"Jeg søger en....." - tråden
-
danielnoll
- Superliga

- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden
Nej, det er altså ikke tæt på at være rigtigt det der. Sandt at fransk vin generelt er (for) højt prissat, og derfor fremstår finere for nogen, men selv snobbernes paradis frankrig er repræsenteret blandt 2 for en hund tilbudene, f.eksReto skrev:Men de "3 for en hund tilbud" er jo også skrækkelige okseblod udgaver af vin, så som Sunrise fra Chile og andet ligegyldigt vomitus.Poker-One-Kenobi skrev:Reto skrev:Der findes ikke anstændige vine til under 50 kr i dette afgiftsplagede land.
Hvis nogen mener noget andet, så hører jeg hjertens gerne.
Faktisk er danmark et forholdsvis billigt vinland, pga de store supermarkedkæders indkøb i meget store mængder af gangen og den tilhørende 2-3 flasker for hundrede politik. En reserva Rioja vil ofte koste mere i spanien end i Bilka, for eksempel.
Går man efter kvalitet, er franske supermarkeder i hvert fald meget billigere end en dansk ditto, når det kommer til franske vine.
Men jeg køber nu sjældent vin i supermarkederne.
Deres hylder er netop målrettet de, der går efter slagtilbudene.
http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/m ... 383865.ece
Tidligere kostede sådan en flaske næsten det dobbelte hos Løgismose, men du ville jo nok også synes den så smagte dobbelt så godt fordi den ikke kom fra et supermarked, så det er jo rigtigt prissat. Vi andre nyder bare at få den samme vin til den halve pris.
-
Thorshauge
Kan du selv fjerne gennemslaget eller skal jeg scanne det igen? Du plejer jo nok at have styr på billedredigeringdanielnoll skrev:Jo, der er 1/2011, og det er i hvert fald den med spillerne. Jeg kan ikke huske hvad der stod derpå, eller hvad der blev reklameret for, men jeg var ikke i tvivl om at jeg kunne bruge det til nogetThorshauge skrev: Bladet er 1/2011 ik?
Er det den med Kent og boldene? eller det den med Augo, Wæhler, Curth, Zaza, Bøgelund og Duncan på Hornevej? Kan ikke se der er noget med halvsæson kortet...
-
danielnoll
- Superliga

- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Leje.alithebeast skrev:Eje eller leje?Corona skrev:En 2 værelses lejlighed i Aalborg.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
en der kan fortælle mig noget om tastetur.
min datter sad sammen med mig også begyndte hun og sidde og trykke på mit tastetur, og nu er det fuldstændig fuck up, regnemaskinen kommer frem når jeg skruer ned og shift tasterne virker sådan lidt tilfældigt plus lidt andre ting
, har et logitech wave tastetur.
min datter sad sammen med mig også begyndte hun og sidde og trykke på mit tastetur, og nu er det fuldstændig fuck up, regnemaskinen kommer frem når jeg skruer ned og shift tasterne virker sådan lidt tilfældigt plus lidt andre ting
Mon ikke en af knapperne har sat sig fast. Prøv at trykke grundigt på hver eneste knap på tastaturet, og se om ikke den så har givet slip.buckster skrev:en der kan fortælle mig noget om tastetur.
min datter sad sammen med mig også begyndte hun og sidde og trykke på mit tastetur, og nu er det fuldstændig fuck up, regnemaskinen kommer frem når jeg skruer ned og shift tasterne virker sådan lidt tilfældigt plus lidt andre ting, har et logitech wave tastetur.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
syntes jeg havde kigget, men pillede batterierne ud og gik alle sammen efter og ganske rigtigt sad der en fast, kunne ikke se det, kun mærke detPastorius skrev:Mon ikke en af knapperne har sat sig fast. Prøv at trykke grundigt på hver eneste knap på tastaturet, og se om ikke den så har givet slip.buckster skrev:en der kan fortælle mig noget om tastetur.
min datter sad sammen med mig også begyndte hun og sidde og trykke på mit tastetur, og nu er det fuldstændig fuck up, regnemaskinen kommer frem når jeg skruer ned og shift tasterne virker sådan lidt tilfældigt plus lidt andre ting, har et logitech wave tastetur.
takker fordi du fik mig til og prøve igen
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Enjoy.Poker-One-Kenobi skrev:
Nej, det er altså ikke tæt på at være rigtigt det der. Sandt at fransk vin generelt er (for) højt prissat, og derfor fremstår finere for nogen, men selv snobbernes paradis frankrig er repræsenteret blandt 2 for en hund tilbudene, f.eks
http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/m ... 383865.ece
Tidligere kostede sådan en flaske næsten det dobbelte hos Løgismose, men du ville jo nok også synes den så smagte dobbelt så godt fordi den ikke kom fra et supermarked, så det er jo rigtigt prissat. Vi andre nyder bare at få den samme vin til den halve pris.
http://goo.gl/ShRap" onclick="window.open(this.href);return false;
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
Ska' vi hak'?
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Der må være nogle fra Hasseris herinde, der kender et par steder. Men har du brug for et alternativ, kan i tage i kilden og smide bilen ind på den første villavej før hotel det hvide hus. Legepladsen ligger i den ende af kildeparken.MrBangDK skrev:... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
http://www.kompan.dk/Legepladser/Refere ... -AAlborg-7" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thorshauge
hmm, ved ikke om alle og en hver må lege der.. men off the top of my head... Klostermarken, gl. hasseris skole, Blegdalsparken, Børnehaven Tusindfryd og Børnehaven lilletoften.
- MrBangDK
- Allstar

