musik
-
Alfons Aalborg
- 1. div

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
- Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Re: musik
Hører normalt ikke så meget i denne genre, men faldt for nogle år siden over disse (Nach Scratch) og bemærkede de lige har smidt et nyt album på gaden.. Hér er et mix derfra... Nogen der kender dem? De er vist kæmestore i Spanien og han/de går vist bare under navnet Nach nu...

-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
beastie boys > white trash rappere (hej eminem)
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det eneste rigtige stykke musik i de næste dage:
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
Martin Bak
- Landshold

r.i.p Layne Staley
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Den sang der vil til dato stå som den mest pinlige og pissehamrende elendige sang der nogensinde er lavet. Jeg krummer tæer hver gang jeg hører den. Det er så talentløst at det gør ondt i hele kroppen...Kilde skrev:
Den skulle jo komme..
Janteloven eksisterer IKKE!
En sang med stikpiller til både Flemming Østergaard og Brian Steen. Gennemført!Køllen I Møllen skrev:Den sang der vil til dato stå som den mest pinlige og pissehamrende elendige sang der nogensinde er lavet. Jeg krummer tæer hver gang jeg hører den. Det er så talentløst at det gør ondt i hele kroppen...Kilde skrev:
Den skulle jo komme..
-
Martin Bak
- Landshold

som at bo i vejgaard
http://soundcloud.com/malamin/mighty-ma ... du-en-lort" onclick="window.open(this.href);return false;
-
RufusTheDog
Klumben er kriminiminiminiminiminiminiminel.Meelsen skrev:http://soundcloud.com/malamin/mighty-ma ... du-en-lort
-
Martin Bak
- Landshold

et par klassikere fra før hiphopverdenen gik af lave.....
-
dick@darlington
- Drenge

- Favoritspiller: Ahlmann
- Geografisk sted: 9220
Det er helt gået min næse forbi, at disse gæve gutter kommer til Aalborg til december. Så bliver det jul alligevel