Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. maj 2011, 19:12

Det er IKKE Jens Ørgaard!

Måske en herinde gider skrive en mail til Jens Ørgaard og spørge. Bare lige for at de sidste tosser får det med...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 24. maj 2011, 22:52

Køllen I Møllen skrev:Det er IKKE Jens Ørgaard!

Måske en herinde gider skrive en mail til Jens Ørgaard og spørge. Bare lige for at de sidste tosser får det med...
Som sagt, så gjort.

Det ER Jens Ørgaard!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 24. maj 2011, 23:29

Kunji skrev:

Som sagt, så gjort.

Det ER Jens Ørgaard!

Godt så, det er faktisk lidt foruroligende...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 25. maj 2011, 02:44

Ikke mindre pinligt er dette skrevet af Ørgaard (som tilsyneladende ikke har lært at skrive eget navn med stort): Ørgaard: "Først vil jeg godt takke jer for en fantastisk opbagning i Parken. Mødte Hekler efter kampen, og fik sku en klump i halsen, da han stod og ventede en time efter receptionen. Ægte FCMér gør mig stolt." -Ørgaard

Jeg tror sgu Hekler og Ørgaard er forelskede. Han indrømmer da ihvertfald at Hekler ventede på ham efter kampen for at give ham en klump i halsen. (for groft?)Men det er åbenbart hvad der skal til for at kunne kaldes en ægte FCM'er.

Derudover, er der ikke et par flinke skolelærer herinde der kan forklarer mig betydningen af alle de spørgsmålstegn er i citatet nedenfor? Stiller han overhovedet et spørgsmål? Eller stiller han spørgsmål ved om han stiller spørgsmål ved om han stiller spørgsmål ved om han stiller spørgsmål?

"kære fans ørgaard er nu online. Kan se i diskuterer helt vildt skyd og jeg svarer efter bedste evne???? ørgaard" - Ørgaard

----

Men anyhoo er det vel også pisse ligegyldigt om manden kan formulere sig på skrift, hvis han er i stand til at sælge spillere som Winston Reid for 45 millioner.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Lindvang

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 25. maj 2011, 06:32

MHJ skrev:Ikke mindre pinligt er dette skrevet af Ørgaard (som tilsyneladende ikke har lært at skrive eget navn med stort): Ørgaard: "Først vil jeg godt takke jer for en fantastisk opbagning i Parken. Mødte Hekler efter kampen, og fik sku en klump i halsen, da han stod og ventede en time efter receptionen. Ægte FCMér gør mig stolt." -Ørgaard

Jeg tror sgu Hekler og Ørgaard er forelskede. Han indrømmer da ihvertfald at Hekler ventede på ham efter kampen for at give ham en klump i halsen. (for groft?)Men det er åbenbart hvad der skal til for at kunne kaldes en ægte FCM'er.

Derudover, er der ikke et par flinke skolelærer herinde der kan forklarer mig betydningen af alle de spørgsmålstegn er i citatet nedenfor? Stiller han overhovedet et spørgsmål? Eller stiller han spørgsmål ved om han stiller spørgsmål ved om han stiller spørgsmål ved om han stiller spørgsmål?

"kære fans ørgaard er nu online. Kan se i diskuterer helt vildt skyd og jeg svarer efter bedste evne???? ørgaard" - Ørgaard

----

Men anyhoo er det vel også pisse ligegyldigt om manden kan formulere sig på skrift, hvis han er i stand til at sælge spillere som Winston Reid for 45 millioner.
Jeg kan nu bedst lide, at FCM-tilskuerne laver opbagning til ham. Interessant måde at hylde folk.

Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Indlæg af Toarn » 25. maj 2011, 08:09

MHJ skrev:Ikke mindre pinligt er dette skrevet af Ørgaard (som tilsyneladende ikke har lært at skrive eget navn med stort): Ørgaard: "Først vil jeg godt takke jer for en fantastisk opbagning i Parken. Mødte Hekler efter kampen, og fik sku en klump i halsen, da han stod og ventede en time efter receptionen. Ægte FCMér gør mig stolt." -Ørgaard

----

Rent sprogformelt har det ingen ekstra betydning om man bruger ét eller flere tegn; Nogle mennesker benytter sig af tre eller flere tegn for at sætte ekstra fokus på det skrevne, men rent formelt er dette forkert. Ved brug af flere på hinanden følgende punktummer kan dette dog indikere at 'fortsættelse følger' og er derfor en legitim undtagelse af de ellers gældende sproglige regler omkring tegnsætning. At bruge f.eks. tre punktummer som pause i stedet for en tankestreg (som jeg eksempelvis selv har hang til), er derimod forkert.

Det var lige det mest nørdede indlæg fra min side ever :thumbsup:
In Åke we trust

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. maj 2011, 13:46

Kunji skrev:

Som sagt, så gjort.

Det ER Jens Ørgaard!
Hvor er det her dog vanvittigt morsomt :)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 25. maj 2011, 14:25

Tja, jeg kan egentlig ikke se, hvorfor det er usandsynligt morsomt, at Jens Ørgaard tilsyneladende har et temmelig afslappet forhold til retstavning. Hvis man udelukkende skulle stole på/respektere 100% korrekt skrevne indlæg på debatsider, ville debatten på denne side gå helt i stå. Jeg havde muligvis næppe kaldt mig selv for "fisker", hvis jeg som sportschef ville blande mig ti en debat, men ham om det.

Jeg synes tvært i mod, at det er sympatisk, at den øverste sportslige chef i en professionel fodboldklub stiller sig til rådighed over for klubbens fans. Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 25. maj 2011, 14:39

BoT skrev:Jeg synes tvært i mod, at det er sympatisk, at den øverste sportslige chef i en professionel fodboldklub stiller sig til rådighed over for klubbens fans. Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...
Det ligner lidt den sædvanlige Køllen vs. København-debat. ;)

Jeg synes skam også, at det er friskt og udadvendt, at Ørgaard på den måde tager sig tid til fansene, og det er et meget sympatisk træk fra en ellers usympatisk mand - ihvertfald som jeg oplever ham i medierne.

Til gengæld synes jeg, at det er voldsomt pinligt, at manden formidler så elendigt bag et tastatur. Jeg græmmer mig, når jeg læser lignende indlæg herinde, men jeg accepterer dem stiltiende, da det trods alt bare er en debatside, og her bør være plads til alle, men her er situationen altså en anden. Ørgaard (og Riddersholm og Steinlein for den sags skyld) tegner udadtil billedet af FCM, og man kan da forvente, at han som minimum har en vis form for professionel stolthed i forhold til sit image.

I øvrigt oprettede han aliaset "fisker", da han ikke lige kunne huske, at han havde haft en bruger tidligere. ;)
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 25. maj 2011, 15:06

Det tyder mest af alt på at Ørlegaard var stangbarcadi da han valgte at sætte sig ned bag tastaturet den aften/nat

:cheers:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. maj 2011, 16:56

BoT skrev:Tja, jeg kan egentlig ikke se, hvorfor det er usandsynligt morsomt, at Jens Ørgaard tilsyneladende har et temmelig afslappet forhold til retstavning. Hvis man udelukkende skulle stole på/respektere 100% korrekt skrevne indlæg på debatsider, ville debatten på denne side gå helt i stå. Jeg havde muligvis næppe kaldt mig selv for "fisker", hvis jeg som sportschef ville blande mig ti en debat, men ham om det.

Jeg synes tvært i mod, at det er sympatisk, at den øverste sportslige chef i en professionel fodboldklub stiller sig til rådighed over for klubbens fans. Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...

Det handler lidt om stil og værdighed.

Jeg er da enig i at det ved første øjekast er fint at sportsdirektøren kommunikerer med sine fans, men som alt andet man gør som leder, så skal det selvfølgelig gøres ordentligt.

For det første hænger det jo slet ikke sammen at der kan opstå tvivl om hvem der skriver. Det er heller ikke i orden at man skriver selv, hvis man formulerer sig så ubehjælpsomt på skrift - ikke når hvis man vil tages seriøst som leder i en ret stor virksomhed. Det er fair nok han ikke er god til at skrive, men det er ikke fair nok, hvis han ikke selv er klar over det, eller ikke synes det er et problem. Det skulle selvfølgelig have været arrangeret med forumadmin'erne på på forhånd, og også være annonceret.

Lynge og Poul Sørensen stiller sig også ind imellem til rådighed, men de gør det jo ad nogle andre kanaler. Jeg synes det ville være fint hvis de også gjorde det på nettet, men i så fald skulle det være noget mere professionelt end i Herning.

