Jeg synes nu ikke, at deres hjemmebanestatistik er så skræmmende. De fleste hold er bedre hjemme end ude, men faktum er jo, at de har vundet under halvdelen af deres hjemmekampe - og de er jo tvunget ud i en sejr mod os, hvis de vil være sikre på at gå videre. Så ud fra det, har vi over 50% chance for at gå viderejonas386 skrev:For lige at tage hjemme/ude statistik på portugiserne...
Ude: Vitoria de Guimaraes 15 5 1 9 20-27 16
Hjemme: Vitoria de Guimaraes 15 7 6 2 16-10 27
Der er vist ingen tvivl om at det var hjemmebanen der var FCM's chance... Stakkels Glenn, han havde vist ikke luret dem helt alligevel
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det er da på ingen måde ok. Det er komplet latterligt at en klub der oftest omtaler sig selv som en storklub, ikke kan samle mere end 4500 personer, især når prisen kun er 50 kr. Da AaB spillede mod FK Slavija Sarajevo var der over 9000 tilskuere. Der kunne have været flere, men klubben havde valgt ikke at sætte sæder op på hele stadion, og derfor blev der ikke udsolgt.FCM skrev:50 kr - spilletidspunktet (kl. 21 i en ferieuge) samt modstanderen (ukendt portugisisk mandskab) taget i betragtning, synes jeg det er ok uden at være prangende med 4500 tilskuere. Men ville naturligvis gerne have set et fyldt stadion.Gentleman Finn skrev:Nu kan det være der er nogle FCMere der læser med, det kan være de kan svare på hvad billetpriserne var, for 4500 tilskuere er godt nok ikke meget.
Men i og for sig viser FCM's kamp mod Vitória Guimarães meget godt hvorfor at jeg personligt ikke kan lide FCM. Der kommer ingen tilskuere, der er ingen stemning, holdet skaber ikke noget, træneren udtaler efter kampen det er godt, på FCMs forum kan man læse at "det er FCM og OB der har gjort Danmark ære i efteråret"
Det er dybt besynderligt hvordan man kan være tilfreds med det resultat, endnu mere mærkeligt bliver det når man ser på FCMs tidligere resultater, både i superligaen og Europa. Der er ingen pokaler i skabet, selvom klubbens ledelse flere gange har udtalt at nu er det lige før. FCMs største resultat i Europa er at have fået Man. City ud i straffesparks konkurrence (vel at bemærke inden City begyndte at købe voldsomt ind)
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Det er da rystende få! Netop i en ferieuge burde det (relativt) sene spilletidspunkt ikke have ret meget at sige, med mindre alle jeres 'fans' er 8-9 år gamle...FCM skrev:50 kr - spilletidspunktet (kl. 21 i en ferieuge) samt modstanderen (ukendt portugisisk mandskab) taget i betragtning, synes jeg det er ok uden at være prangende med 4500 tilskuere. Men ville naturligvis gerne have set et fyldt stadion.Gentleman Finn skrev:Nu kan det være der er nogle FCMere der læser med, det kan være de kan svare på hvad billetpriserne var, for 4500 tilskuere er godt nok ikke meget.
En portugisisk modstander er sgu da attraktiv, selv om det ikke lige er Porto, Benfica eller Sporting. Eller har midt- og vestjyderne allerede glemt den rent portugisiske EL-finale i sidste sæson??
Med en billetpris på en snoldet halvtredser samt de sædvanlige tusindvis af fribilletter i omløb til en kamp på jeres storslåede Tractor Pulling Arena med fremragende tilkørsels- og parkeringsforhold er under 5000 tilskuere da fuldstændigt til grin. Punktum.
PS: Hvor mange regner i med at tage afsted til returopgøret i Sunny Portugal?
Lindmark / Vendelbokartellet
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeg er enig i at I stadig har en rimelig chance for at gå videre, efter 0-0 hjemme og med ovenstående statistik i baghovedet.FCM skrev:Jeg synes nu ikke, at deres hjemmebanestatistik er så skræmmende. De fleste hold er bedre hjemme end ude, men faktum er jo, at de har vundet under halvdelen af deres hjemmekampe - og de er jo tvunget ud i en sejr mod os, hvis de vil være sikre på at gå videre. Så ud fra det, har vi over 50% chance for at gå viderejonas386 skrev:For lige at tage hjemme/ude statistik på portugiserne...
Der er vist ingen tvivl om at det var hjemmebanen der var FCM's chance... Stakkels Glenn, han havde vist ikke luret dem helt alligevel
Men er der ikke noget med at Ikast-/Herning-bastarden aldrig nogensinde har besejret et højere rangerende hold i UEFA-regi, trods efterhånden et par håndfulde forsøg?
