Det er fra en billedserie på EB (hvor der forresten er mange andre underholdende tumper) og i beskrivelsen står der at en kammerat har tegnet/lavet den.Køllen I Møllen skrev:Hvis jeg var en kælling ville han fandeme få så meget f... så han brækkede sig!Kilde skrev:
Mon han selv har tegnet det klamme fucker-logo?
MEGA billedtråd
MEGA billedtråd
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Re: MEGA billedtråd
Er det Christian Lønstrup på brystet?Kilde skrev:Det er fra en billedserie på EB (hvor der forresten er mange andre underholdende tumper) og i beskrivelsen står der at en kammerat har tegnet/lavet den.Køllen I Møllen skrev:Hvis jeg var en kælling ville han fandeme få så meget f... så han brækkede sig!Kilde skrev:
SVEND GOLLE SUPPORT
Bingo!Dåse Allan@ skrev:Er det Christian Lønstrup på brystet?Kilde skrev:Det er fra en billedserie på EB (hvor der forresten er mange andre underholdende tumper) og i beskrivelsen står der at en kammerat har tegnet/lavet den.Køllen I Møllen skrev:Hvis jeg var en kælling ville han fandeme få så meget f... så han brækkede sig!Kilde skrev:
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
hvem er hende til venstre?alithebeast skrev:
- alithebeast
- Allstar

Det er sgu da en han.Alando skrev:hvem er hende til venstre?alithebeast skrev:
Hader København!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
sorry, min fejl. Hvad er DET til venstre?alithebeast skrev:Det er sgu da en han.Alando skrev:hvem er hende til venstre?alithebeast skrev:
- alithebeast
- Allstar

Det ligner lidt den onde tvilling.Alando skrev:sorry, min fejl. Hvad er DET til venstre?alithebeast skrev:Det er sgu da en han.Alando skrev:hvem er hende til venstre?alithebeast skrev:
Hader København!
- Martin
- Landshold

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
I don't getMartin skrev:
Jeg tror han skal ligne en spastiker.BoT skrev: I don't get
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Så det sjove er, at en spastiker skriver "potato" samt en masse vrøvl på sin computer? I don't get
-
Lindvang
Vel nærmere en med Down's. I don't get it either.BoT skrev:Så det sjove er, at en spastiker skriver "potato" samt en masse vrøvl på sin computer? I don't get
Jeg tror ikke der er mere at forstå, så måske er pointen så bare at det ikke er sjovt.BoT skrev:Så det sjove er, at en spastiker skriver "potato" samt en masse vrøvl på sin computer? I don't get
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg fandt det sjovt, men jeg er også et slet menneske.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Hold da op. Det er da mega-hyl med spassere, mongoler og negre, der skriver på pc.Pastorius skrev: Jeg tror ikke der er mere at forstå, så måske er pointen så bare at det ikke er sjovt.
- Martin
- Landshold

Du glemmer muslimer, sjove dyr, rødhårede, Jimmy Nielsen, de fleste politikere (undtaget Langballe/Albrechtsen), Rikke Øksner, politiet, Den Københavnske Kulturelite (tm) og Mac-produkter!BoT skrev:Hold da op. Det er da mega-hyl med spassere, mongoler og negre, der skriver på pc.Pastorius skrev: Jeg tror ikke der er mere at forstå, så måske er pointen så bare at det ikke er sjovt.