Jeg er egentlig enig i at det ikke er specielt morsomt på anden måde end at Ørgaard stiller sig selv i et dårligt lys.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 01:38

BoT skrev: Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...
Hvem er denne stikpille møntet på?

Og hvorfor tror I stadig det er Ørgaard der har skrevet det?

Vestkysten
Drenge
Drenge

Indlæg af Vestkysten » 26. maj 2011, 02:27

http://www.black-wolves.com/b/1/96286.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Han bekræftede selv idag på et møde at det er ham der står bag "fisker".

Han må være Esbjerg fan i sin fritid :-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 08:10

Jeg tror stadig ikke på at det er ham der er Fisker. Han er sportsdirektør! Det kan jo ikke lade sig gøre at være så dårlig til at stave og formulere sig og samtidig styre en superligaklub. De indlæg Fisker har skrevet antyder jo lidt at han enten er en troll eller er meget småt begavet...

Elegia

Indlæg af Elegia » 26. maj 2011, 09:01

Køllen I Møllen skrev:Jeg tror stadig ikke på at det er ham der er Fisker. Han er sportsdirektør! Det kan jo ikke lade sig gøre at være så dårlig til at stave og formulere sig og samtidig styre en superligaklub. De indlæg Fisker har skrevet antyder jo lidt at han enten er en troll eller er meget småt begavet...
Han var jo fuld, for pokker!
Det skinner da så tydeligt igennem.

Endskønt han er midtjyde, er retorikken jo helt skør med rene ”duel-opfordringer” til flere af debattens brugere, som han gerne vil møde ansigt til ansigt, osv.

Efter endnu en tabt pokalfinale var Jens ”fisker” Ørgaard skuffet, beruset og havde brug for at lufte ud. Det medførte en stribe pinlige indlæg, som han formentlig i dag fortryder, han nogensinde gav sig til at skrive.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 26. maj 2011, 11:47

Elegia skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg tror stadig ikke på at det er ham der er Fisker. Han er sportsdirektør! Det kan jo ikke lade sig gøre at være så dårlig til at stave og formulere sig og samtidig styre en superligaklub. De indlæg Fisker har skrevet antyder jo lidt at han enten er en troll eller er meget småt begavet...
Efter endnu en tabt pokalfinale var Jens ”fisker” Ørgaard skuffet, beruset og havde brug for at lufte ud. Det medførte en stribe pinlige indlæg, som han formentlig i dag fortryder, han nogensinde gav sig til at skrive.
Formentlig. Men den mail, som jeg modtog fra ham, er nu ikke meget mere overbevisende rent skriftsprogligt, omend teksten naturligvis er noget kortere og sværere at vurdere ud fra.

Elegia

Indlæg af Elegia » 26. maj 2011, 11:50

Kunji skrev:
Elegia skrev:
Formentlig. Men den mail, som jeg modtog fra ham, er nu ikke meget mere overbevisende rent skriftsprogligt, omend teksten naturligvis er noget kortere og sværere at vurdere ud fra.
Man kan også sagtens stave som en brækket arm, selv om man er ædru ;)

Jeg hentyder mere til tonen i hans indlæg, den overdrevne brug af spørgsmålstegn og så videre.

Jeg vædder gerne et par strømper fra Ikast på, at Jens "fisker" Ørgaard ikke havde en promille på 0,0, da han satte sig til tastaturet den aften :)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 26. maj 2011, 11:59

Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev: Men igen - nu er det jo FCM, og så er alt de gør jo latterligt og bondsk set fra metropolen Aalborg...
Mod alle AaB-fans, der anser Herning og opland for at være en laverestående bonderøvs-kultur. Og dem er der ikke så få af i denne tråd.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. maj 2011, 12:11

BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Mod alle AaB-fans, der anser Herning og opland for at være en laverestående bonderøvs-kultur. Og dem er der ikke så få af i denne tråd.

Det slog mig bare at vi har set "ammunitionen" før, der var den bare rettet mod en anden større by i Danmark hvis indbyggere tror de bor i verdens navle...

Iøvrigt føler jeg mig ramt :)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 26. maj 2011, 12:50

Køllen I Møllen skrev:
BoT skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Det slog mig bare at vi har set "ammunitionen" før, der var den bare rettet mod en anden større by i Danmark hvis indbyggere tror de bor i verdens navle...

Iøvrigt føler jeg mig ramt :)
Forbandede århusianere!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Besvar