavne?alithebeast skrev: For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav.
-
Lindvang
Haha.limey skrev:I hvilket klassetrin lærer man så at det staves egennavne?alithebeast skrev: For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav.
I øvrigt tror jeg ikke, at de just er på debatsiden, man skal være så meget efter andres mangler i stavning og grammatik.
nej,, så kan man ikke lav e annet.............. . ,Lindvang skrev:Haha.limey skrev:I hvilket klassetrin lærer man så at det staves egennavne?alithebeast skrev: For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav.
I øvrigt tror jeg ikke, at de just er på debatsiden, man skal være så meget efter andres mangler i stavning og grammatik.
-
Lindvang
Det - satans med den iPhone.Lindvang skrev:Haha.limey skrev:I hvilket klassetrin lærer man så at det staves egennavne?alithebeast skrev: For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav.
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
- Sille
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
"Se mig, jeg har en iphone"-indlægLindvang skrev:Det - satans med den iPhone.Lindvang skrev:Haha.limey skrev:I hvilket klassetrin lærer man så at det staves egennavne?alithebeast skrev: For det andet så ved alle der har gennemført folkeskolens 2. klasse, at proprier(egenavne) skal staves med stort begyndelsesbogstav.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away