Takker - kendte ikke den i Kilden og den ser rigtig god ud!! Skal selvfølgelig også forbi Gl. Hasseris og se, om den er lige så god, da jeg selv gik der for alt for mange år siden... Bare Beckman ikke kommer og knalder mig en med sin jadering! 
Ska' vi hak'?
...restaurant som leverer byens bedste takeaway - PÅ EN SØNDAG!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er lige mig det der!MrBangDK skrev:... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
Sofiehøj (som er udlejlingslejligheder på Sorthøj-bakken) har en fremragende lille lejlighed med klatretårn, rutchebane og gynger mm. Der er jo også de gængse (skolerne) men Sofiehøj er lidt mere eksklusiv
Måske vi ses der i Påsken?
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

Det er ikke umuligt. Nu ved jeg bare ikke hvordan et gammelt hoved som dig ser ud, men du ved sikkert hvem jeg er - det er ok at give sig til kendeKøllen I Møllen skrev:Det er lige mig det der!MrBangDK skrev:... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
Sofiehøj (som er udlejlingslejligheder på Sorthøj-bakken) har en fremragende lille lejlighed med klatretårn, rutchebane og gynger mm. Der er jo også de gængse (skolerne) men Sofiehøj er lidt mere eksklusiv
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Det lyder sgu som en såkaldt 'børnevenlig lejlighed'.Køllen I Møllen skrev:Det er lige mig det der!MrBangDK skrev:... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
Haha, dejligt at høre at skolen en gang blev drevet på et jævnt niveau, men jeg tror ikke du skal forvente dig for meget.MrBangDK skrev:Takker - kendte ikke den i Kilden og den ser rigtig god ud!! Skal selvfølgelig også forbi Gl. Hasseris og se, om den er lige så god, da jeg selv gik der for alt for mange år siden... Bare Beckman ikke kommer og knalder mig en med sin jadering!
Jeg gik ud sidste år og der var vi flere, der var enige om det var et galehus, men det kan selvfølgelig også være det var os.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
pc, der skal kunne køre spil (primært diverse manager) med en fornuftig hastighed. Derudover skal den have en ok stor skærm af en bærbar at være. Vægten er ikke så vigtig, da den oftest skal være hjemme.
Nogle forslag til en pris på 5-6.000???
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
"Jeg søger en....." - tråden
Har lige købt en Samsung R540 ved Elgiganten til 5.000 - godt nok ved egen klargørelse. Skærmen er standard 15,6", men grafikken er rigtig god og rækker til langt mere end Manager, som den tager i højeste ydeevne. Intel Core i5 og 4Gb DDR3 RAM - jeg er ovenud tilfreds.Mogens skrev:pc, der skal kunne køre spil (primært diverse manager) med en fornuftig hastighed. Derudover skal den have en ok stor skærm af en bærbar at være. Vægten er ikke så vigtig, da den oftest skal være hjemme.
Edit: Damn you, iPhone-ordbog.