Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AMRDK
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AMRDK » 11. apr 2011, 19:29

AV AV AV!
Lyngby foran 1-0 imod Esbjerg fB ...
Nu kan vi vel håbe på 1-1?

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. apr 2011, 19:32

AMRDK skrev:AV AV AV!
Ikke overraskende, de vil jo spille fremadrettet. Det er nemlig ved offensiv spil, at man scorer.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 11. apr 2011, 19:37

Om det er et 1 eller 2 tal er et fedt for mig, det eneste jeg kan bruge er et x.

Jeg føler mig overbevist om at Lyngby er det hold der får færrest point, i de resterende kampe af dem og EFB.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 11. apr 2011, 19:40

jensemand57 skrev:
Ikke overraskende, de vil jo spille fremadrettet. Det er nemlig ved offensiv spil, at man scorer.
Jep, og det er også ved offensiv bold, at man lukker flest kasser ind. Der findes en gylden mellemvej mellem Randers/AaB/EFB og så Lyngby stilen. Det må være den der passer bedst til en trup, der ikke er sprængfyldt med kreative elementer. Selvom jeg nu nok mener, at man kan prøve at få mere ud af Duen og Lumb, på hjemmebane.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. apr 2011, 19:53

Gentleman Finn skrev:
jensemand57 skrev:
Jep, og det er også ved offensiv bold, at man lukker flest kasser ind. Der findes en gylden mellemvej mellem Randers/AaB/EFB og så Lyngby stilen. Det må være den der passer bedst til en trup, der ikke er sprængfyldt med kreative elementer. Selvom jeg nu nok mener, at man kan prøve at få mere ud af Duen og Lumb, på hjemmebane.
Enig. Bare lidt mere Lyngby og lidt mindre Kent Nielsen

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 11. apr 2011, 19:59

Gentleman Finn skrev:Om det er et 1 eller 2 tal er et fedt for mig, det eneste jeg kan bruge er et x.

Jeg føler mig overbevist om at Lyngby er det hold der får færrest point, i de resterende kampe af dem og EFB.
Jamen så er et 2 tal vel under alle omstændigheder at foretrække, eller...? På den korte bane er det i hvert fald dét, jeg håber kommer ud af dagens kamp.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 11. apr 2011, 20:15

Så udlignede Esbjerg mod Lyngby! 1-1. Perfekt!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. apr 2011, 20:29

Hvor er Gaardsøe dog træls! Perfekt at vi ikke forlængede med ham. Lyngby sejler som sædvanlig i anden halvleg, hvis de ikke rykker end er der sgu noget galt med den måde superligaen er skruet sammen på!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. apr 2011, 20:46

Poker-One-Kenobi skrev:Hvor er Gaardsøe dog træls! Perfekt at vi ikke forlængede med ham. Lyngby sejler som sædvanlig i anden halvleg, hvis de ikke rykker end er der sgu noget galt med den måde superligaen er skruet sammen på!
Ja, Lyngby og AaB som nedrykkere, ellers er der ingen retfærdighed til. Det er en hån mod fodbolden hvis andre end de to rykker ud...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. apr 2011, 20:49

Køllen I Møllen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Hvor er Gaardsøe dog træls! Perfekt at vi ikke forlængede med ham. Lyngby sejler som sædvanlig i anden halvleg, hvis de ikke rykker end er der sgu noget galt med den måde superligaen er skruet sammen på!
Ja, Lyngby og AaB som nedrykkere, ellers er der ingen retfærdighed til. Det er en hån mod fodbolden hvis andre end de to rykker ud...
NU scorede Esbjerg så, så mon ikke du får ret, din gamle stodder... Det er vanvittigt så dårlige Lyngby er til at spille kampe færdige, må sgu være en sløj fysisk træning de kører!

