AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af alithebeast » 7. jun 2011, 21:06

SimonJ skrev:
A_Strandfelt skrev:Faldt lige over Michael Sten Jensens blog om hans tur til USA. Anbefalelsesværdig læsning. Han er ret sjov! :thumbsup:
http://www.calicalling.blog.com/

Lige et citat fra bloggen:
Michael Sten Jensen skrev:Lang historie kort: Homeland Security i Detroit tror ikke på at jeg er fodboldspiller, da min månedsløn simpelthen er for lav og min fysik ikke udstråler ’soccer player’. Resultatet af det blev 45 minutters krydsforhør med to stride officers og et ego med ridser i lakken. Det slemt nok folk ikke tror på det derhjemme………
Jeg vil sgu gerne drikke en øl med den mand!
Så kunne du da bare have værey med da vi kom hjem fra Parken.
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Re: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 7. jun 2011, 22:29

le Cid skrev:
rAaBe skrev:
A_Strandfelt skrev:Faldt lige over Michael Sten Jensens blog om hans tur til USA. Anbefalelsesværdig læsning. Han er ret sjov! :thumbsup:
http://www.calicalling.blog.com/

Lige et citat fra bloggen:
Michael Sten Jensen skrev:Lang historie kort: Homeland Security i Detroit tror ikke på at jeg er fodboldspiller, da min månedsløn simpelthen er for lav og min fysik ikke udstråler ’soccer player’. Resultatet af det blev 45 minutters krydsforhør med to stride officers og et ego med ridser i lakken. Det slemt nok folk ikke tror på det derhjemme………
Det er stor stor læsning - f..k hvor skriver han sjovt!
...og nu har Nordjyske også læst dette indlæg - og VUPTI! En artikel i avisen! Har de en mand ansat til at læse med herinde? http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... %20i%20usa" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke udelukkende, men deres journalister læser med herinde af og til.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 7. jun 2011, 23:17

Skal vi kigge hvad der er på debatside i dag. Åh, det lyder godt, den tager vi og skriver om, det tager også kun 5 minutter at læse.

Det var så den arbejdsdag

Mogens sætter du ikke Ferris Buellers en vild pjækkedag i maskinen, så laver jeg kaffe

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 7. jun 2011, 23:30

Slemme, slemme journalister, der skriver om den samme side som debatsidens brugere. Afskum.

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Indlæg af alexmk » 8. jun 2011, 08:19

Michael Jakobsen diskuterer fremtiden med Almeria
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 20s%E6lges

I samme artikel udtaler Lynge, at de sidste penge fra Almeria skal falde den 1/7.
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 8. jun 2011, 09:18

alexmk skrev:Michael Jakobsen diskuterer fremtiden med Almeria
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 20s%E6lges

I samme artikel udtaler Lynge, at de sidste penge fra Almeria skal falde den 1/7.
både AaB, almeria, og jakobsen selv ville ellers kunne ha en stor fordel i at jakobsen blev lejet ud til AaB for det næste halve til hele år.
han får spilletid, hvilket er godt for ham, og almeria, og AaB har en spiller de ved kan gå direkte ind i startopstillingen.
lynge er gud!

Casiorama
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Augu (Thomas Enevoldsen)

Indlæg af Casiorama » 8. jun 2011, 22:15

MJ har åbnet for et skifte til FuCK, da han ikke finder det intereesant at spille i den spanske 2.div.. han vil hellere ud og spille CL..
FCK kommer i næste sæson til at mangle en venstre back efter Wendts afsked.. så hvis FCK er ude efter ham, hvad snakker så for at han skulle vælge AaB frem for FCK??

Altså bortset fra at han har haft gode år i AaB førhen.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 8. jun 2011, 22:17

Casiorama skrev:MJ har åbnet for et skifte til FuCK, da han ikke finder det intereesant at spille i den spanske 2.div.. han vil hellere ud og spille CL..
FCK kommer i næste sæson til at mangle en venstre back efter Wendts afsked.. så hvis FCK er ude efter ham, hvad snakker så for at han skulle vælge AaB frem for FCK??

Hvornår pokker har MJ åbnet for et skifte til FCK. Han er erklæret Brøndby-fan, og han har i øvrigt i dag udtalt, at han ikke ser Danmark som en mulighed lige nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Casiorama
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Casiorama » 8. jun 2011, 22:17

http://onside.dk/nyheder/superligaen/ja ... attraktivt" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 8. jun 2011, 22:19

Okay, men i artiklen fra Nordjyske siger han også, at han vil spille på højere niveau end superligaen. Jeg tror ikke på, at han vender tilbage til superligaen lige nu. Han er desuden slet ikke god nok som venstreback til at erstatte Oscar Wendt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Casiorama
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Casiorama » 8. jun 2011, 22:22

Så er det spørgsmålet om der er/vil komme tilbud fra klubber på et højere niveau?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. jun 2011, 23:23

Kunji skrev:
Casiorama skrev:MJ har åbnet for et skifte til FuCK, da han ikke finder det intereesant at spille i den spanske 2.div.. han vil hellere ud og spille CL..

Hvornår pokker har MJ åbnet for et skifte til FCK. Han er erklæret Brøndby-fan, og han har i øvrigt i dag udtalt, at han ikke ser Danmark som en mulighed lige nu.
Lad nu vær med at hoppe med på den vogn med at Brøndby og fck er ærkerivaler og hader hinanden ligesom de gør i Tyrkiet og Skotland mm. Det er noget medierne har fundet på! Selvom MJ holder med de pisgule er der da intet til hinder for at han spiller for fck...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 8. jun 2011, 23:35

Køllen I Møllen skrev:Lad nu vær med at hoppe med på den vogn med at Brøndby og fck er ærkerivaler og hader hinanden ligesom de gør i Tyrkiet og Skotland mm. Det er noget medierne har fundet på! Selvom MJ holder med de pisgule er der da intet til hinder for at han spiller for fck...
Jeps. Brøndby-fans elsker FCK og omvendt. Det andet er noget Onside har fundet på. Lad nu selv være, Køllen.

Nu har MJ selv udtalt, at han har stået på Faxe og er en rigtig Brøndby-dreng, hvilket ikke harmonerer med at spille for FCK. Selvfølgelig har han professionelle ambitioner, men jeg havde aldrig set MJ udtale, at han var interesseret i FCK, og derfor spurgte jeg ind til det. Han har tilsyneladende ikke så stærke "klubfølelser", som han tidligere har givet udtryk for, og det er fint nok.

Men FCK køber stadig ikke MJ. Han er ikke god nok som venstreback. Hvis de henter ham, er det en klar svækkelse af deres venstre back.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jun 2011, 08:06

Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:Lad nu vær med at hoppe med på den vogn med at Brøndby og fck er ærkerivaler og hader hinanden ligesom de gør i Tyrkiet og Skotland mm. Det er noget medierne har fundet på! Selvom MJ holder med de pisgule er der da intet til hinder for at han spiller for fck...
Jeps. Brøndby-fans elsker FCK og omvendt. Det andet er noget Onside har fundet på. Lad nu selv være, Køllen.

Nu har MJ selv udtalt, at han har stået på Faxe og er en rigtig Brøndby-dreng, hvilket ikke harmonerer med at spille for FCK. Selvfølgelig har han professionelle ambitioner, men jeg havde aldrig set MJ udtale, at han var interesseret i FCK, og derfor spurgte jeg ind til det. Han har tilsyneladende ikke så stærke "klubfølelser", som han tidligere har givet udtryk for, og det er fint nok.

Men FCK køber stadig ikke MJ. Han er ikke god nok som venstreback. Hvis de henter ham, er det en klar svækkelse af deres venstre back.
Jeg siger ikke at de elsker hinanden. Men hvorfor skulle de have mere imod hinanden end alle andre klubber? Det er jo en påstand medierne har skabt.

Og hvorfor harmonerer det at være en "rigtig Brøndby-dreng" ikke med at spille i FCK?

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 9. jun 2011, 08:40

Køllen I Møllen skrev:
Kunji skrev:

Jeg siger ikke at de elsker hinanden. Men hvorfor skulle de have mere imod hinanden end alle andre klubber? Det er jo en påstand medierne har skabt.

Og hvorfor harmonerer det at være en "rigtig Brøndby-dreng" ikke med at spille i FCK?
har du drukket af natpotten?! hvordan det ikk harmonerer at spille for FCK, hvis man er brøndby dreng?? ligesom det ikk harmonerer at man er ægte liverpool dreng, og spiller for everton, eller ægte rangers dreng, og spiller for celtic?!
kan du ikk godt selv se den er helt gal??
lynge er gud!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 9. jun 2011, 09:10

Køllen I Møllen skrev:Jeg siger ikke at de elsker hinanden. Men hvorfor skulle de have mere imod hinanden end alle andre klubber? Det er jo en påstand medierne har skabt.

Okay, fint nok. En ting er, at spillere, som Brøndby har hentet, måske kunne blive solgt til FCK senere i karrieren, men hvor tit er det lige sket? Noget andet er, hvis spillere, som åbent har erklæret deres tilhørsforhold til Brøndby, skifter til FCK. Hvor tit er det sket? En mand som Agger ville aldrig trække i FCK-trøjen, og det havde jeg heller aldrig troet MJ ville, men det vil han så overveje. Fair nok.

Men at påstå at rivaliseringen mellem FCK og Brøndby er et billede skabt af medierne er dumt. At de har interesse i at vedligeholde billedet, er der ingen tvivl om.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jun 2011, 10:07

12mand skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kunji skrev:

har du drukket af natpotten?! hvordan det ikk harmonerer at spille for FCK, hvis man er brøndby dreng?? ligesom det ikk harmonerer at man er ægte liverpool dreng, og spiller for everton, eller ægte rangers dreng, og spiller for celtic?!
kan du ikk godt selv se den er helt gal??
Du sammenligner simpelthen Liverpool vs Everton og Rangers Vs Celtic med Brøndby og FCK og spørger om det er MIG der har drukket af natpotten?!?! Det er fandeme flot!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jun 2011, 10:14

Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg siger ikke at de elsker hinanden. Men hvorfor skulle de have mere imod hinanden end alle andre klubber? Det er jo en påstand medierne har skabt.

Okay, fint nok. En ting er, at spillere, som Brøndby har hentet, måske kunne blive solgt til FCK senere i karrieren, men hvor tit er det lige sket? Noget andet er, hvis spillere, som åbent har erklæret deres tilhørsforhold til Brøndby, skifter til FCK. Hvor tit er det sket? En mand som Agger ville aldrig trække i FCK-trøjen, og det havde jeg heller aldrig troet MJ ville, men det vil han så overveje. Fair nok.

Men at påstå at rivaliseringen mellem FCK og Brøndby er et billede skabt af medierne er dumt. At de har interesse i at vedligeholde billedet, er der ingen tvivl om.
Der er vel ligeså ofte skiftet spillere mellem eksvis AaB og AGF som mellem Brøndby og FCK. Og jeg går ikke ud fra at du mener at det er et fuldstændigt surrealistisk scenarie at en spiller skulle skifte mellem AaB og AGF, hvorfor er det så det mellem Brøndby og FCK?

Nej mener ikke at "rivaliseringen" er skabt 100% af medierne alene, men hvis du husker tilbage til start-90`erne hvor bastarden FCK blev født var medierne med på den fra dag 1. De havde så sandelig også deres interesse i at der herhjemme skulle være et arvefjendeopgør. Og det blæste de det så op til at være fra starten, flere og flere bed på og idag er det jo en sandhed blandt mange at FCK og Brøndby hader hinanden ligesom de store klubber i udlandet. Alt afhængig af sit humør på dagen kan man så vælge at græde eller grine af det...

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar

Indlæg af Kunji » 9. jun 2011, 10:34

Køllen I Møllen skrev:Der er vel ligeså ofte skiftet spillere mellem eksvis AaB og AGF som mellem Brøndby og FCK. Og jeg går ikke ud fra at du mener at det er et fuldstændigt surrealistisk scenarie at en spiller skulle skifte mellem AaB og AGF, hvorfor er det så det mellem Brøndby og FCK?
Fint nok, Køllen. Jeg hopper på krogen.

Hvilke gamle AaB-spillere er skiftet til AGF inden for de sidste 10 år - og omvendt?

Hvilke spillere med AaB-blod har skiftet til AGF inden for de sidste 20 år - og omvendt?

Og nej, jeg mener så sandelig ikke, det er det samme. AGF har ikke været vores rival de sidste 10 år. Jeg er helt med på historie osv., men faktum er, at AGF i de sidste 10 år har været mere eller mindre ligegyldige for AaB-fans. De har været i en helt anden division 2 gange.

Men det er mere eller mindre ligegyldigt. MJ ryger ikke til FCK grundet niveauet, og jeg vil til hver en tid mene, at spillere med klubfølelser (omend der er få af dem på topniveau) aldrig vil skifte til en rival. Og så kommer vi vist ikke videre. ;)

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 9. jun 2011, 10:40

Køllen I Møllen skrev:Du sammenligner simpelthen Liverpool vs Everton og Rangers Vs Celtic med Brøndby og FCK og spørger om det er MIG der har drukket af natpotten?!?! Det er fandeme flot!
du forstod forhåbentligt sammenhængen. ved godt det er ligaer og opgør i helt andre højder, men pointen er, at har man et hjerte for en klub, skifter man bare IKKE til rivalerne.
lynge er gud!

Besvar