Lindmark / Vendelbokartellet
Vi har besejret et højere rangerende hold (Man City), men vi har aldrig slået et højere rangerende hold ud af turneringen over 2 kampe.Lindmark skrev:Men er der ikke noget med at Ikast-/Herning-bastarden aldrig nogensinde har besejret et højere rangerende hold i UEFA-regi, trods efterhånden et par håndfulde forsøg?
Vi har ikke haft et par håndfulde forsøg, men én. Vi er røget ud til: Sporting Lissabon, Anderlecht, Lokomotiv Moskva, Spartak Moskva og Man City. Til gengæld er vi aldrig nogensinde røget ud til et lavere rangerende hold.
Ja og da I spillede mod Gent og Honka var der 3700 og 2100.jydenfranord skrev:Da AaB spillede mod FK Slavija Sarajevo var der over 9000 tilskuere.
Gent var awesome. Bedste "vi-er-fucking-hardcore"-fans på Aalborg Stadion i min tid.FCM skrev:Ja og da I spillede mod Gent og Honka var der 3700 og 2100.jydenfranord skrev:Da AaB spillede mod FK Slavija Sarajevo var der over 9000 tilskuere.
Jeps. Det var Intertoto Cup.FCM skrev:Ja og da I spillede mod Gent og Honka var der 3700 og 2100.jydenfranord skrev:Da AaB spillede mod FK Slavija Sarajevo var der over 9000 tilskuere.
Jeres kamp kan vel mere retfærdigt sammenlignes med vores kamp mod HJK Helsinki i UEFA Cup kvalifikationen - runden inden vi mødte Sampdoria.
Her samlede vi imponerende 3.902 tilskuere. Jojo. Vi kan det shit.
Alt i alt er jeres modstander nok mere attraktiv, men vi har vist intet at lade jer høre for denne gang. Satans.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvis altså FCM er at regne for lige så hård modstand som et gængst portugisisk mandskab...FCM skrev: Jeg synes nu ikke, at deres hjemmebanestatistik er så skræmmende. De fleste hold er bedre hjemme end ude, men faktum er jo, at de har vundet under halvdelen af deres hjemmekampe - og de er jo tvunget ud i en sejr mod os, hvis de vil være sikre på at gå videre. Så ud fra det, har vi over 50% chance for at gå videre
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Suk..Ulvegraven skrev:kom til træningen imorgen (mvh ørgaard )
Indlægaf fisker » 23. jun 2011, 20:56
Hej kære fans:
Kig ud til træningen imorgen "det tror jeg vil glæde mange"
mvh
jens ørgaard
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det er vist mere end optimistisk den tankegang. Jeg gætter på I, Bundby og OB ryger ud. FCK bliver de eneste der går videreFCM skrev:jonas386 skrev:For lige at tage hjemme/ude statistik på portugiserne...
Der er vist ingen tvivl om at det var hjemmebanen der var FCM's chance... Stakkels Glenn, han havde vist ikke luret dem helt alligevel[/tquote]
Jeg synes nu ikke, at deres hjemmebanestatistik er så skræmmende. De fleste hold er bedre hjemme end ude, men faktum er jo, at de har vundet under halvdelen af deres hjemmekampe - og de er jo tvunget ud i en sejr mod os, hvis de vil være sikre på at gå videre. Så ud fra det, har vi over 50% chance for at gå videre
Det kan sagtens ende på den måde, og vi er bestemt ikke favoritter (bemærk smilien i mit indlæg), men vores udgangspunkt er bedre end både OBs og Brøndbys, da det er Vitoria, der skal jagte et resultat i kampen og ikke os. Så næst efter FCK, så er vi da det hold, der har størst mulighed for at gå videre.Elscorpio skrev:Det er vist mere end optimistisk den tankegang. Jeg gætter på I, Bundby og OB ryger ud. FCK bliver de eneste der går videre
Hvis vi bare kan få scoret et enkelt mål, så kan det vise sig, at være nok. De skulle eftersigende have et ret kritisk publikum dernede, og eftersom EURO-league er deres store mål for sæsonen, så kan det tænkes, at vi kan få vendt deres publikum lidt imod dem, hvis vi kan holde nullet i første halvleg. De bliver i hvert fald tvunget til at åbne mere op på hjemmebane, end de gjorde her i Herning, hvor de tydeligvis (ligesom os) primært var fokuseret på at holde nullet. Det kan give os nogle muligheder i omstillingsspillet, hvor vi så skal være skarpe.