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. apr 2011, 20:55

Skulle der endlig findes en vinder og det samtidig var en lille fordel for os, var det fint nok, at det blev Esbjerg. (Ikkr fordi jeg tror, at det ændre noget på vores situation som nedrykker)

AMRDK
2. div
2. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af AMRDK » 11. apr 2011, 20:55

Træls med sejr til Esbjerg. Vi skal fandme have 3 point imod BIF koste hvad det vil!
Utrolig vilje og fight Esbjerg viste iaften... det kan drengene lære noget af.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 11. apr 2011, 20:57

Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
NU scorede Esbjerg så, så mon ikke du får ret, din gamle stodder... Det er vanvittigt så dårlige Lyngby er til at spille kampe færdige, må sgu være en sløj fysisk træning de kører!

Kan ik rigtig finde ud af med mig selv, om det er godt nok eller skidt. Altså vi kan ALLE blive enige om, at det var godt Lyngby ik kom 7 point foran os. Nu er der stadig 4 point, og 3 til esbjerg. Ja desværre.

Min kunklusion
1: Lyngby er en stensikker nedrykker
2: Det bliver FCN og Esbjerg der klare sig, hvis ikke AaB som minimum klare 1 point i brøndby eller vinder, og vinder over Randers og FCN.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 11. apr 2011, 20:57

Ja, ikke ønskeresultatet X. Men som sæsonen er forløbet, er det ikke hjælp fra de øvre magter vi skal satse på.

4 point og en lidt bedre målscore målscore op til 10. pladsen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 11. apr 2011, 21:00

Gentleman Finn skrev:Ja, ikke ønskeresultatet X. Men som sæsonen er forløbet, er det ikke hjælp fra de øvre magter vi skal satse på.

Ja vi må håbe, at det bliver os, der render med den 10 plads. Jeg tror sq stadig på det. Og gud bevare mig selv, men jeg tager til Brøndby, selvom mit hoved siger noget helt andet, men hjertet taler sq den anden vej.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. apr 2011, 21:01

4 point er ikke skræmmende, men det spil vi har præsteret er fandme! Med mindre Stoffer kommer forbi og transmogriffer holdet om til rigtige fodboldspillere er vi færdige.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 11. apr 2011, 21:01

Gentleman Finn skrev:Ja, ikke ønskeresultatet X. Men som sæsonen er forløbet, er det ikke hjælp fra de øvre magter vi skal satse på.

Mener nu det er et fint resultat for er os. Vi er ikke distanceret yderligere under stregen i aften. Men egentlig er det vil hip som hap, når vi ikke selv formår andet end fedtspil.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Kristian1977
2. div
2. div
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Indlæg af Kristian1977 » 11. apr 2011, 22:39

AaB-Jones skrev:
Kristian1977 skrev:Mulige points i de sidste kampe (hvis heldet kommer):
BIF - AaB 1 ( 1 point i Brøndby via en evt. 1-1 kunne sætte gang i tingene)
AaB - RAN 3 (Derved har vi troen på en sejr over Randers)
FCN - AaB 3 (Hvis vi vinder over Randers Har vi opturen til en sejr over FCN)
AaB - FCM 0 (Tror ikke på en sejr over FCM, da de straffer os på kontra og forsvarsfejl)
AaB - LYN 3 (Lyngby skal besejres og det gør vi også)
ESB - AaB 1 (Meget svær kamp med meget fight som kan ende smal 0-0)
SIF - AaB 3 (Igen en svær kamp med meget fight men som ender med en smal 0-1 sejr til AaB)
AaB - SØN 1 (SønderjyskE vil pakke sig som Horsens og det bliver en 0-0)
FCK - AaB 0 (FCK vil ikke tabe på deres GULD dag)
I alt = 19 points
Jeg synes ikke, at dette scenarie ser helt urealistisk ud - desværre vil det ikke give 19, men kun 15 point (efter min bedste hovedregning), og spørgsmålet er, om det er nok?
Du har ret med de 15 points... ved ikke lige hvad der ik galt der. Doh! :P
May AaB be with you

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 11. apr 2011, 22:57

http://mortencronesejersbol.blogs.sport ... urs-i-AaB/" onclick="window.open(this.href);return false;

spot on
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. apr 2011, 23:20

Låst