Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Brodernumsi skrev:Jeg får da kvalme af at skulle holde med Brøndby!
ja det er endnu en ubehagelig konsekvens af at være bundhold at man er nødt til at holde med skodhold
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
-
Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hmm, når jeg prøvet at streame Brøndby - Esbjerg inde hos bet365, skriver den:
"Desværre, denne begivenhed er ikke tilgængelig i din region.
(S06-P)
Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre? Jeg befinder mig i Danmark, så burde vel kunne se den?
Et Hjerte - En Klub
-
KK5700
- 2. div

- Geografisk sted: Svendborg
Ham der Emil skrev:Hmm, når jeg prøvet at streame Brøndby - Esbjerg inde hos bet365, skriver den:
"Desværre, denne begivenhed er ikke tilgængelig i din region.
(S06-P)
Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre? Jeg befinder mig i Danmark, så burde vel kunne se den?
Bet365 har ikke tv-rettigheder i Danmark, derfor kan du ikke se den der...
-
RoedOgHvid
- 2. div

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen
- Geografisk sted: Aalborg
2-0 til Brøndby... det er da en start?

Rest in peace, Dennis Marshall.
-
Gentleman Finn
- Allstar

Grunden til han linkede via google, er at vi ikke må bringe direkte links til sådanne sider "RødOgHvid" :- ). Slet venligst inden du bliver smidt ud herfra.
-
RoedOgHvid
- 2. div

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen
Gentleman Finn skrev:Grunden til han linkede via google, er at vi ikke må bringe direkte links til sådanne sider "RødOgHvid" :- ). Slet venligst inden du bliver smidt ud herfra.
Fikset... var ikke lige klar over det. Er vant til Bold.dk, og de er sgu ligeglade...

Rest in peace, Dennis Marshall.
-
Gentleman Finn
- Allstar

Efb ser ud til at rende ind i en snitter. Nedrykningsnerverne har nok påvirket dem, med rundens resultater. Det er ikke godt nyt for EFBerne. FCM spiller dog som røven af 4. division for tiden, men det mentale aspekt af kampen, gør FCM til favoritter. Men i denne superliga kan alt ske. Så jeg venter lige med at dømme dem til noget som helst, før den fede dame har sunget.
-
Yankee
- Allstar

Man må sige at nedrykningsstriden de sidste 2 uger har taget en meget drastisk drejning.
Lyngby, der lignede en død fisk med hjemmenederlag til os tog fire point mod CL-kandidaterne FCM, fik uafgjort i Randers og var tæt på det samme mod FCK.
Horsens, der var efterårets overraskelse, har nu ikke vundet i 5 kampe og ligner ikke et hold, der kan lave mål.
Randers, der fik en fin start på foråret med sejr i Esbjerg kunne ikke slå hverken Horsens, Sønderjyske eller Lyngby og rendte ind i en snitter i Aalborg.
FC Nordsjælland, der virkede rystede og i akut nedrykningsfare valgte pludselig at hente syv point i tre udekampe og ligner det mest formstærke af bundholdene.
Sønderjyske, der virkede i fin kontrol fik kun 2 point i fire direkte bundkampe.
Og endelig os, der vendte en håbløs situation med en udesejr i Brøndby og forårets første storsejr over Randers.
Kun Esbjerg og Silkeborg har nogenlunde holdt formkurven trods Esbjerg lille optur med Thorup ved roret.
Dette må være en lektie om hvor hurtigt tingene kan vende. Derfor er det altafgørende at vi holder skruen i vandet helt til 33. spillerunde og vinder vores indbyrdes bundkampe. Vi er stadig bagud på point, så vi er nødt til at gå efter et par knock-out-stød. Her skal det første komme mod Farum på søndag!
-
Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Absolut - var Farum-matchen vigtig før, så er den ALT-afgørende ultra-vigtig nu. En mindre første finale for os. Hvilket igen understreger hvor livsvigtig de 3 point var mod Randers (og mod Brøndby), og i særdeleshed også måden det skete på. Vi bør have vind i sejlene nu, og den vind må FCN for alt i verden ikke tage fra os.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
MrRepsak
- 1. div

- Geografisk sted: Valby station
postede i to tråde men sikkert denne der er den rette...
Kom så de RØ'E!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Udviklingen i Esbjerg viser hvor hurtigt man kan ryge ned i den forkerte rille igen... For bare et par runder siden lignede de for alvor et hold, der var på vej over stregen, og nu er de i fare for at blive isoleret på sidstepladsen.
Ultra vigtigt vi vinder idag, ikke blot for de 3 point, men også for at for alvor komme op på den bølge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Tak til FCM for at slå Esbjerg. Vigtigt at de bliver dernede. Selvom jeg selvfølgelig hellere så andre end dem rykke ned.
Helenius inde i stedet for Curth idag. Havde hellere foretrukket Kayke bag Duncan og så Rolfe på kanten. Men lad os håbe det går

A slightly more sophisticated hooligan...
-
Brent
- Allstar

Tak til OB, den skal bare holde hjem, så er SE i den grad fedtet ind i nedrykningsstriden.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
Brent
- Allstar

2-0 og Henrik Hansen i karantæne, heller ikke skidt for os.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
A_Strandfelt
- Allstar

Så kom FCK endelig foran mod Silkeborg. Horsens er samtidig foran hjemme mod Lyngby.
Ser ud til, at resultaterne er med os i denne runde.
-
AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
-
Kontakt:
A_Strandfelt skrev:Så kom FCK endelig foran mod Silkeborg. Horsens er samtidig foran hjemme mod Lyngby.
Jeg tror nu næppe på, at vi kan nå Silkeborg. 7 point op med 6 runder tilbage..
Men derimod er det vigtigt, at Horsens vinder (eller ihvertfald ikke taber) for jeg er ret sikker på, at Lyngby får nogle problemer hen mod sæsonslutningen. De har aldrig været gode når de bliver presset.
-
A_Strandfelt
- Allstar

AaBlover4ever skrev:A_Strandfelt skrev:Så kom FCK endelig foran mod Silkeborg. Horsens er samtidig foran hjemme mod Lyngby.
Men derimod er det vigtigt, at Horsens vinder (eller ihvertfald ikke taber) for jeg er ret sikker på, at Lyngby får nogle problemer hen mod sæsonslutningen. De har aldrig været gode når de bliver presset.
Jeg ser nu heller ikke Silkeborg som den oplagte nedrykningskandidat og konkurrent for os, men jo flere, vi har at hente, jo bedre.

-
AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
-
Kontakt:
A_Strandfelt skrev:AaBlover4ever skrev:A_Strandfelt skrev:Så kom FCK endelig foran mod Silkeborg. Horsens er samtidig foran hjemme mod Lyngby.
Jeg ser nu heller ikke Silkeborg som den oplagte nedrykningskandidat og konkurrent for os, men jo flere, vi har at hente, jo bedre.

Enig
Og nu 2-0 til både FCK og ACH!
Jojo, det kører!