Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Yngvesson » 29. apr 2011, 14:36

ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)
Hvad er det helt præcist sammenhængen er med det du skriver og mit post?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 29. apr 2011, 15:59

Yngvesson skrev:
ps_vb skrev: Folk, der synes, det er værre at overdramatisere (hvilket ER irriterende), end at spille brutalt og samtidig tude som forfulgte uskyldigheder, pisser mig af ;-)
Som jeg ser det, er det fordi du kun er ude med riven efter Barca, når Real var lige så lamme at se på.

Den kamp var en skændsel for fodbolden - det pisser mig af.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

ps_vb
2. div
2. div

Indlæg af ps_vb » 29. apr 2011, 21:58

Yngvesson skrev:
Hmm, jeg ved ikke om jeg formulerede mig dårligt... Jeg undres dybt over, at nogen efter det (de) seneste el classico opgør kan hidse sig mest op over at nogle af Barca spillerne er alt for gode til at rulle rundt mv. Når man tager i betragtning, hvor svinsk Real har spillet og hvor arrogant og nedladende deres (OK, primært Mourinhos) attitude er, synes jeg, at skuespillet er det mindste problem. Barca har vel kun to alternativer: Enten konstant at vende den anden kind til eller spille lige så svinsk. Så jeg mener din kommentar hører hjemme langt nede af en top 5 over de mange ting, der kan pisse én af efter de seneste opgør.

Helt konkret er det til at kaste op over, at se argumentationen om, at Pepes udvisning skyldtes film (ikke i dit indlæg)! Hold nu k... Han træder over bolden og Alves trækker sig lige ved berøringen - ellers havde han jo brækket benet!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 29. apr 2011, 22:31

Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Hader København!

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 30. apr 2011, 13:10

alithebeast skrev:Det der pisser mig aller mest af ved denne række kampe mellem Barca og Real, er det forbanede laserlys Realfans bruger ved dødbolde, hver gang Ronaldo skulle sparke frispark, så blev Valdes skudt ind i skallen med en klam grøn laser(jeg opdagede ikke om Barcafans også bruger det). Hvad helvede er det for en styg ide, nogle "fans" har fået?
Det har vaeret fremme noget tid nu med de laserlys, og det er bestemt ikke kun Realfans der bruger dem. De ses til alle europaeiske kampe for tiden. Er i Kina lige nu, og de saelges overalt paa gaden her. Men ja, det er aandssvagt, men synes ikke det virker til at spillerne bemaerker det synderligt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 30. apr 2011, 18:29

Ryan Giggs.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 30. apr 2011, 19:48

Kunji skrev:Ryan Giggs.
Hvorfor?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 30. apr 2011, 19:51

Kilde skrev:
Hvorfor?
Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 30. apr 2011, 19:56

Kunji skrev:
Kilde skrev:
Hvorfor?
Jeg har altid set ham som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden, og så viser det sig, at han ikke er bedre end Terry og Rooney. Såfremt rygterne taler sandt, hvilket de lader til at gøre.
Har kigget i diverse medier efter noget om ham, men har ikke kunnet finde noget. Kan du smide et link?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 30. apr 2011, 20:05

Kilde skrev:
Kunji skrev:
Kilde skrev:
Hvorfor?
Har kigget i diverse medier efter noget om ham, men har ikke kunnet finde noget. Kan du smide et link?
Der er nedlagt navneforbud, så du kan ikke finde noget i de officielle medier, men eftersigende skulle det være en offentlig hemmelighed i England. Og selvom der nævnes flere navne, virker det til, at Giggs er det mest seriøse bud.

Der har været flere tråde med emnet på United-forums i England, men de fleste er slettet. Jeg skal nok poste, hvis jeg finder et godt link.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. apr 2011, 20:15

Hvad går sagen overhovedet på?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 30. apr 2011, 20:20

jonas386 skrev:Hvad går sagen overhovedet på?
En Premier League-spiller har fjollet rundt med Imogen Thomas. Spilleren har kone og børn, og han beskrives generelt set som en af de mest vellidte og populære spillere i ligaen.
Spilleren har fået gennemtrumfet et navneforbud i sagen, som medierne dog opponerer imod, og de forventes at bryde det snarligt.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 30. apr 2011, 20:22

Kunji skrev:
Kilde skrev:
Kunji skrev:
Kilde skrev:
Hvorfor?
Der er nedlagt navneforbud, så du kan ikke finde noget i de officielle medier, men eftersigende skulle det være en offentlig hemmelighed i England. Og selvom der nævnes flere navne, virker det til, at Giggs er det mest seriøse bud.

Der har været flere tråde med emnet på United-forums i England, men de fleste er slettet. Jeg skal nok poste, hvis jeg finder et godt link.
Det overrasker mig gevaldigt, da jeg, præcis som dig, ser Giggs som en af de mest sympatiske fodboldspillere i verden.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. apr 2011, 20:38

Må indrømme det da også kommer gevaldigt bag på mig... Men okay, Imogen Thomas er jo også Waliser, så det peger da lidt på Giggs... Dog tror jeg der er tale om en anden, Lampard måske? Terry? De har da hvertfald været der før... Jeg kunne nævne Ferdinand, men er ikke sikker på om han har børn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. apr 2011, 20:44

Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 30. apr 2011, 20:47

Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... CCwQ9QEwBA" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 30. apr 2011, 20:48

Køllen I Møllen skrev:Hvem fanden er Imogen Thomas?!? Og hvad rager det os hvad Ryan Giggs laver i sin fritid?
Det var noget med børn, der så fjernsyn og rollemodeller.

Næh, det skuffer mig bare af, hvis et af de mest sympatiske mennesker i verden alligevel ikke er så skidesympatisk. Du kan jo så bare være ligeglad. Det er fint nok.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. apr 2011, 20:55

Kunji skrev:
Det var noget med børn, der så fjernsyn og rollemodeller.

Næh, det skuffer mig bare af, hvis en af de mest sympatiske mennesker i verden alligevel ikke er så skidesympatisk. Du kan jo så bare være ligeglad. Det er fint nok.
Jeg er ikke ligeglad! Jeg mener derimod det er forkert at dømme en fodboldspiller for noget han laver i sit privatliv (sålænge der ikke er tale om vold og lignende).
Nu hentyder du jo til episoden med Ove Christensen så jeg må minde dig om at Ove Christensen slog en journalist for åben skærm, jeg går ikke udfra at Ryan Giggs har "dunket" hende kvindemennesket for åben skærm?
Iøvrigt er utroskab noget 75% af alle mennesker (gætværk) roder sig ud i så jeg kan slet ikke forstå at I reagerer som I gør. Tror I virkelig at alle stjernerne i Pr League er overmennesker der ikke ser på andre end deres koners patter?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. apr 2011, 20:56

Klaus skrev:
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... CCwQ9QEwBA" onclick="window.open(this.href);return false;
Aldrig hørt om hende. Hun ser da ganske tilforladelig ud men var hun ikke fra England??? Ville aldrig røre en engelsk kælling med en ildtang. Fy for sat....

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. apr 2011, 21:02

Tjae, jeg skulle nu nok munke Kate Middleton... Bare for at kunne sige jeg har gjort det.

Hun var fra Wales, btw.

Besvar