Det pisser mig af tråden
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
Dog ikke, det var noget med den sidste kamp på søndag mod FCK, Zaza blev skadet og Fabbe måtte på mål 
SVEND GOLLE SUPPORT
-
Lindvang
Et eller andet får mig straks til at tænke René Higuita...Dåse Allan@ skrev:Dog ikke, det var noget med den sidste kamp på søndag mod FCK, Zaza blev skadet og Fabbe måtte på mål
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
HB Køge i Superligaen 11/12...
-
Elegia
Det kan KUN retfærdiggøres, hvis Lyngby (eller Furesø) tager den omvendte tur ned!vandmelonen skrev:HB Køge i Superligaen 11/12...
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Jeg er smigret og taknemlig.Dåse Allan@ skrev:At Fabbe var med i min drøm i nat...
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Dansk fodbold! Jeg kommer til at ligge i fosterstilling indtil søndag!
Skal endda til eksamen på Uni i morgen. Det bliver energifattigt!
Skal endda til eksamen på Uni i morgen. Det bliver energifattigt!
- Køllen I Møllen
- Allstar

TV2 sporten her til morgen. Istedetfor at vise højdepunkterne fra AaBs kampe viser de et indslag om at nogle AaB-fans er blevet anholdt for at kaste med flasker et par timer efter kampen. Og så spørger man sig selv : Hvad i helvede har det med sport at gøre og hvor pissegod en historie mener de egentlig selv det er at nogle mennesker bliver anholdt for at kaste med flasker på et værtshus??? Hvorfor ikke vise højdepunkter fra kampen istedetfor?
Til gengæld kunne de jo så bruge et par minutter på Brøndbys kamp. Surprise...
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar

TV2 sporten her til morgen. Istedetfor at vise højdepunkterne fra AaBs kampe viser de et indslag om at nogle AaB-fans er blevet anholdt for at kaste med flasker et par timer efter kampen. Og så spørger man sig selv : Hvad i helvede har det med sport at gøre og hvor pissegod en historie mener de egentlig selv det er at nogle mennesker bliver anholdt for at kaste med flasker på et værtshus??? Hvorfor ikke vise højdepunkter fra kampen istedetfor?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Elegia
Jeg synes, du her har fat i et meget grundlæggende problem i sportsjournalistikken:Køllen I Møllen skrev:TV2 sporten her til morgen. Istedetfor at vise højdepunkterne fra AaBs kampe viser de et indslag om at nogle AaB-fans er blevet anholdt for at kaste med flasker et par timer efter kampen. Og så spørger man sig selv : Hvad i helvede har det med sport at gøre og hvor pissegod en historie mener de egentlig selv det er at nogle mennesker bliver anholdt for at kaste med flasker på et værtshus??? Hvorfor ikke vise højdepunkter fra kampen istedetfor?
1) Hvorfor vælger man at kategorisere gadeuorden som sport?
2) Hvorfor fokuserer man kun på fans, når der sker noget negativt?
Det er trods alt fansene, der indirekte holder dansk fodbold på så unaturligt højt et økonomisk leje og dermed betaler tv-værternes skyhøje lønninger.
Alligevel er der langt imellem indslagene om fansenes store TIFO-arbejde, fine arrangementer før kampene, indsamlinger til gode formål, osv.
Og det er sgu en skam!
Et sobert brev fra hr. Møllen til TV2 Sportens redaktion ville kun være på sin plads.
Min statistik for sæsonen pisser mig i aller højeste grad af. På trods af at have været til et to-cifret antal kampe, har AaB ikke givet mig en eneste fucking sejr !!!! Har f.eks. set samtlige hjemmekampe her i foråret, som vi IKKE har vundet, og ikke en eneste af dem, som vi vandt.
De to timer hjem til Grindsted er satme lange.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kunne du ikke have anet et mønster lidt tidligere på sæsonen og så set dem i fjerneren?Hanga skrev:Min statistik for sæsonen pisser mig i aller højeste grad af. På trods af at have været til et to-cifret antal kampe, har AaB ikke givet mig en eneste fucking sejr !!!! Har f.eks. set samtlige hjemmekampe her i foråret, som vi IKKE har vundet, og ikke en eneste af dem, som vi vandt.
Jeg synes også jeg er kørt sur hjem mange gange, men jeg oplevede trods alt sejrene over Randers og Lyngby her i foråret.
At jeg udeblev fra FCM og Lyngby hjemmekampene var netop fordi, jeg anede at jeg var blevet ulykkesfugllimey skrev:Kunne du ikke have anet et mønster lidt tidligere på sæsonen og så set dem i fjerneren?Hanga skrev:Min statistik for sæsonen pisser mig i aller højeste grad af. På trods af at have været til et to-cifret antal kampe, har AaB ikke givet mig en eneste fucking sejr !!!! Har f.eks. set samtlige hjemmekampe her i foråret, som vi IKKE har vundet, og ikke en eneste af dem, som vi vandt.
De to timer hjem til Grindsted er satme lange.![]()
Jeg synes også jeg er kørt sur hjem mange gange, men jeg oplevede trods alt sejrene over Randers og Lyngby her i foråret.
På søndag får jeg brug for en fuld narkose, for at komme igennem den afgørende runde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er virkelig i tvivl om jeg magter at følge med. Jeg overvejer kraftigt at tage en tur i skoven og så lade fodbold være fodbold. Mit centralnervesystem kan ikke klare mere i år.Hanga skrev: På søndag får jeg brug for en fuld narkose, for at komme igennem den afgørende runde.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er i samme båd, jeg slukker min tlf og går en tur på 2 timer og så åbner jeg eb.dk kl 18:15 og krydser fingre for at det ikke er AaB som er på forsiden.limey skrev:Jeg er virkelig i tvivl om jeg magter at følge med. Jeg overvejer kraftigt at tage en tur i skoven og så lade fodbold være fodbold. Mit centralnervesystem kan ikke klare mere i år.Hanga skrev: På søndag får jeg brug for en fuld narkose, for at komme igennem den afgørende runde.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
seamann
Det kan du tage helt roligt. eb.dk bruger ikke AaB på forsiden - der vil være Brøndby (uanset om de vinder eller taber på søndag), suppleret med Ståle og grønkjær.Flower skrev:Jeg er i samme båd, jeg slukker min tlf og går en tur på 2 timer og så åbner jeg eb.dk kl 18:15 og krydser fingre for at det ikke er AaB som er på forsiden.limey skrev:Jeg er virkelig i tvivl om jeg magter at følge med. Jeg overvejer kraftigt at tage en tur i skoven og så lade fodbold være fodbold. Mit centralnervesystem kan ikke klare mere i år.Hanga skrev: På søndag får jeg brug for en fuld narkose, for at komme igennem den afgørende runde.
-
Melkaer
- Ynglinge

- Favoritspiller: Curth og Augu
- Geografisk sted: 9210
Mit nervesystem vil ikke holde nogle af mulighederne - hvilket lidt er et problem. Det bliver hårdt at følge med i kampene, men mindst lige så hårdt at gå rundt og vide at det hele er ved at blive afgjort, men jeg ikke ved hvad der sker!seamann skrev:Det kan du tage helt roligt. eb.dk bruger ikke AaB på forsiden - der vil være Brøndby (uanset om de vinder eller taber på søndag), suppleret med Ståle og grønkjær.Flower skrev:Jeg er i samme båd, jeg slukker min tlf og går en tur på 2 timer og så åbner jeg eb.dk kl 18:15 og krydser fingre for at det ikke er AaB som er på forsiden.limey skrev:Jeg er virkelig i tvivl om jeg magter at følge med. Jeg overvejer kraftigt at tage en tur i skoven og så lade fodbold være fodbold. Mit centralnervesystem kan ikke klare mere i år.Hanga skrev: På søndag får jeg brug for en fuld narkose, for at komme igennem den afgørende runde.
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At jeg ikke har kunnet sove ordentlig siden onsdag aften 
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
OB - og deres slattenpik holding til Lyngby-kampen....
Bienvenu Bassogog!
sjovt du siger detastonvilla skrev:OB - og deres slattenpik holding til Lyngby-kampen....