Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bech » 27. apr 2011, 09:14

"HERNING SMADRER IKKE SIG SELV! - DET HAR VI HEKLER TIL!"
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 27. apr 2011, 15:52

Bech skrev:Billede

Hvad fanden sker der iøvrigt for at Hekler, i sin kæmpe brændert, vælter oven på en fra Ultra Boys Midtjylland, så skvattet bliver indlagt på hospitalet?! På deres forum omtales det som "Ulykken på Esbjerg Stadion". Det er for godt til at være sandt!

Alt er simpelthen usselt og klamt i Herning! Selv deres påståede "ultras" kunne ikke være fjernere fra konceptet! Fy for satan!
Hedens topdawg er, og har altid været en uudtømmelig kilde til evig morskab. Lige siden deres tur til Aalborg back in the days, hvor Hekler sked i bukserne og blev nægtet adgang til bussen på vej hjem, vidste man bare, at det fremover var værd at holde øje med midtjyllands Mickey Mouse ultrazzz.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. apr 2011, 00:12

jonas386 skrev:Det er nu meget sjovt at de "glemmer" at de fleste har været direkte imod et evt akademi i Afrika :b

En eller anden taber fan fra heden skrev:Fuldstændig enig. Debatsiden er også den side jeg kigger mest med på. Ikke for det sportslige eller fordi jeg følger AaB, men den side er rent griner og ikke mindst deres overdrevne had til primært FCM, samt stort set alle andre superligaklubber. Deres kamptråde er også en fornøjelse at følge. Hvordan deres udtalelser kan gå fra den ene yderlighed til den anden, på et splitsekund, det giver lidt til smilebåndet. Det ene øjeblik er de i himlen og AaB Über Alles, der er simpelthen ikke det der ikke er godt og det bedste ved AaB. Det næste minut, hader de klubben, træneren, spillerne, sportsdirektøren osv. og er klar til at smide sæsonkort ud, samt aldrig mere komme på stadion til en kamp Det er generelt en fornøjelse, som Acebone rigtigt nok siger, at være en flue på væggen, på debatsiden.
Ak ja, det må også være svært at forstå det der med følelser for sin klub... Så er det da klart man ikke oplever hele det følelses mæssige register under en kamp.
Lige nøjagtigt det der har Ikast bonden fuldstændigt ret i...

Jeg kender intet andet sted i verden, hvor had til alverdens ting skal beskrives i en sådan grad, som det sker på debatsiden. Nordjyder må være verdensmestre i had (det kan man jo tage som et kompliment, alt efter temperament). Jeg kan godt forstå hvis gæster finder debatsiden mere end morsomt til tider. Misforstå mig ikke, jeg under absolut INTET godt til plastikklubben, som hurtigt har indtaget en klar 1. plads på min had-skala. Men lige så ofte man kan grine af Ikast bønderne, lige så ofte kan man finde dumme kommentarer herinde. Ville ønske vi kunne vise lidt mere stil, og kun være på nakken af dem, når der reelt er noget at kommentere. Det er jo ikke fordi, at de ikke leverer materiale nok, men hver en lille skid dernedefra skal absolut kommenteres og latterliggøres. Og når vi er så heldige at få fint besøg af Hekler, Kent og de andre af Hedens "fineste", så står folk jo i kø for at give dem den ene verbale lussing efter den anden. Lad dem nu bare ydmyge sig selv, I leverer blot hvad de kommer efter, nemlig underholdning.

