Jep, men til hans ros kan man da sige at der er lidt at give af, inden han er på Karen Jespersen-niveau.Lindvang skrev: Det var egentligt et - tilsyneladende mislykket - forsøg på at genstarte debatten om, at de "københavnske" AaB-fans tilhører en bestemt, uforanderlig kategori. Mht. Villy Søvndal, så er det vist ikke just manglende "omstillingsparathed", man kan klandre ham for (for at sige det pænt og mildt).
"Jeg søger en....." - tråden
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Når han når derop(ned) en gang i ca 2021, styrer Karen Jespersen et mellemstort kalifat i Golfen.Pastorius skrev:Jep, men til hans ros kan man da sige at der er lidt at give af, inden han er på Karen Jespersen-niveau.Lindvang skrev: Det var egentligt et - tilsyneladende mislykket - forsøg på at genstarte debatten om, at de "københavnske" AaB-fans tilhører en bestemt, uforanderlig kategori. Mht. Villy Søvndal, så er det vist ikke just manglende "omstillingsparathed", man kan klandre ham for (for at sige det pænt og mildt).
Hvor skulle hun så alle muslimerne hen?limey skrev: Når han når derop(ned) en gang i ca 2021, styrer Karen Jespersen et mellemstort kalifat i Golfen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
1. Fjernbetjening til tvet i soveværelset, den er væk.
2. Anne. Jeg glemte hende på promenaden.
3. En der kan fortælle mig, om Kær vågnede før han skulle af bussen.
Hader København!
alithebeast skrev:1. Fjernbetjening til tvet i soveværelset, den er væk.
ANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
Dit grafikkort kan sikkert kun klare én af udgangene. Luk computeren, pil den normale skærm fra igen, og prøv at starte med kun HDMI-kablet sat til.limey skrev:...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
Hvis du vil have begge dele kørende samtidig, kræver det endnu et grafikkort (som ikke koster alverden).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tak Har fået det til at virke nu, ved at højreklikke på skrivebordsbaggrunden om derefter opsætte til to skærme. Nu kører det :-)Pastorius skrev:Dit grafikkort kan sikkert kun klare én af udgangene. Luk computeren, pil den normale skærm fra igen, og prøv at starte med kun HDMI-kablet sat til.limey skrev:...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
Hvis du vil have begge dele kørende samtidig, kræver det endnu et grafikkort (som ikke koster alverden).
Bortset fra at jeg nu ikke kan få lyd igennem ind til fladskærmen i stuen. Er det mon mit grafikkort (GeForce 8500 GT) der ikke kan håndtere både billede og lyd på to forskellige skærme?limey skrev:Tak Har fået det til at virke nu, ved at højreklikke på skrivebordsbaggrunden om derefter opsætte til to skærme. Nu kører det :-)Pastorius skrev:Dit grafikkort kan sikkert kun klare én af udgangene. Luk computeren, pil den normale skærm fra igen, og prøv at starte med kun HDMI-kablet sat til.limey skrev:...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
- alithebeast
- Allstar

En dvb-c optager(mpeg-4) til brug på digitalt kabel-tv fra AN-TV via Stofa. Helst så billig som det nu kan gøres, jeg har selv en tom 1 1/2 TB ekstern hdd, der evt. kan kobles på. En der har et bud på hvad det skal være?
Hader København!
- Brian Thuesen
- 2. div

