Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 29. maj 2011, 17:39

SimonJ skrev:
astonvilla skrev:OB - og deres slattenpik holding til Lyngby-kampen....
sjovt du siger det
Jeg vidste det! Min hadeklub nr 1 til jeg dør.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 29. maj 2011, 21:46

Forbandede fynboer. Hvad er det man siger om fynske piger :) Men at fodboldholdet også lægger sig ned omgående er sgu for klamt :innocent:

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 29. maj 2011, 22:36

Mads Warming - hvordan kan sådan en idiot få tvtid :@

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 30. maj 2011, 17:29

Inkompetente håndværkere. Hvor svært er det at lade være med at bore ind i el-installationer i væggen?? :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 30. maj 2011, 18:01

Bozak skrev:Mads Warming - hvordan kan sådan en idiot få tvtid :@
Nu har jeg set flere svinere af manden, men aner stadig ikke hvem han er. Hvem er han og hvad har han sagt?

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 30. maj 2011, 18:21

Alando skrev:
Nu har jeg set flere svinere af manden, men aner stadig ikke hvem han er. Hvem er han og hvad har han sagt?
Han var igennem på 3+ i "Guldfesten" hvor Frimann Werge og Kjær svarede på spørgsmål fra seerene.

Han spurgte om det ikke var bedre om AaB var rykket ned istedet for Esbjerg eller Randers fordi de alligevel ville rykke ned næste sæson fordi de kun overlevede denne sæson pga af lejesvende. Han sagde også at AaB spillede destruktivt og ikke skabte spændende fodbold.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. maj 2011, 18:39

Så han er ikke en kendis eller hvordan?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 30. maj 2011, 19:53

Bozak skrev:
Alando skrev:
Han var igennem på 3+ i "Guldfesten" hvor Frimann Werge og Kjær svarede på spørgsmål fra seerene.

Han spurgte om det ikke var bedre om AaB var rykket ned istedet for Esbjerg eller Randers fordi de alligevel ville rykke ned næste sæson fordi de kun overlevede denne sæson pga af lejesvende. Han sagde også at AaB spillede destruktivt og ikke skabte spændende fodbold.
Hvis han mener destruktiv fodbold skulle rykke ned havde de klare favoritter da været NordtyskE og Ac Stofanet

Brugeravatar
Thorhauge
2. div
2. div
Geografisk sted: Færøerne

Indlæg af Thorhauge » 30. maj 2011, 21:56

Sådan har Mads altid været..
En af mine tidligere venner.
Han er brøndby fan og har altid været meget snæversynet og påståelig :) Hvis man ikke deler hans holdninger eller syn på tingene, så tager man fejl.
Men hvis i synes han var slem der. Så skulle i høre/læse nogle af hans indlæg til værterne i NFL. Det er hans store passion..

Skulle næsten poste det her i "får smilet frem"..

Derimod pisser det mig stadig af med den scene i parken igår. Hadet til det firma er stort! Ufatteligt at man behandler et udeholds fans på den måde i så vigtig en kamp..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 30. maj 2011, 21:58

At der findes en Brøndby Support Nordjylland...

Hvad sker der lige for den forening?

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 30. maj 2011, 22:16

Elscorpio skrev:At der findes en Brøndby Support Nordjylland...

Det svarer vel til ASC København?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 22:17

Yngvesson skrev:

Ja, begge foreninger er fulde af nordjyder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brian Thuesen
2. div
2. div

Indlæg af Brian Thuesen » 30. maj 2011, 22:20

I 90'erne var den større end ASC - se det er trist. Men svaret er vel, at den krymper.

Mvh.
Brian

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 31. maj 2011, 13:41

Pastorius skrev:
Yngvesson skrev:

Ja, begge foreninger er fulde af nordjyder.

Og her har vi at gøre med et fænomen, der i mange år nok pissede mig af, men som nu mest af alt kalder på ynk og medlidenhed.

Denne sæson har været hård for AaB og dermed også for AaB-tilhængere. Det er en del af spillets regler, at man som tilhænger af en klub håner, driller og giver stikpiller til andre klubbers fans. På arbejdet, i skoler og alle andre steder. Sådan er det bare, og jeg lever fint med det.

Jeg lever fint med at blive drillet med dårlige AaB-resultater, når drillerierne kommer fra tilhængere af klubber som AGF, OB eller Randers. Eller måske Holstebro, Fredericia og Næstved. Ja, selv FC Midtjylland, selv om de et eller andet sted er for meget plastic til at fortjene samme status som andre klubbers tilhængere. Jeg kan også sagtens tåle at høre på spydige kommentarer fra tilhængere af Brøndby og FCK. Vel at mærke de tilhængere, der har et naturligt forhold til den slags klubber. Enten fordi de bor eller har boet i området og derigennem har fået sympati for deres klub. Eller fordi deres forhold er gået i arv igennem familien. Det er okay med mig.

Men fandme nej, om jeg gider dukke nakken og vise skuffelse over for en tilhænger af FCK eller Brøndby, når vedkommende hele sit liv har boet i Sulsted, Ringkøbing eller Aabenraa og ikke har anden grund til at holde med sin klub end dens succes. Den slags opportunistiske mennesker, der har valgt fodboldklub ud fra et kig på tabellen, har slet ingen ret til at håne andre klubbers tilhængere. De har lov til at være glade, helt sikkert, men de er bare ikke i position til at lade glæden gå over i hån over for andre.

For tænk lige over det, du fesne tilhænger af FC København. Da du engang i 2001 sad foran tv-skærmen hjemme i Ulfborg og så Sibusisu Zuma saksesparke mesterskabet til FCK, da valgte du at blive FCK-tilhænger! Men du ved jo også godt, at hvis det var din senere hadespiller Peter Madsen, der havde afgjort mesterskabet for Brøndby den dag, så havde du haft gult og blåt sengetøj i årene efter.

Så tilfældigt er dit tilhørsforhold. Så fuldstændig tilfældigt er det, om du holder med FCK eller Brøndby! Tænk lige over det og forestil dig selv i en Brøndby-trøje. Tanken synes sikkert fjern lige nu, men det er den jo i virkeligheden ikke. For der er ingen identitet, ingen geografi, ingen opvækst eller historie tilknyttet mellem dig og din fodboldklub. Kun ren og skær beregning ud fra en vurdering af, at det er sjovest at holde med dem, der vinder de fleste mesterskaber.

Alt det vil jeg faktisk slet ikke bebrejde dig, selv om sikkert ser sådan ud. Det er din ret at vælge fodboldklub efter tabellens udseende. Du skal bare vide, at din ret til at håne andre klubbers tilhængere samtidig er lige så lille som chancen for, at det hold, du holder med, en dag rykker ud af Superligaen. Det kommer nemlig aldrig til at ske for typer som dig. I vælger det sikre, tager ingen chancer, og tror, at I alligevel har ret til at håne andre for "jeres" succes.

Så sagen er, at AGF-fans, OB-fans og alle mulige andre fans, der har et naturligt forhold til deres klub, er velkomne til at sige "Hva' så, AaB!", når AaB nosser i det mod Hobro eller Sarajevo. Jeg forstår dem og accepterer dem. Men jyske golddiggers og opportunistiske fans af FCK og Brøndby: I kan ikke dukke mig! Jeg ringeagter jeres måde at vælge fodboldhold på, og jeg føler mig derfor på ingen måde ramt af jeres hån, når I fortæller mig, at "jeres" klub klarer sig bedre end min.

For "jeres" klub hedder i overført betydning Tilfældighed IF. I havde holdt med fjenden, hvis fjenden havde vundet mesterskabet den dag I stod og manglede nogen at holde med. Og det sætter unægteligt jeres stolthed over sejrene i et andet lys.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. maj 2011, 14:24

100 point til Sulakvelidze :)
Janteloven eksisterer IKKE!

seamann

Indlæg af seamann » 31. maj 2011, 15:11

Fatter slet ikke pointen. Hvorfor skulle nogen dog ønske at håne et andet holds tilhængere? For lille hjerne, for lille tissemand - eller en kombi er det eneste argument jeg kan se, og hån fra slige personer er ligegyldig.

Jeg forstår dog heller ikke hvorfor man fx som født og opvokset og fortsat bosiddende i en landsdel vælger at holde med et hold fra en anden landsdel - eller et helt andet land for den sags skyld.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 1. jun 2011, 07:47

sulakvelidze - der har vi en kandidat til årets indlæg. Tak

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 1. jun 2011, 11:47

Hinrup85 skrev:sulakvelidze - der har vi en kandidat til årets indlæg. Tak
Kun overgået af Pastorius': "Ja, begge foreninger er fulde af nordjyder."

Jeg har sjældent grint så meget.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 8. jun 2011, 21:28

...at Norge ligger nummer 11 på FIFAs ranking liste. Jeg har virkelig prøvet at få mit hoved rundt om det, men jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor de ligger så højt. Det er jo nærmest tragikomisk at så ringe og kønsløst et hold kan ligge der. Det norske damelandshold må næsten tælle med i statistikken, ellers er det jo helt hat og briller.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 8. jun 2011, 21:51

CFN skrev:...at Norge ligger nummer 11 på FIFAs ranking liste. Jeg har virkelig prøvet at få mit hoved rundt om det, men jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor de ligger så højt. Det er jo nærmest tragikomisk at så ringe og kønsløst et hold kan ligge der. Det norske damelandshold må næsten tælle med i statistikken, ellers er det jo helt hat og briller.

Det fatter jeg godt nok heller ikke. Uden at have undersøgt det gætter jeg på, at der må ligge en helvedes masse sejre i venskabskampe til grund for Norges høje placering. For de har jo ikke kvalificeret sig til noget siden 2000 - altså fem turneringer i træk. Til sammenligning har Schweiz været med i de sidste tre (godt nok som vært i 2008) og slog Spanien ved VM 2010, men er alligevel nummer 25 på ranglisten. Og Ghana, der nåede kvartfinalen ved VM sidste år og finalen i African Nations Cup, er også dårligere end Norge, hvilket er helt uden for kategori på skalaen for manglende logik. For ikke at glemme Frankrig, der godt nok skuffer i forhold til forventninger, men som i det mindste altid kvalificerer sig - men alligevel kun er nummer 19 i verden.

Jeg ved ikke, hvordan de udregner den verdensrangliste, men det må åbenbart kunne betale sig at vinde sine venskabskampe, for ellers giver resultatet ingen mening: http://www.fifa.com/worldfootball/ranki ... 0&rank=204" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar