Næh, men her på stedet er der bare mange, som meget nemt bliver pylrede.kzoze skrev:Du går måske sådan generelt rundt med nederdrægtige tanker.Lindvang skrev:Må jeg spørge - oprigtigt uden nederdrægtige tanker - har du en alder, hvor du har erfaring med sådan noget?kzoze skrev:smid hende ud...Hun er ved at knække dig stille og roligt heheHaveplanten skrev:Det pisser mig af at sider som http://www.24h7diet.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun har sendt halvdelen af hvad jeg har bestilt. :-/ Men heldigivs eftersender de vist resten i morgen.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.![]()
Jeg er over 30 og har været i forhold, siden jeg var 20-- såå ja![]()
Hvis hun flejner over bagateller og vil sælge deres hjem, med økonomisk tab. Uden han har noget og skulle have sagt . Så ja ud med hende.
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Ja det skal jeg da lige love for..Kan godt virke lidt korrupt herinde,nogle bliver banned mens andre ikke gør.Lindvang skrev:Næh, men her på stedet er der bare mange, som meget nemt bliver pylrede.kzoze skrev:Du går måske sådan generelt rundt med nederdrægtige tanker.Lindvang skrev:Må jeg spørge - oprigtigt uden nederdrægtige tanker - har du en alder, hvor du har erfaring med sådan noget?kzoze skrev:smid hende ud...Hun er ved at knække dig stille og roligt heheHaveplanten skrev:Det pisser mig af at sider som http://www.24h7diet.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun har sendt halvdelen af hvad jeg har bestilt. :-/ Men heldigivs eftersender de vist resten i morgen.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.![]()
Jeg er over 30 og har været i forhold, siden jeg var 20-- såå ja![]()
Hvis hun flejner over bagateller og vil sælge deres hjem, med økonomisk tab. Uden han har noget og skulle have sagt . Så ja ud med hende.
Uden synd - ingen frelse
Det er normalt sådan det foregår. Det er ret sjældent samtlige bliver banned.kzoze skrev:Kan godt virke lidt korrupt herinde,nogle bliver banned mens andre ikke gør.
Hvorfor gør du dig dummere end du er..Det klæder dig ikke...Og dogKilde skrev:Det er normalt sådan det foregår. Det er ret sjældent samtlige bliver banned.kzoze skrev:Kan godt virke lidt korrupt herinde,nogle bliver banned mens andre ikke gør.
Uden synd - ingen frelse
viewtopic.php?f=6&t=10043&p=352427#p352427" onclick="window.open(this.href);return false;doukas skrev:At det pisser mig af tråden er næsten dobbelt så lang som det får smilet frem tråden.
Det pisser mig af tråden
Du sej nok, kzozekzoze skrev:Hvorfor gør du dig dummere end du er..Det klæder dig ikke...Og dogKilde skrev:Det er normalt sådan det foregår. Det er ret sjældent samtlige bliver banned.kzoze skrev:Kan godt virke lidt korrupt herinde,nogle bliver banned mens andre ikke gør.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ikke for at forsvare deres skilt, men giver du dem 55.000 til et nyt skilt(ikke medregnet montage)?634 skrev:At Spar Nord i vestbyen stadig har Karim Zaza på deres gavl, og det er tilmed hummel som sponsor på tøj og bold, kom nu ind i nutiden Spar Nord.
Kan godt forstå de ikke bare skifter det ud, selv om det ser træls ud med Zaza hængende.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
At Simoooon ikke hænger der endnu!634 skrev:At Spar Nord i vestbyen stadig har Karim Zaza på deres gavl, og det er tilmed hummel som sponsor på tøj og bold, kom nu ind i nutiden Spar Nord.
Lindmark / Vendelbokartellet
Dengang de satte det op skulle de jo overveje om de ønsker at bruge 55.000 på en reklame som gennemsnitlig er brugbar i ca 2 år, og dengang Adidas blev tøjsponsor kunne de jo rimeligt nemt have malet ny tøj og bold logo på den samme figur.Hinrup85 skrev:Ikke for at forsvare deres skilt, men giver du dem 55.000 til et nyt skilt(ikke medregnet montage)?634 skrev:At Spar Nord i vestbyen stadig har Karim Zaza på deres gavl, og det er tilmed hummel som sponsor på tøj og bold, kom nu ind i nutiden Spar Nord.
Kan godt forstå de ikke bare skifter det ud, selv om det ser træls ud med Zaza hængende.
Jeg synes reklamen er rigtig god og meget iøjnefaldende, men synes nok også at Lukas Andersen hører hjemme på den gavl nu.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Søren Larsen til AGF! Hvad skal der nu sladres om i 11. time i transfertråden....
En somalier.......Poker-One-Kenobi skrev:Søren Larsen til AGF! Hvad skal der nu sladres om i 11. time i transfertråden....
..
At diverse angrebsreserver fra andre superligaklubber er set i Salling, på West End, i Friis eller i Aalborg Tårnet.Poker-One-Kenobi skrev:Søren Larsen til AGF! Hvad skal der nu sladres om i 11. time i transfertråden....
- MichaelLarsen
- Landshold

Åhh nej... ikke igen - det pisser så mange af:
http://avisen.dk/dmi-kraftig-regn-ramme ... urce=eniro
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Hvis vi nu ser sådan lidt medmenneskeligt på det, så har Pokemon da noget at gå op i.MichaelLarsen skrev:Åhh nej... ikke igen - det pisser så mange af:
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Så er det nu, der skal hamstres i Fakta, inden det er for sent!Lindvang skrev:Hvis vi nu ser sådan lidt medmenneskeligt på det, så har Pokemon da noget at gå op i.MichaelLarsen skrev:Åhh nej... ikke igen - det pisser så mange af:
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Kælderen under Balky Brigade er oversvømmet, men torskekvoten er intakt. Så spørgsmålet er, om den skal udlejes, nu alting tager lidt længere tid end 5. min i fakta?
Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
..
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, der står jo at den anden er en HUN så jeg forstår det heller ikke...Holm-o1 skrev:Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Janteloven eksisterer IKKE!