Hvorfor hade FCM 2
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Hvorfor hade FCM 2
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Oh My F****** Goddoukas skrev:
Og Men in Black i øvrigt...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Deres hang til eksotiske spillere in mente, så havde det vel klædt den iøvrigt latterlige reklame at begge spillere var af afrikansk herkomst...
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg mener faktisk, at man kan se skammen i ansigtet på herren til højre til trods for solbrillerne (bemærk de bedrøvede øjenbryn), mens Bak tydeligvis tænker: "Fuck, hvor er det sejt, det her!"
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Til gengæld står SPAR-logoet smukt og tydeligt frem i denne på alle måder skønne annonce; ikke set meget smukkere siden Pokalfinaletifoen for et par måneder sidenjonas386 skrev:Og Men in Black i øvrigt...
Lindmark / Vendelbokartellet
Apropos: I synes selv, I er rigtige fede i FC Midtjyllandjernskjorten skrev:Jeg mener faktisk, at man kan se skammen i ansigtet på herren til højre til trods for solbrillerne (bemærk de bedrøvede øjenbryn), mens Bak tydeligvis tænker: "Fuck, hvor er det sejt, det her!"
- Ja, og det håber jeg da, at de fleste klubber vil sige ja til. Du kommer ingen vegne, hvis du ikke tror på egne evner. Midtjylland er kendt for at gøre tingene lidt anderledes, og det er en strategi, som kan gøre ondt, når man for eksempel taber en pokalfinale for femte gang. Så får man nogle slag, men dem må man tage.
Fra denne artikel: http://www.sporten.dk/superligaen/bak-v ... idtjylland" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Nu med Kasper Jensen som førstemålmand. Lige som med Thomas Bælum havde jeg helt glemt, at han overhovedet eksisterede. Men jeg husker, jeg en dag for nogle år siden tilfældigt kom i snak med ham i Jernbanegade ved teatret.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

OKay, hvad snakkede i om? VEJRET?Fabbe skrev:Nu med Kasper Jensen som førstemålmand. Lige som med Thomas Bælum havde jeg helt glemt, at han overhovedet eksisterede. Men jeg husker, jeg en dag for nogle år siden tilfældigt kom i snak med ham i Jernbanegade ved teatret.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Riddersholm: "Vi vil gerne være kendt for at score mål"

Her er Glen iklædt rødt i top

Her er Glen iklædt rødt i top
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er godtnok alletiders mest tåkrummende reklame. Og egentlig burde Red Barnet eller en anden hjælpeorganisation gå ind og irettesætte FCM for på den måde at sætte Bak i en situation hvor han udstiller sig selv så meget.jernskjorten skrev:Jeg mener faktisk, at man kan se skammen i ansigtet på herren til højre til trods for solbrillerne (bemærk de bedrøvede øjenbryn), mens Bak tydeligvis tænker: "Fuck, hvor er det sejt, det her!"
"Back in Black"....Vor Herre bevares! Er det virkelig noget som sælger i Herning og omegn?!?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Fordi der er en larmende tavshed på tribunerne, trods en 4-1 føring pt. Jeg har dog hørt deres tromme larme ret voldsomt, men det var nærmest mere pinligt...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- bbcdk
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Det er ikke dagens kval. kamp bønderne er blevet forpustet af, inden vi skal møde dem på mandag.
Jeg forstår det ikke. Jeg forstår det simpelthen ikke. Glenn sagde da, at han havde luret de dér portugisere. Hvad gik galt?bbcdk skrev:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Det er ikke dagens kval. kamp bønderne er blevet forpustet af, inden vi skal møde dem på mandag.
Men ellers synes jeg nok FCM fik lov at løbe, og med 0-0 er der bestemt et stykke arbejde, der skal udføres i returen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Deres såkaldte stjerne sad endda på bænken.Funky skrev:Jeg forstår det ikke. Jeg forstår det simpelthen ikke. Glenn sagde da, at han havde luret de dér portugisere. Hvad gik galt?bbcdk skrev:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Det er ikke dagens kval. kamp bønderne er blevet forpustet af, inden vi skal møde dem på mandag.
Men ellers synes jeg nok FCM fik lov at løbe, og med 0-0 er der bestemt et stykke arbejde, der skal udføres i returen.
Tror faktisk han bare har læst mit indlæg på bold.dk også gået ud fra det var korrekt... For han sagde præcis det samme som jeg.
EDIT: Glenn efter kampen.
Jep, det er jo helt kanon at spille 0-0 hjemme mod en modstander der i forvejen må formodes at være bedre... Og som kun tabte 2-3 kampe på hjemmebane sidste sæson.Jeg er meget tilfreds. Vi laver et godt internationalt resultat. Vi har stadig meget at spille for, at jeg er sikker på, at vi har lært mere end portugiserne af den her kamp. Så vi er klar til næste uge, sagde Glen Riddersholm.
Suuuuper godt tænkt Glenn.
- Gentleman Finn
- Allstar

Jeg forstår ikke det positive spin på et 0-0 resultat hjemme mod et stærkt hjemmebanehold, der spiller deres første kamp i sæsonen. Men selvfølgelig hvis man er så blåøjet at regne med, at kampmønstret bliver det samme på Vitorias hjemmebane, så kan jeg da godt forstå man er positiv. Vitoria har i nogle år været ringe på udebane, så det var i aftes man skulle have slået til.
Nu kan det være der er nogle FCMere der læser med, det kan være de kan svare på hvad billetpriserne var, for 4500 tilskuere er godt nok ikke meget.
Det vigtigste for AaB var at FCM ikke kom med en sejr i bagagen, vigtige sejre kan give spillere uanede kræfter, så ville det have været ligegyldigt at de spillede torsdag aften. Sekundært var det at opgøret ikke er afgjort inden torsdagens møde i Portugal, og fokuset stadig ligger der, så fcm-spillerne kan få lov at tage det med på banen. Begge dele gik jo i opfyldelse.
Nu kan det være der er nogle FCMere der læser med, det kan være de kan svare på hvad billetpriserne var, for 4500 tilskuere er godt nok ikke meget.
Det vigtigste for AaB var at FCM ikke kom med en sejr i bagagen, vigtige sejre kan give spillere uanede kræfter, så ville det have været ligegyldigt at de spillede torsdag aften. Sekundært var det at opgøret ikke er afgjort inden torsdagens møde i Portugal, og fokuset stadig ligger der, så fcm-spillerne kan få lov at tage det med på banen. Begge dele gik jo i opfyldelse.
For lige at tage hjemme/ude statistik på portugiserne...
Ude: Vitoria de Guimaraes 15 5 1 9 20-27 16
Hjemme: Vitoria de Guimaraes 15 7 6 2 16-10 27
Der er vist ingen tvivl om at det var hjemmebanen der var FCM's chance... Stakkels Glenn, han havde vist ikke luret dem helt alligevel
Ude: Vitoria de Guimaraes 15 5 1 9 20-27 16
Hjemme: Vitoria de Guimaraes 15 7 6 2 16-10 27
Der er vist ingen tvivl om at det var hjemmebanen der var FCM's chance... Stakkels Glenn, han havde vist ikke luret dem helt alligevel
Hvordan kan man kun samle 4500 tilskuere til en kval kamp mod et portugisisk hold!
Bønder
Bønder
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
50 kr - spilletidspunktet (kl. 21 i en ferieuge) samt modstanderen (ukendt portugisisk mandskab) taget i betragtning, synes jeg det er ok uden at være prangende med 4500 tilskuere. Men ville naturligvis gerne have set et fyldt stadion.Gentleman Finn skrev:Nu kan det være der er nogle FCMere der læser med, det kan være de kan svare på hvad billetpriserne var, for 4500 tilskuere er godt nok ikke meget.