Lindvang skrev:Hvorfor?Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.
De er totalt Memento Mori....

Lindvang skrev:Hvorfor?Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.

Åh ja, gid det var sådan nogle pensionisterbogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!Dot Bot skrev:Åh ja, gid det var sådan nogle pensionisterbogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på VestMen det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.

Præcis. Eller så er der den simple mulighed at blive væk fra vesttribunen og søge mod en af de andre tre. Det er stemningsdræbende at have kedelige klatter, der ikke laver larm, stående omkring capotårnet.SimonJ skrev:Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!Dot Bot skrev:Åh ja, gid det var sådan nogle pensionisterbogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på VestMen det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.
Jeg er sikker på at det er dem, som også råber "tudefjæs"vandmelonen skrev:Præcis. Eller så er der den simple mulighed at blive væk fra vesttribunen og søge mod en af de andre tre. Det er stemningsdræbende at have kedelige klatter, der ikke laver larm, stående omkring capotårnet.SimonJ skrev:Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!Dot Bot skrev:Åh ja, gid det var sådan nogle pensionisterbogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på VestMen det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.
Har svaret i bogoes indlæg.Lindvang skrev:Hvorfor?Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.
Jeg hører at man skal bruge sluk-knappen.JLB skrev:Det pisser mig af, at min telefon ikke har et funktion, så den deaktiverer muligheden for at sende beskeder, når jeg er fuld

Og vil man være helt sikker, så kan man taste pinkoden forkert 3 gange. Det er vel de færreste der kan huske deres pukkode.SimonJ skrev:Jeg hører at man skal bruge sluk-knappen.JLB skrev:Det pisser mig af, at min telefon ikke har et funktion, så den deaktiverer muligheden for at sende beskeder, når jeg er fuld

Der skal ikke lokkes, men trues med solide tørre tæskMagic skrev:Ja, det er satme op ad bakke. Min den ældste er begyndt at synge FCK-sange (dårlig indflydelse i børnehaven), men jeg har sagt til ham, at jeg ikke vil høre det inden for mine døre - og det har han accepteret
Jeg kæmper med næb og klør for at gøre ham så interesseret i Tottenham, at han ikke falder for nogen af de danske hadeklubber. Til alt held, ser det ud til at gå i den rigtige retning og han beder tit om at få Tottenham-trøjen på.
Men det pisser også mig af, at man ikke har noget at lokke med, når de unge mennesker skal påvirkes

Det bliver der også....Quentin T skrev: Der skal ikke lokkes, men trues med solide tørre tæsk