Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. apr 2011, 04:03

Konsulenten skrev:Disco-Glen og mesterkawerten Steinlein i spidsen for trænerteamet. Kunne de på en eller anden måde få plads til Fernando Olsen ville universet med sikkerhed eksplodere.
- Det vil uden tvivl ske, før eller siden...

Man skal jo iøvrigt ikke glemme at B.S. også er der, og gør en bermudatrekant af nærmest orgasmiske personligheder komplet.

Mon det iøvrigt er indskrevet i vedtægterne for Forenede Cowf***ers Midtjylland at der SKAL være en tidligere AaB'er i trænerteamet?

I så fald er de da også på det punkt nået til hvor de næppe kan synke dybere, end med Steinlein...

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 19. apr 2011, 20:56

Lars QVIST Pedersen skrev: Konklusion: FCM er lort.
Smukt sagt.. :aabfan:
AaB i hjertet

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 22. apr 2011, 02:23

hedetramperne er ganske enkelt dk's klammeste klub og hvis du ikke er down with that så lad mig bare i flæng nævne<:

Ørgaards menneskehandelcirkus
Claus steinlein
ubm .. hold jer fra så de køer!
Den latterlige michael buffer entrance
indavl
at hedetramperne rent faktisk tror at hadet til FC Middle of nowhere skyldes misundelse!..!? misundelige over hvad ? at I intet har vundet? at jeres fankultur stinker ?

the list goes on and on
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2011, 02:46

Martin Bak skrev:hedetramperne er ganske enkelt dk's klammeste klub og hvis du ikke er down with that så lad mig bare i flæng nævne<:

Ørgaards menneskehandelcirkus
Claus steinlein
ubm .. hold jer fra så de køer!
Den latterlige michael buffer entrance
indavl
at hedetramperne rent faktisk tror at hadet til FC Middle of nowhere skyldes misundelse!..!? misundelige over hvad ? at I intet har vundet? at jeres fankultur stinker ?

the list goes on and on
Den med misundelsen er sgu sjov. Jeg "hader" AGF, jeg "hader" Esbjerg, Vejle, Silkeborg og OB. Jeg "hader" Tjøvenhavnerklubberne. Men jeg HADER fandme FCM. Ikke det der gode og hyggelige rivaliserende ej-hvor-er-det-træls-i-har-vundet-mere-end-os "had" som vi har til Brøndby og KB. Ikke det der jeg-håber-i-taber-alle-jeres-kampe-men-ligaen-er-ikke-den-samme-uden-jer "had" som vi har til AGF, OB og Esbjerg. Nej, det er det der jeg-håber-i-fucking-forsvinder-fra-jordens-overflade-forbandede-plastikklub-som-ikke-har-kulturel-eller-historisk-berettigelse-i-ligaen HAD. I er udelukkende en skide sportsforretning, selve symbolet på alt hvad der er lort ved moderne fodbold, og jeres indflydelse på fodbolddanmark er en pest på alt der er godt og nuttet ved fodbold som vor mor lavede det. Fucking Ikast Herning 2 divisions lort pis mig i øret.

Vi er/var misundelige på Brøndby, og vi er tildels misundelige på semi-plastikklubben FCK. Men vi er fandme ikke misundelige på fucking FC Herning/Ikast dillerdaller. Rent had uden respekt.

(ps undskyld sproget og at jeg taler på vejene af de der er uenige)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 22. apr 2011, 11:40

MHJ - det kan ikke formuleres smukkere. Jeg er så absolut enig. Brøndby/FCK etc. had er een ting - på det rivaliserende plan (Brøndby SKAL sgu være i Superligaen, og jeg savner også det århusianske galehus), men FCM - FØJ FOR S....! Det være sig ishockey eller fodbold, den der Las Vegas-wannabe-by til møgbelortede Herning kan bare pikle aw'...

FCM - det er rendyrket had, uden nogen former for kammeraterier og rivaliserende drilleri. Jeg kan ikke udstå den sjæle-løse plastik-klub med alle deres latterlige armbevægelser.

Og MUHAHAHAHAHA!!! Sikke jeres fine mesterskaber pynter i jeres latterlige trofæ-skab, Herning-bønder (hockey er undtaget her, der kommer vi ikke udenom suværeniteten..)
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 22. apr 2011, 11:41

Haha - der kommer nogle gode opstød herinde. Og gerne midt om natten. Jeg forestiller mig, at I vågner op fra et mareridt badet i sved, hvor I, i drømmen rendte forvildede rundt i en FC Muh trøje og gjorde ting der ikke bør nævnes.

I den situation er det godt at have debatsiden, som et psykologisk væktøj til at få renset sjælen, så man kan komme ovenpå igen og sove trygt.

Eller også er I bare hjemvendt fra byen med en ordentligt kæp i øreret, hvad ved jeg :)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2011, 21:27

Findes der ikke et fan-netværk på tværs af klubberne i danmark? Ellers er her en opfordring til at traditions-klubberne opretter et sådan, hvis hovedformål er at ekskludere eller på anden vis modarbejde plastikklubberne i DK - før det er for sent. Der render kraftfandme børn rundt i Thy der syntes det er sejt at have cowfucker-trøje på.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Van Colter » 22. apr 2011, 22:51

MHJ skrev:Findes der ikke et fan-netværk på tværs af klubberne i danmark? Ellers er her en opfordring til at traditions-klubberne opretter et sådan, hvis hovedformål er at ekskludere eller på anden vis modarbejde plastikklubberne i DK - før det er for sent. Der render kraftfandme børn rundt i Thy der syntes det er sejt at have cowfucker-trøje på.
Der er Fanakikos som har et debatforum der bliver brugt meget af den mere rebelske del af fankulturen. Altså vi taler ikke helt ude i White Pride. Men der bliver lagt meget godt op hver uge om tifo og den slags fra kampene i DK.
http://fanatikos.dk/debat/
De har faktisk deres egen hade tråd til den moderne fodbold http://fanatikos.dk/debat/viewtopic.php?t=1658&start=0

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 23. apr 2011, 08:27

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Black Wolves East?! Hvor latterligt kan det blive!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. apr 2011, 13:25

Poker-One-Kenobi skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Jeg elsker reklamebanneret som kom frem i toppen da jeg fulgte dit link:

Billede

Det er da rart at se de er blevet så ydmyge dernede, at de åbent tør stå ved at deres hjemmekampe er rene tøsefester! :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 24. apr 2011, 14:06

Jesper Schmidt skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Jeg elsker reklamebanneret som kom frem i toppen da jeg fulgte dit link:

Billede

Det er da rart at se de er blevet så ydmyge dernede, at de åbent tør stå ved at deres hjemmekampe er rene tøsefester! :)
Mmmmm, tapas fra Kibæk Hotel.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. apr 2011, 14:19

Tøseaften?!?! Til fodboldkamp!??!?!? Herning bomber ikke sig selv...

Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Indlæg af Toarn » 24. apr 2011, 14:58

Holy smokes; de lægger ikke fingre imellem dernede va? mit bedste skud fra bøssen (wink wink) går på at FCM i næste sæson spiller i lyserøde udetrøjer; gerne i spandex materiale som FCK's - er der noget mere kinky end en grisefarmer med topmave i en totalt udspilet fodboldreplica :thumbsup:
In Åke we trust

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 24. apr 2011, 15:33

Jeg er 100% sikkert på, at hvis Esbjerg rykker ned, så skal Jesper Lange spille for FC trafficking. Han er satme ulækker nok til at spille på det hold.
Hader København!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 24. apr 2011, 21:16

alithebeast skrev:Jeg er 100% sikkert på, at hvis Esbjerg rykker ned, så skal Jesper Lange spille for FC trafficking. Han er satme ulækker nok til at spille på det hold.
Han er lidt dølle at se på, men jeg gad sgu gerne have sådan en fighter på vores hold.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 26. apr 2011, 22:04

Sjovt at kigge inde på ulvegraven hvor de kommentere på debatside.dk og tror at alle indlæg og meninger er fra den samme bruger..

Derefter er det her bare sjov læsning: http://www.black-wolves.com/b/1/96230.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ærgeligt flere af medierne ikke har fanget den, kunne have set fede overskrifter som f.eks:

fcm fans i infight - havde fed gris med som kasteskyts

Endnu engang prøver far fra herning at voldtage sin søn. Denne gang på tribunen

Hekler udtaler: indavl er en del af vores fankultur Herefter kløede han sig under sine patter og satte sig op på sin traktor igen

Er det bare mig?
Billede

Billede

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 26. apr 2011, 23:05

Lidt i tvivl om dette egentlig hører til i "det får smilet frem". Men da der nok er størst chance for at Ravnen(eller andre fra ulvegraven) ser med her, så bliver det her. Tak for at citere mig på ulvegraven. Jeg kan ikke se, hvordan folk smurt ind i kokasse og kopose(som kopis må hedde) kan synes noget som helst er over stregen, der er vel kun de pædofile fra Incestegnen, der gør noget mere ulækkert end den selv?

Mit had til FCM er selvfølgelig med et glimt i øjet ihvertfald en 5-6 sekunder efter, jeg har fået luftet mit had lidt.

Mht. det på ulvegraven citerede indlæg, så hader jeg ikke Kuhn mere, jeg synes blot han er lidt til grin, han er dermed ude af "den sorte bog". Er der derimod en der låner mig 100 liter rodalon, som jeg kan vaske mig i bagefter, så ville jeg ikke have det fjernest mod at brække enhver finger i deres midterforsvar, så de ikke kan skrive i deres sorte bog mere. ;)
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 27. apr 2011, 00:21

Det er nu meget sjovt at de "glemmer" at de fleste har været direkte imod et evt akademi i Afrika :b

En eller anden taber fan fra heden skrev:Fuldstændig enig. Debatsiden er også den side jeg kigger mest med på. Ikke for det sportslige eller fordi jeg følger AaB, men den side er rent griner og ikke mindst deres overdrevne had til primært FCM, samt stort set alle andre superligaklubber. Deres kamptråde er også en fornøjelse at følge. Hvordan deres udtalelser kan gå fra den ene yderlighed til den anden, på et splitsekund, det giver lidt til smilebåndet. Det ene øjeblik er de i himlen og AaB Über Alles, der er simpelthen ikke det der ikke er godt og det bedste ved AaB. Det næste minut, hader de klubben, træneren, spillerne, sportsdirektøren osv. og er klar til at smide sæsonkort ud, samt aldrig mere komme på stadion til en kamp Det er generelt en fornøjelse, som Acebone rigtigt nok siger, at være en flue på væggen, på debatsiden.
Ak ja, det må også være svært at forstå det der med følelser for sin klub... Så er det da klart man ikke oplever hele det følelses mæssige register under en kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Favoritspiller: Mæhle

Indlæg af vandmelonen » 27. apr 2011, 04:07

jonas386 skrev: Ak ja, det må også være svært at forstå det der med følelser for sin klub... Så er det da klart man ikke oplever hele det følelses mæssige register under en kamp.
Præcis. Følelser er en ikke eksisterende ting på heden.

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 27. apr 2011, 09:13

Billede

Hvad fanden sker der iøvrigt for at Hekler, i sin kæmpe brændert, vælter oven på en fra Ultra Boys Midtjylland, så skvattet bliver indlagt på hospitalet?! På deres forum omtales det som "Ulykken på Esbjerg Stadion". Det er for godt til at være sandt!

Alt er simpelthen usselt og klamt i Herning! Selv deres påståede "ultras" kunne ikke være fjernere fra konceptet! Fy for satan!
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Besvar