Jeg tror nu heller ikke det er manden, men til deres forsvar kan det nævnes, at han før har skrevet på ulvegraven, det samme har i øvrigt både Peter Skov Jensen og Thomasberg.alexmk skrev:Genialt ...
Hvis "Ørgaard" kunne stave og havde et bedre brugernavn, kunne det for alvor have udviklet sig.
Hvorfor hade FCM 2
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Hvorfor hade FCM 2
Hader København!
Tjah. Der er efterhånden flere brugere, der bekræfter den derinde. I så fald er det jo bare pinligt, at manden er så ringe en formidler ved et tastatur.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Den gode Hr.Ørlegaard, hvis det vitterligt er ham, har i hvert fald ikke fået 13 i retsskrivning, hold op hvor er det pinligt den måde han formidler sig på. Det minder om 3-klasses niveau.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- alithebeast
- Allstar

Jeg tror nu det er ham. Som man kan se er der flere der bekræfter og havde det nu været en troll så skulle han jo bare have lovet guld og grønne skove. Det kunne da have været sjovt med udmeldinger som:
Vi skriver under med Thyge
Vi henter en stor profil
Næste år bliver vi mestre osv. osv. osv.
Det kunne have udviklet sig rigtig godt...
I øvrigt: Hvem ringer? - 25600049
Vi henter en stor profil
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- alithebeast
- Allstar

Jeg har haft ringet. Jeg kan anbefale deres forårsruller.jonas386 skrev:Jeg tror nu det er ham. Som man kan se er der flere der bekræfter og havde det nu været en troll så skulle han jo bare have lovet guld og grønne skove. Det kunne da have været sjovt med udmeldinger som:
Vi henter en stor profil
Forresten tjek de første 5 sekunder.
Hader København!
Gentager lige mig selv; Hekler for fanden.alithebeast skrev:Jeg har haft ringet. Jeg kan anbefale deres forårsruller.jonas386 skrev:Jeg tror nu det er ham. Som man kan se er der flere der bekræfter og havde det nu været en troll så skulle han jo bare have lovet guld og grønne skove. Det kunne da have været sjovt med udmeldinger som:
Vi henter en stor profil
"Hekler der tror han er farlig"
- Køllen I Møllen
- Allstar

I en tråd der gør grin med Ikast er det sateme morsomt at læse at der er AaB`ere der tror at det faktisk ER Ørgaard der skriver på deres forum.... Eller rettere, det er morsomt OG tåkrummende pinligt.
Janteloven eksisterer IKKE!
Altså du kan da se der er flere af gravens faste brugere der bekræfter det var Ørgaard. Og hvis han har været derinde før, hvorfor så ikke?
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Fordi den måde han skriver på, er simpelthen for langt ude.. det KAN bare ikke være sandt!!jonas386 skrev:Altså du kan da se der er flere af gravens faste brugere der bekræfter det var Ørgaard. Og hvis han har været derinde før, hvorfor så ikke?
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Tjae, det ER jo Ørgaard... Manden er ligeledes godt inde i div ting, og hvis det var en troll havde han nok kommet med nogle lidt "sjovere" ting.Flower skrev:Fordi den måde han skriver på, er simpelthen for langt ude.. det KAN bare ikke være sandt!!jonas386 skrev:Altså du kan da se der er flere af gravens faste brugere der bekræfter det var Ørgaard. Og hvis han har været derinde før, hvorfor så ikke?
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Que??? Nr. tilhører fc midtjyllandalithebeast skrev:Jeg har haft ringet. Jeg kan anbefale deres forårsruller.jonas386 skrev:Jeg tror nu det er ham. Som man kan se er der flere der bekræfter og havde det nu været en troll så skulle han jo bare have lovet guld og grønne skove. Det kunne da have været sjovt med udmeldinger som:
Vi henter en stor profil
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
http://www.obfodbold.dk/sr/teamContact. ... lid=108103" onclick="window.open(this.href);return false;jonas386 skrev:Jeg tror nu det er ham. Som man kan se er der flere der bekræfter og havde det nu været en troll så skulle han jo bare have lovet guld og grønne skove. Det kunne da have været sjovt med udmeldinger som:
Vi henter en stor profil
AaB vi står sammen om dig (Klik for video)
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
- alithebeast
- Allstar

Det var nu et forsøg på en morsomhed. Jeg ved godt det er mandens nummer. Men fordi jeg siger, at du kan ringe til 96355902, så tror du vel ikke, at jeg er Lynge?Mogens skrev:Que??? Nr. tilhører fc midtjylland
Hader København!

Lidt mere af samme skuffe
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
- Køllen I Møllen
- Allstar

At en mand hvis far og mor er søskende bekræfter en ting er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det er rigtigt. Slet ikke hvis manden er bosiddende i Herning!jonas386 skrev:Altså du kan da se der er flere af gravens faste brugere der bekræfter det var Ørgaard. Og hvis han har været derinde før, hvorfor så ikke?
Ha ha, det er fandeme en fesen pokal-Tifo de stiller med der. Klasse humor!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
Jeg kan sagtens se din pointe, men hvis Lynge, eller en anden AaB mand, skrev herinde, og en del faste brugere bekræftede det rent faktisk VAR Lynge der skrev, så ville det da være svært at tro andetKøllen I Møllen skrev:At en mand hvis far og mor er søskende bekræfter en ting er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det er rigtigt. Slet ikke hvis manden er bosiddende i Herning!jonas386 skrev:Altså du kan da se der er flere af gravens faste brugere der bekræfter det var Ørgaard. Og hvis han har været derinde før, hvorfor så ikke?
Ha ha, det er fandeme en fesen pokal-Tifo de stiller med der. Klasse humor!!!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg glemte at grine. Sorry... Jeg forstod bare ikke det med forårsrullerne - måske du fangede mig i et svagt øjeblik? Enhver kan dog finde nr. så det var ikke ligefrem fordi jeg tog det som et blåstempel af, at det rent faktisk var überidioten hamselv, der skrev.alithebeast skrev:Det var nu et forsøg på en morsomhed. Jeg ved godt det er mandens nummer. Men fordi jeg siger, at du kan ringe til 96355902, så tror du vel ikke, at jeg er Lynge?Mogens skrev:Que??? Nr. tilhører fc midtjylland
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Tragisk... Det VAR åbenbart JØ...
http://guf4you.dk/01.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://guf4you.dk/01.png" onclick="window.open(this.href);return false;