Og så er kamptrådende i høj grad præget af øjebliksbilleder, der hurtigt kan vende fra dommedagsprofetier til jubeloptimisme. Her vil jeg dog give dig ret i, at det i høj grad har noget med følelsesregistret at gøre, men vi kan nok ikke komme uden om, at der falder mange knapt så intelligente udtalelser undervejs :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 28. apr 2011, 00:21

Mere had for satan!
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 28. apr 2011, 00:29

Hanga skrev:
Og så er kamptrådende i høj grad præget af øjebliksbilleder, der hurtigt kan vende fra dommedagsprofetier til jubeloptimisme. Her vil jeg dog give dig ret i, at det i høj grad har noget med følelsesregistret at gøre, men vi kan nok ikke komme uden om, at der falder mange knapt så intelligente udtalelser undervejs :P
Det er jeg sådan set enig i, vi er ligesågode til at komme med semi tåbelige udtalelser.... Under kampene altså, og det er jo fair nok vil jeg mene. Sindet er oppe at koge, og der kommer en hurtig bemærkning af sted. Det vil jeg synes er fair uanset om det var BIF, FCK, Randers eller FCM...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 28. apr 2011, 07:55

Enig med Hanga. FCM er ganske vist en latterlig plastikklub som er let at hade, men det kunne godt klæde os, hvis dette udmøntede sig i noget, der bare var en anelse mere raffineret end en hadetråd hvor man konstant bruger den laveste fællesnævner på at nedgøre andre folk. Og så kan man da undre sig over, hvor folk får fantasi fra til at skrive ting, der er så ulækre.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. apr 2011, 10:08

Jamen det er da osse for dårligt at bue af modstanderen på stadion, det ville klæde os meget mere hvis vi afleverede en skriftlig henstilling, måske kunne vi mødes og male et postmodernistisk portræt af en traktor inden kampen på lørdag...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. apr 2011, 10:30

Poker-One-Kenobi skrev:Jamen det er da osse for dårligt at bue af modstanderen på stadion, det ville klæde os meget mere hvis vi afleverede en skriftlig henstilling, måske kunne vi mødes og male et postmodernistisk portræt af en traktor inden kampen på lørdag...
øøøhhh, hvorfor i alverden blander du stadion ind i det? Jeg bifalder enher form for tåbelig tilsvining på stadion, men kan ikke se, hvad det har med opførslen her på debatten at gøre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. apr 2011, 10:56

Hanga skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jamen det er da osse for dårligt at bue af modstanderen på stadion, det ville klæde os meget mere hvis vi afleverede en skriftlig henstilling, måske kunne vi mødes og male et postmodernistisk portræt af en traktor inden kampen på lørdag...
øøøhhh, hvorfor i alverden blander du stadion ind i det? Jeg bifalder enher form for tåbelig tilsvining på stadion, men kan ikke se, hvad det har med opførslen her på debatten at gøre.
Hvorfor i alverden skulle man svine bønderne til på stadion, men ikke på debatsiden? Og helt ærligt, der er da er mindre "raffinerede" ting imellem her i tråden, men mest af alt er den jo uskyldigt tidsfordriv. Synes det er lidt højrøvet, for at være ærlig, og jeg elsker normalt højrøvet opførsel, men den hører bare ikke rigtig sammen med fodbold...

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 28. apr 2011, 15:52

Poker-One-Kenobi skrev:. Synes det er lidt højrøvet, for at være ærlig, og jeg elsker normalt højrøvet opførsel, men den hører bare ikke rigtig sammen med fodbold...
Var det København du var fra?

Anyways, der er jo en grund til at folk kalder Aalborg for Hadets by. Hvilket jeg ikke har noget imod, da had, som en af de stærkeste følelse, er det der gør fodbold sjovt.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. apr 2011, 16:38

Bech skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:. Synes det er lidt højrøvet, for at være ærlig, og jeg elsker normalt højrøvet opførsel, men den hører bare ikke rigtig sammen med fodbold...
Var det København du var fra?

Anyways, der er jo en grund til at folk kalder Aalborg for Hadets by. Hvilket jeg ikke har noget imod, da had, som en af de stærkeste følelse, er det der gør fodbold sjovt.
Nej det var Aalborg....

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 28. apr 2011, 20:43

Poker-One-Kenobi skrev:
Hanga skrev:
Hvorfor i alverden skulle man svine bønderne til på stadion, men ikke på debatsiden? Og helt ærligt, der er da er mindre "raffinerede" ting imellem her i tråden, men mest af alt er den jo uskyldigt tidsfordriv. Synes det er lidt højrøvet, for at være ærlig, og jeg elsker normalt højrøvet opførsel, men den hører bare ikke rigtig sammen med fodbold...
Eller hvorfor stoppe der? Møder man en fan af FCM på gaden, kan man jo påstå at han er indavlet og voldtager dyr eller sine egne børn. Eller man kunne skrive en mail til ham, hvor man gjorde ham opmærksom på, at man udmærket godt ved, hvad han går og laver. Personligt synes jeg at en god "banter" imellem de forskellige fans er vitalt for at holde fodboldkulturen i gang, men der er sgu alligevel én eller anden form for nedre grænse - især når vi bruger et skriftligt medie.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. apr 2011, 23:02

limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Hanga skrev:
Eller hvorfor stoppe der? Møder man en fan af FCM på gaden, kan man jo påstå at han er indavlet og voldtager dyr eller sine egne børn. Eller man kunne skrive en mail til ham, hvor man gjorde ham opmærksom på, at man udmærket godt ved, hvad han går og laver. Personligt synes jeg at en god "banter" imellem de forskellige fans er vitalt for at holde fodboldkulturen i gang, men der er sgu alligevel én eller anden form for nedre grænse - især når vi bruger et skriftligt medie.
Den nedre grænse går jo bl.a. ved at det ikke bliver personligt - med undtagelse af enkelte "offentlige" støtter af fusionsfortagenet, eller 'debatører' som har forvildet sig herind.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. apr 2011, 23:38

limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Hanga skrev:
Den nedre grænse sørger Juntaen jo for at holde, så du kan jo indberette de indlæg som du synes burde fjernes, eller endnu bedre melde dig til Juntaen. Du virker som et fornuftigt, omend lidt moraliserende menneske ;)

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 29. apr 2011, 09:01

Poker-One-Kenobi skrev: Den nedre grænse sørger Juntaen jo for at holde, så du kan jo indberette de indlæg som du synes burde fjernes, eller endnu bedre melde dig til Juntaen. Du virker som et fornuftigt, omend lidt moraliserende menneske ;)
Moraliserende er jeg ikke blevet kaldt før. Jeg begriber bare ikke, at man ikke nøjes med at angribe FC Midtjylland og dens fans for alle de mange ting der decideret ER latterlige.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 5. maj 2011, 22:27

Bow chicka wow wow på heden

Billede
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2011, 15:58

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =836367003" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er nogle ret sjove ind imellem :-)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 6. maj 2011, 20:09

jonas386 skrev:http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =836367003

Der er nogle ret sjove ind imellem :-)
"Må din mark være våd og din traktor sidde fast!"

Hahahaha

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 7. maj 2011, 02:56

MHJ skrev: Billede af Disco Glenn der bliver skamredet af random "19" årig afrikaner
Det er satme pragtfuldt!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 8. maj 2011, 00:46

Forstil jeg alle de håbefulde unge mennesker som drømmer om en fodboldkarriere. Så tænk på alle de drenge der ikke lige har det der skal til, som en dag bliver trukket til side af deres træner og bliver konstateret med den barske virkelighed "Knægt, du er bare ikke god nok, og du bli'r det aldrig".

Trist? tjoe. God underholdning? YOU BET! Derfor er tv verdenens svar på FCM - Huttelihut på TV2 - samt fodboldverdens svar på buffalo sko – FCM - gået sammen om et indslag, hvor en håndfuld talentløse unge drenge, hver uge slås om en 3-årig slavekontrakt ”in the middle of nowhere” (Som Justin Bieber udtalte da skulle holde koncert in Herning).

Jeg har endda hørt at de næste år vil forsøge at udvide konceptet, så vi skal følge en flok indiske gadebørns kamp for overlevelse i Calcuttas slum, denne gang med et supprise visit fra den til tider lidt for kærlige uncle Jens from Denmark.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... -seks.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Seriøst, det er fandme god stil det her. Spring frem til omkring 3 min og se hvordan 3 voksne mænd sidder og gør nar af en ikke så teknisk heldig gut, for vores underholdning.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar