Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Toarn » 20. jun 2011, 12:39

Kilde du får lige et sympati-"P*S & L*RT" herfra :thumbsup:

op på hesten igen - hey ho Silver, AWAYYYYY
In Åke we trust

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 20. jun 2011, 13:24

Kilde skrev:Jeg trak fandme det eneste emne til eksamen, som jeg IKKE ville op i. Karakteren i huen bliver yderst jammerlig og jeg kan ikke komme i gang med lortet. Arggggghhhhh, økonomi.
Har det på samme måde, føler sgu med dig! Men altså, et 00 i huen, ser jeg som bedre end slet ikke nogen hue få!

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af BBS » 21. jun 2011, 10:39

Kilde skrev:Jeg trak fandme det eneste emne til eksamen, som jeg IKKE ville op i. Karakteren i huen bliver yderst jammerlig og jeg kan ikke komme i gang med lortet. Arggggghhhhh, økonomi.
Men kom du ind på journalistuddannelsen? For hvis du gjorde, så er det jo nærmest ligemeget.
Udover det, hvis du gjorde, så kan det være vi starter sammen, jeg starter til februar.

Kilde
Allstar
Allstar

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 21. jun 2011, 12:00

BBS skrev:
Men kom du ind på journalistuddannelsen? For hvis du gjorde, så er det jo nærmest ligemeget.
Udover det, hvis du gjorde, så kan det være vi starter sammen, jeg starter til februar.
Fik heldigvis 7, så det er fint! Nej, kom ikke ind - tror jeg har dumpet Find Kernen. Min videnstest og sprogtest var rigtig gode, så må have dumpet noget. Kan være jeg tager chancen igen næste gang - starter i hvert fald på AAU i første omgang :)

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af BBS » 21. jun 2011, 12:31

Kilde skrev:
BBS skrev:
Fik heldigvis 7, så det er fint! Nej, kom ikke ind - tror jeg har dumpet Find Kernen. Min videnstest og sprogtest var rigtig gode, så må have dumpet noget. Kan være jeg tager chancen igen næste gang - starter i hvert fald på AAU i første omgang :)
Skrev du da en lang artikel om den børnehave som hed Løvfrøen? ;)
Ærgeligt at du ikke kom ind. :)

Kilde
Allstar
Allstar

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 21. jun 2011, 12:41

BBS skrev:
Kilde skrev:
BBS skrev:
Skrev du da en lang artikel om den børnehave som hed Løvfrøen? ;)
Ærgeligt at du ikke kom ind. :)
"Løvfrøen kan koste samfundet millioner" :p

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 21. jun 2011, 13:53

Kilde skrev: "Løvfrøen kan koste samfundet millioner" :p
Det er der, du fejler. Medierne kan ikke bruge den slags forbehold til noget som helst;

"Løvfrøen koster samfundet milliarder!"

/Journalisten.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 21. jun 2011, 19:12

Kommentar til artikel om AaB på Nordjyske:
Vi er mange nordjyder som ser frem til den kommende sæson, hvor AaB rykker ned i 1. division, hvor i også hører til.De dyre lejesvende er væk, og der er ikke råd til nye spillere, så hvordan tror i selv lige det går taber AaB? I er til grin i hele Danmark, og hvis i tror alle nordjydere holder med jer, så se lige på, hvor mange nordjyder der står blandt FCK, Brøndby og Randers tilskuerne til jeres hjemmekampe.. En gang AaB fan altid en taber.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 21. jun 2011, 22:24

Fortæller idioten noget om sit tilhørsforhold/favorithold og hvorfor han holder med netop det hold? Superspasser.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 21. jun 2011, 23:18

Lindvang skrev:Kommentar til artikel om AaB på Nordjyske:
Vi er mange nordjyder som ser frem til den kommende sæson, hvor AaB rykker ned i 1. division, hvor i også hører til.De dyre lejesvende er væk, og der er ikke råd til nye spillere, så hvordan tror i selv lige det går taber AaB? I er til grin i hele Danmark, og hvis i tror alle nordjydere holder med jer, så se lige på, hvor mange nordjyder der står blandt FCK, Brøndby og Randers tilskuerne til jeres hjemmekampe.. En gang AaB fan altid en taber.
En gang FC-fan altid medløberfan.
Hader København!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 22. jun 2011, 11:04

Lindvang skrev:Kommentar til artikel om AaB på Nordjyske:

Enig, den slags "nordjyder" bliver der heldigvis færre af med tiden, men de findes selvfølgelig stadig, og de er helt uden ære i livet. Men for mig lugter lige ham her lidt af en Randers-fan, der stadig har tårer i øjnene over der traumatiske nedrykning. Ellers kan jeg ikke lige se, hvorfor han hiver Randers ind i en sætning med FCK og Brøndby.

Uanset hvad er her lidt, der kan pisse ham af, hvis han skulle lægge vejen forbi denne tråd:

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af AaBlover4ever » 25. jun 2011, 22:44

At TV 2 åbenbart ikke kan finde ud af, at bruge "-" (bindestreg) på deress Text-TV når de skal skrive resultater. Blandt andet skrev de Wozniackis sejr igår som 61, 63 :thumbsdown:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 26. jun 2011, 15:03

AaBlover4ever skrev:At TV 2 åbenbart ikke kan finde ud af, at bruge "-" (bindestreg) på deress Text-TV når de skal skrive resultater. Blandt andet skrev de Wozniackis sejr igår som 61, 63 :thumbsdown:
Den slags fejl skyldes som regel, at der ikke er plads til flere tegn i linien, og at der ved linieskift ville komme et sideskift...

Men generelt pisser en hel del ting ved TV-2 mig af. Det er simpelthen den værste skodkanal på samme lave niveau som de "danske" kanaler, som sender fra England. Man burde dog kunne forlange en hel del mere fra Kvægtorvet, taget i betragtningen, hvor mange penge de har fået tilført fra licensmidlerne!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 29. jun 2011, 13:40

At jeg er i Italien, når den første kamp i Brøndby spilles!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 29. jun 2011, 13:48

SimonJ skrev:At jeg er i Italien, når den første kamp i Brøndby spilles!
Kender følelsen... Det er lååårt.

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 29. jun 2011, 15:39

...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 29. jun 2011, 17:55

At gruppens dovneste og mest inkompetente søko idag kunne slippe af sted med at få højere karakter end os der har lavet opgaven.

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 29. jun 2011, 22:31

thomasjn skrev:At gruppens dovneste og mest inkompetente søko idag kunne slippe af sted med at få højere karakter end os der har lavet opgaven.
Min største frygt mht. til start på uni er, at jeg med stor sandsynlighed ender med at svine folk, der ikke bidrager. Bliver næsten sur bare ved at læse dit indlæg.

NeverDefeated

Det pisser mig af tråden

Indlæg af NeverDefeated » 30. jun 2011, 00:24

thomasjn skrev:At gruppens dovneste og mest inkompetente søko idag kunne slippe af sted med at få højere karakter end os der har lavet opgaven.
Uni i en nøddeskal. Dét og så politiserende undervisere pisser mig af. Godt man snart slipper helt for det.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 30. jun 2011, 01:58

Kilde skrev:
Min største frygt mht. til start på uni er, at jeg med stor sandsynlighed ender med at svine folk, der ikke bidrager. Bliver næsten sur bare ved at læse dit indlæg.
Min bachelor var på naturvidenskab og, hvis du kommer ind der kan du glæde dig med, at skidtet bliver sorteret for kanelet indenfor de første par år. Er ved at tage en kandidat på samf, hvor man desværre må sige at freeriders har det noget lettere. Dermed ikke sagt, at SAMF udannelser og studerende generelt er dårlige. Men kravene stinker lidt en gang imellem.

Besvar