Det er fuldstændigt håbløst, at der skulle ligge en forskel i, hvorvidt man handler amoralsk for åben skærm eller amoralsk væk fra skærmen, når man i sidste ende bliver busted og trukket frem i mediestormen, hvilket man altid bliver. Men i bund og grund var det kun tiltænkt som en stikpille og intet andet.Køllen I Møllen skrev:Jeg er ikke ligeglad! Jeg mener derimod det er forkert at dømme en fodboldspiller for noget han laver i sit privatliv (sålænge der ikke er tale om vold og lignende).
Nu hentyder du jo til episoden med Ove Christensen så jeg må minde dig om at Ove Christensen slog en journalist for åben skærm, jeg går ikke udfra at Ryan Giggs har "dunket" hende kvindemennesket for åben skærm?
Iøvrigt er utroskab noget 75% af alle mennesker (gætværk) roder sig ud i så jeg kan slet ikke forstå at I reagerer som I gør. Tror I virkelig at alle stjernerne i Pr League er overmennesker der ikke ser på andre end deres koners patter?
Det er vældigt fint, at du skyder utroskab hen som noget normalt og dermed ikke helt uacceptabelt - så længe det ikke inden for egen privatzone, men det er faktisk ikke det, der skuffer mig, hvilket du også kunne ville kunne læse dig til, hvis ikke det var fordi, du havde så travlt med at smide omkring med generaliseringer og overdrivelser.
For det første har jeg accepteret, at mennesker er forskruede, og at professionelle fodboldspillere ikke ligefrem udmærker sig som morallovens vogtere. For det andet er der vist temmelig langt fra damekiggeri til utroskab.
Men netop Ryan Giggs har alle dage fremstået som en elegantier inden for fodbolden. Han har alle dage fremstået som den sympatiske, professionelle og indadvendte mand, der har repræsenteret det gode i fodbold - og det har han endda gjort i en af verdens mest hadede fodboldklubber, hvilket er med til at understrege, hvor vellidt og sympatisk han er. Derfor er det skuffende, hvis det nu viser sig, at han blot er ny i rækken af fodboldspillere, der har glemt familien.