Dit grafikkort får formentlig ikke noget lydsignal, og kan derfor ikke sende det videre. Se mere her: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=66685" onclick="window.open(this.href);return false;limey skrev:Bortset fra at jeg nu ikke kan få lyd igennem ind til fladskærmen i stuen. Er det mon mit grafikkort (GeForce 8500 GT) der ikke kan håndtere både billede og lyd på to forskellige skærme?limey skrev:Tak Har fået det til at virke nu, ved at højreklikke på skrivebordsbaggrunden om derefter opsætte til to skærme. Nu kører det :-)Pastorius skrev:Dit grafikkort kan sikkert kun klare én af udgangene. Luk computeren, pil den normale skærm fra igen, og prøv at starte med kun HDMI-kablet sat til.limey skrev:...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Jeg skal ikke kunne sige om det er muligt, men ellers prøv: Højreklik på skrivebordet og vælg personlige indstillinger -> lyde -> afspilning. Der kan du måske vælge en anden enhed en højtalerne i din PC.limey skrev:Bortset fra at jeg nu ikke kan få lyd igennem ind til fladskærmen i stuen. Er det mon mit grafikkort (GeForce 8500 GT) der ikke kan håndtere både billede og lyd på to forskellige skærme?limey skrev:Tak Har fået det til at virke nu, ved at højreklikke på skrivebordsbaggrunden om derefter opsætte til to skærme. Nu kører det :-)Pastorius skrev:Dit grafikkort kan sikkert kun klare én af udgangene. Luk computeren, pil den normale skærm fra igen, og prøv at starte med kun HDMI-kablet sat til.limey skrev:...der ved hvordan jeg forbinder min PC (stationær) med min fladskærm. Jeg har et HDMI-kabel som er sat i de rigtige stik og i TV'ets set-up har jeg indstillet PC-enheden til at acceptere HDMI-indgangen. Jeg havde derfor forestillet mig, at der nu vil være samme billede på min fladskærm som der er på PC'en, men der er kun sort skærm minus et lille felt forneden hvor der står at der intet signal er. Hvad gør jeg galt?
Edit: I windows 7
Jeg har Vista og der var der en tilsvarende funktion hvor man kunne få andre lydenheder til at afspille. Jeg fik det endelig til at virke til sidst, ved noget så banalt som at pille stikket ud af de gamle højtalere til computeren og så sætte det i igen. Typisk at det mest højteknologiske ofte først virker, når man foretager sig noget lavteknologisk. Tak til alle for support. :-)vandmelonen skrev:
Jeg skal ikke kunne sige om det er muligt, men ellers prøv: Højreklik på skrivebordet og vælg personlige indstillinger -> lyde -> afspilning. Der kan du måske vælge en anden enhed en højtalerne i din PC.
Edit: I windows 7
-
A_Strandfelt
- Allstar

Taler vi om en separat optagermaskine eller et kort/usb-stick til PC'en?alithebeast skrev:En dvb-c optager(mpeg-4) til brug på digitalt kabel-tv fra AN-TV via Stofa. Helst så billig som det nu kan gøres, jeg har selv en tom 1 1/2 TB ekstern hdd, der evt. kan kobles på. En der har et bud på hvad det skal være?
Jeg har selv en DVB-C modtager, som jeg kan sætte i USB-stikket, det fungerer fint, men kræver en computer, der kan trække lidt. Der er dog masser at spare der, hvis du allerede har computeren. Stikket kostede, så vidt jeg husker, mellem 700 og 800 kr.
- alithebeast
- Allstar

Helst bare en boks jeg kan smide på tv'et.A_Strandfelt skrev:Taler vi om en separat optagermaskine eller et kort/usb-stick til PC'en?alithebeast skrev:En dvb-c optager(mpeg-4) til brug på digitalt kabel-tv fra AN-TV via Stofa. Helst så billig som det nu kan gøres, jeg har selv en tom 1 1/2 TB ekstern hdd, der evt. kan kobles på. En der har et bud på hvad det skal være?
Jeg har selv en DVB-C modtager, som jeg kan sætte i USB-stikket, det fungerer fint, men kræver en computer, der kan trække lidt. Der er dog masser at spare der, hvis du allerede har computeren. Stikket kostede, så vidt jeg husker, mellem 700 og 800 kr.
Hader København!
Der kender noget til vinkurser og vinsmagninger i og omkring Aalborg. Evt. noget aften-skole ting, eller arrangementer ved vinhandlere, uden at der går snobberi i den.
Hvem der bare var irsk
- alithebeast
- Allstar

Der kan fortælle mig om det er Don Simon hvid eller rød der smager godt med sodavand?
Hader København!
Don Simon hvidvin, blandet op med topform! Tøset, men fucking godt!alithebeast skrev:Der kan fortælle mig om det er Don Simon hvid eller rød der smager godt med sodavand?
Med god vilje (fejlkøb, red.) kan rødvinen godt blandes op med abrikos / appelsin!
- alithebeast
- Allstar

Super. Nu har godt noknkun hvidvin og appelsin, men giver det et skud.SimonJ skrev:Don Simon hvidvin, blandet op med topform! Tøset, men fucking godt!alithebeast skrev:Der kan fortælle mig om det er Don Simon hvid eller rød der smager godt med sodavand?
Med god vilje (fejlkøb, red.) kan rødvinen godt blandes op med abrikos / appelsin!
Hader København!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg ville gå efter den her model:alithebeast skrev:En dvb-c optager(mpeg-4) til brug på digitalt kabel-tv fra AN-TV via Stofa. Helst så billig som det nu kan gøres, jeg har selv en tom 1 1/2 TB ekstern hdd, der evt. kan kobles på. En der har et bud på hvad det skal være?
http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=811492" onclick="window.open(this.href);return false;
Samsung BD-C8200
250GB disk, blurayafspiller og kan optage DVB-C og opskalere DVD signal til HD.