Det lyder som en nogenlunde korrekt analyse. Alfa og omega i disse kampe er (desværre) at forhindre modstanderen i at score. Det kan ikke have været noget sus at have været på stadion til den første kamp i Herning - det var to hold som ikke ville ret meget. Men udgangspunktet er okay. Jeg synes nu begge hold skal ud og vise en del mere for at jeg tør tro på, at det ikke skal ende i en straffesparks-konkurrence.FCM skrev:Det kan sagtens ende på den måde, og vi er bestemt ikke favoritter (bemærk smilien i mit indlæg), men vores udgangspunkt er bedre end både OBs og Brøndbys, da det er Vitoria, der skal jagte et resultat i kampen og ikke os. Så næst efter FCK, så er vi da det hold, der har størst mulighed for at gå videre.Elscorpio skrev:Det er vist mere end optimistisk den tankegang. Jeg gætter på I, Bundby og OB ryger ud. FCK bliver de eneste der går videre
Hvis vi bare kan få scoret et enkelt mål, så kan det vise sig, at være nok. De skulle eftersigende have et ret kritisk publikum dernede, og eftersom EURO-league er deres store mål for sæsonen, så kan det tænkes, at vi kan få vendt deres publikum lidt imod dem, hvis vi kan holde nullet i første halvleg. De bliver i hvert fald tvunget til at åbne mere op på hjemmebane, end de gjorde her i Herning, hvor de tydeligvis (ligesom os) primært var fokuseret på at holde nullet. Det kan give os nogle muligheder i omstillingsspillet, hvor vi så skal være skarpe.
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
En hilsen fra Heklers Facebook:
Alle der sidder derhjemme vil jeg opfordre at gå forbi AaB forum og skrive i Hader FCM tråden at Hekler har sagt de får stryg idag.
Så er jeg på vej!
Alle der sidder derhjemme vil jeg opfordre at gå forbi AaB forum og skrive i Hader FCM tråden at Hekler har sagt de får stryg idag.
Så er jeg på vej!
SVEND GOLLE SUPPORT
Hvorfor hade FCM 2
Haha, fedt. Federe ikke at se nogen FCM-hilsner herinde.Dåse Allan@ skrev:En hilsen fra Heklers Facebook:![]()
Så er jeg på vej!
Næsten lige så fedt som at stalke Heklers facebookprofil.Kilde skrev:Haha, fedt. Federe ikke at se nogen FCM-hilsner herinde.Dåse Allan@ skrev:En hilsen fra Heklers Facebook:![]()
Så er jeg på vej!
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Ufatteligt at en mand i hans stilling har råd til at udstille sig selv så meget..af fisker » 2. aug 2011, 22:03
Kære fans i er sku lidt for hurtig på aftrækkeren når det gælder "janssen og manglende mål". Har i prøvet og brække en tå?????
Han har haft 7 muligheder indtil nu i turneringen " ja han har ikke scoret, men giv nu manden en chance???. En hvis herre der scorede for FCK her i aften fra Senegal brugte 1 år, på at få gang i scoringerne, da han ankom til FCK. Bak manden op det fortjener han.
Mvh
Ørgaard
Læs i øvrigt den her omgang lort i et totalt overgearet forsøg på branding:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=209&nyhe ... laes_nyhed" onclick="window.open(this.href);return false;
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
Det var dog noget af det mest effektive brækmiddel jeg længe har prøvet! Ejer de da overhovedet ikke menneskelig værdighed i Herning og omegn?!?Bech skrev:Ufatteligt at en mand i hans stilling har råd til at udstille sig selv så meget..af fisker » 2. aug 2011, 22:03
Kære fans i er sku lidt for hurtig på aftrækkeren når det gælder "janssen og manglende mål". Har i prøvet og brække en tå?????
Han har haft 7 muligheder indtil nu i turneringen " ja han har ikke scoret, men giv nu manden en chance???. En hvis herre der scorede for FCK her i aften fra Senegal brugte 1 år, på at få gang i scoringerne, da han ankom til FCK. Bak manden op det fortjener han.
Mvh
Ørgaard
Læs i øvrigt den her omgang lort i et totalt overgearet forsøg på branding:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=209&nyhe ... laes_nyhed" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Nej, men de har scootere, traktorere og dårlig stil en masse.Funky skrev: Ejer de da overhovedet ikke menneskelig værdighed i Herning og omegn?!?
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
Jo, men alligevel....Jesus Herre Jemeni hvis der faktisk er SALG i sådan en fækal omgang brage-snak dernede! Det ser da helt, HELT galt ud!!! Kan NOGEN fra den egn dog ikke give mig lidt ro i sindet ved at anerkende, at det dér faktisk er helt uacceptabelt kvalmt?Bech skrev:Nej, men de har scootere, traktorere og dårlig stil en masse.Funky skrev: Ejer de da overhovedet ikke menneskelig værdighed i Herning og omegn?!?