Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 18. apr 2011, 13:25
Bech skrev:Poker-One-Kenobi skrev:
Nej, det er altså ikke tæt på at være rigtigt det der. Sandt at fransk vin generelt er (for) højt prissat, og derfor fremstår finere for nogen, men selv snobbernes paradis frankrig er repræsenteret blandt 2 for en hund tilbudene, f.eks
http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/m ... 383865.ece
Tidligere kostede sådan en flaske næsten det dobbelte hos Løgismose, men du ville jo nok også synes den så smagte dobbelt så godt fordi den ikke kom fra et supermarked, så det er jo rigtigt prissat. Vi andre nyder bare at få den samme vin til den halve pris.
Enjoy.
http://goo.gl/ShRap" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ZDFN84kgc5E
-
Køllen I Møllen
- Allstar

MrBangDK skrev:Køllen I Møllen skrev:MrBangDK skrev:... en der ved hvor der er gode legepladser i Hasseris området? Sønnike er 2½ så der må gerne være rutchebaner eller lignende.. Forslag modtages!
Det er lige mig det der!
Sofiehøj (som er udlejlingslejligheder på Sorthøj-bakken) har en fremragende lille lejlighed med klatretårn, rutchebane og gynger mm. Der er jo også de gængse (skolerne) men Sofiehøj er lidt mere eksklusiv
Måske vi ses der i Påsken?

Det er ikke umuligt. Nu ved jeg bare ikke hvordan et gammelt hoved som dig ser ud, men du ved sikkert hvem jeg er - det er ok at give sig til kende

Jeg aner ikke hvordan du ser ud men hvis du taler Kbh`sk burde du være til at spotte så hvis der står en og sparker dig over skinnebenet så er det hæjst sandsynligt mig

Vi tager nok på legepladsen torsdag...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
JLB
- Allstar

- Geografisk sted: Her
Debatsiden - Nu med man-date for fædre

Hvem der bare var irsk
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Køllen I Møllen skrev:
Jeg aner ikke hvordan du ser ud men hvis du taler Kbh`sk burde du være til at spotte så hvis der står en og sparker dig over skinnebenet så er det hæjst sandsynligt mig

Vi tager nok på legepladsen torsdag...
Taler du kbhsk så håb, at Køllen ikke har sine sikkerhedssko på.
Hader København!
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Poker-One-Kenobi skrev:Reto skrev:Poker-One-Kenobi skrev:Reto skrev:Der findes ikke anstændige vine til under 50 kr i dette afgiftsplagede land.
Hvis nogen mener noget andet, så hører jeg hjertens gerne.
Faktisk er danmark et forholdsvis billigt vinland, pga de store supermarkedkæders indkøb i meget store mængder af gangen og den tilhørende 2-3 flasker for hundrede politik. En reserva Rioja vil ofte koste mere i spanien end i Bilka, for eksempel.
Men de "3 for en hund tilbud" er jo også skrækkelige okseblod udgaver af vin, så som Sunrise fra Chile og andet ligegyldigt vomitus.
Går man efter kvalitet, er franske supermarkeder i hvert fald meget billigere end en dansk ditto, når det kommer til franske vine.
Men jeg køber nu sjældent vin i supermarkederne.
Deres hylder er netop målrettet de, der går efter slagtilbudene.
Nej, det er altså ikke tæt på at være rigtigt det der. Sandt at fransk vin generelt er (for) højt prissat, og derfor fremstår finere for nogen, men selv snobbernes paradis frankrig er repræsenteret blandt 2 for en hund tilbudene, f.eks
http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/m ... 383865.ece
Tidligere kostede sådan en flaske næsten det dobbelte hos Løgismose, men du ville jo nok også synes den så smagte dobbelt så godt fordi den ikke kom fra et supermarked, så det er jo rigtigt prissat. Vi andre nyder bare at få den samme vin til den halve pris.
Selvfølgelig er der undtagelser. Meeen, forskellen imellem 2 for 100 dkk og så 3 for 100 dkk er også markant. For en 50'er kan man givet være heldig engang imellem.
Trust me, hvis jeg finder et produkt, som jeg køber hos en importør el specialforretning, til den halve pris i et supermarked, så køber jeg den der. Så dum er jeg altså heller ikke, selv om jeg sikkert har betalt for meget i visse købssituationer.
-
buckster
- Superliga

- Geografisk sted: for langt væk
en der har forstand på aktionærbilletter og billetkort.
jeg har lige brugt en kode for første gang, også skriver den at den har sendt en print selv billet, men jeg har AaB kort, så ligger den vel der eller hvad

-
Lindvang
buckster skrev:en der har forstand på aktionærbilletter og billetkort.
jeg har lige brugt en kode for første gang, også skriver den at den har sendt en print selv billet, men jeg har AaB kort, så ligger den vel der eller hvad

Nej, print ud. Det er totalt åndssvagt, når nu man har et kort. Latterligt system.
-
Yngvesson
- Superliga

der har erfaring med internettet på Stena Lines færge til Göteborg. Er det muligt at streame kampen på det, eller er nettet lige til at lukke op og skide i?
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Yngvesson skrev:der har erfaring med internettet på Stena Lines færge til Göteborg. Er det muligt at streame kampen på det, eller er nettet lige til at lukke op og skide i?
Ja, jeg har erfaring med dette - og nej, jeg tvivler på at det kan lade sig gøre at streame fra Stena. Du skal vist være glad hvis du kan få noget livescore samt debatsiden op at køre...
Beklager at jeg ikke kan overbringe mere positive erfaringer.
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Søger en "ekspert" udi Itunes.
Kan det virkelig passe at man skal opgive sit kort og kontonummer for at kunne registrere sin ipod og således synkronisere biblioteket med ipod`en? Nu ved jeg godt at man kan købe på itunes store men det bruger jeg ikke så jeg fatter briller af hvorfor de skal have mit kontonummer. Man burde da kunne overføre musik til sin afspiller uden at opgive kontonummer.
Og så søger jeg forøvrigt stadig et svar på om man kan have 2 forskellige biblioteker på en og samme computer?
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:
Og så søger jeg forøvrigt stadig et svar på om man kan have 2 forskellige biblioteker på en og samme computer?
Det kan du ikke nej, Apple hader dig.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Og ja - du skal aflevere dine kreditkortoplysninger for at oprette et Apple-ID
-
Melkaer
- Ynglinge

- Favoritspiller: Curth og Augu
- Geografisk sted: 9210
Magic skrev:Og ja - du skal aflevere dine kreditkortoplysninger for at oprette et Apple-ID
... Men så vidt jeg ved behøver du ikke Apple-ID, for at synkroniserer Ipod og computer!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!
-
Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Nej klart - det er mig, der læser som vinden blæser. Men behøver ikke at opgvie noget for at bruge iTunes som musikafspiller og overføre musik til en mp3 afspiller
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Magic skrev:Nej klart - det er mig, der læser som vinden blæser. Men behøver ikke at opgvie noget for at bruge iTunes som musikafspiller og overføre musik til en mp3 afspiller
Det har jeg heller ikke gjort selv. Men har lige købt en shuffle til fruen og har oprettet et bibliotek til hende på en "reserve-computer" i den nyeste version af Itunes. Og den fane under filer der hedder synkroniser kan ikke vælges, den beder mig oprette en Itunes-konto. Fesent.
BREAKING NEWS : Problemet er løst ved at nulstille lortet. Tak for hjælpen...
-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
-
Kontakt:
Nogen som ved hvorfor mit tv, et Sony KDL-40EX501 ikke kan afspille HD lydsport fra en bluray film. Den er lagt over på en medieharddiskboks Lacie Mini HD. Hvis HD lydsporet er lavet som AC3 virker lyden fint nok igennem HDMI kablet.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Bech skrev:Køllen I Møllen skrev:
Det kan du ikke nej, Apple hader dig.
Jo, du kan.
http://www.ghacks.net/2009/02/16/how-to ... libraries/" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Magic skrev:Og ja - du skal aflevere dine kreditkortoplysninger for at oprette et Apple-ID
Jeg har da oprettet et fake US-id uden at give kreditkortoplysninger.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
634
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
Søger en som kan bruge 50 stk CD-R 700MB/80min Recordable Compact Disc skiver.
Det er et fejlkøb i en tysk grænse butik.
Pris ide 100 kroner.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere