Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
NeverDefeated

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af NeverDefeated » 23. jul 2011, 16:09

Det er usandsynlig tragisk med den slags politisk terror, uanset om det er begået af folk fra den ene eller den anden fløj. Det er svært at gardere sig mod 1 eller 2 mænds galskab.

Alle de unge liv der er gået tabt, det er frygteligt.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 23. jul 2011, 16:36

KK5700 skrev:
Hanga skrev:
le Cid skrev:Terror i Norge (og alle andre steder), samt Naziones måde at få alt drejet over på had til indvandrere...!
Specielt når det så viser sig, at det netop var en højreekstremist der stod bag.

Det pisser mig af at medierne også straks stemplede det som islamisk terror, og begyndte at snakke om forøgelse af sikkerhed mv. Ligegyldigt hvad vi gør, kan vi aldrig sikre os mod psykopater og gerninger som igår.
For engangs skyld er det vel ok at medierne straks stemplede det som islamisk terror, da en islamisk gruppering tog "æren" for bomben på nettet.
Problemet er jo at medierne i dag har mere fokus på at være først med nyheden, frem for at sikre sig om det er troværdig eller ej.

Det er helt ufattelig, hvordan et menneske kan rumme så meget ondskab at man kan slå så mange mennesker ihjel med koldt blod.

Det som skete igår får alt andet til at virke så uendeligt ligegyldigt

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. jul 2011, 16:56

Reto skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jamen jeg har intet imod at folk går op i cykelløb. Der hvor det knækker for mig er at alle folk er så meget imod doping og nærmest forlanger dødsstraf til de skyldige, men vores allesammens Bjarne Riis er der ikke nogen der går imod. Han var dopet til op over begge ører da han vandt, og ALLE VIDSTE DET. Men hele Danmark lod som ingenting for han er jo dansker. Og så snakker du om at andre pisser Bjarne Riis op og ned ad ryggen? Det er da i højeste grad Bjarne Riis der har pisset hele cykelsporten op og ned ad ryggen.
Nu er præcis dette fænomen jo ikke bare "typisk dansk", som du vist skrev i et andet indlæg.

Eksempel. Franskmændene tilbeder Richard Virenque, selv om denne tøsedreng som den eneste af alle på Festina nægtede brug af doping, og han lagde blot yderligere alen til sin popularitet ved at tude på nationalt tv. Selvfølgelig var han dopet, alle franskmænd ved det, det er en kendsgerning. Når så en udlænding som fx Contador, Rasmussen el Riis mistænkes for eller indrømmer doping, så er han uvelkommen og i nogle tilfælde temmelig upopulær i befolkningen. Pointen er, at nationer (bestemt ikke bare DK) beskytter og elsker sine (sports)helte på nogen gange naive måder.

I øvrigt er Riis efter min mening stadig eksponent for den største danske idrætspræstation nogen sinde. Doping eller ej.
At andre nationer kan have samme problem betyder jo ikke at det ikke kan være typisk dansk.

Din sidste linie pisser mig af. Jeg fatter simpelthen ikke at folk stadig kan kalde det en idrætspræstation og tilmed hylde det. Manden var pumpet op på stoffer!!! Jeg fatter ikke at idioten idag overhovedet må have med cykelsport at gøre. Hvis det stod til mig måtte hans børn ikke engang have en 3-hjulet cykel...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 23. jul 2011, 18:24

At 9'eren ikke går igennem hjemme hos mig lige pt, og derfor skal finde andre måde at følge de røde på i morgen :@
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 23. jul 2011, 19:08

At BIF endnu en gang hiver point i overtiden...
Ska' vi hak'?

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlæg af abbifar » 23. jul 2011, 19:17

doukas skrev:At 9'eren ikke går igennem hjemme hos mig lige pt, og derfor skal finde andre måde at følge de røde på i morgen :@
Kom på stadion da...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 23. jul 2011, 19:59

At Club 27 atter har udvidet medlemsskaren! :thumbsdown:
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 23. jul 2011, 20:23

le Cid skrev:At Club 27 atter har udvidet medlemsskaren! :thumbsdown:
Endnu en jeg må erklære mig enig i, men som med de øvrige medlemmer af klubben må man bare konstatere at vi kunne se det komme....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 23. jul 2011, 20:26

abbifar skrev:
doukas skrev:At 9'eren ikke går igennem hjemme hos mig lige pt, og derfor skal finde andre måde at følge de røde på i morgen :@
Kom på stadion da...
OK, hvis du køre mig frem og tilbage har vi en aftale :thumbsup:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 25. jul 2011, 17:22

At indkast.dk får Helenius til at lyde som en AGF'er med overskriften på denne artikel:
- Ku' da være fedt med et mesterskab

Overskriften kommer fra dette citat, på trods af, at han i hele artiklen faktisk er ganske jordnær:
Da Indkast.dk spørger ind til en gentagelse af mesterskabet 2008, kan den 20-årige angriber dog ikke lade helt være med at drømme.
- Jeg vil ikke sige noget nu, men det kunne da være fedt, hvis man kunne det, afslutter en skævt smilende Nicklas Helenius.

EDIT: De har nu rettet det, efter jeg brokkede mig. :thumbsup:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 31. jul 2011, 17:23

Søsyge :@

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 1. aug 2011, 16:09

At der stadig findes påstande om at Tim Janssen sikrede AaB en ny sæson i Superligaen.
Få nu hovedet ud af busken, og forstå at AaB efter 32 kampe havde den mængde point som skulle vise sig nødvendige til en plads over strejen.
På kampdagen havde RFC og EFB deres styrke forhold ligegode, og spillede uafgjort, også fordi begge havde kun en sejr som brugbart resultat af deres sidste kamp i sæsonen---på baggrund af deres først spillede 32 kampe. Hvis RFC og EFB spillede deres kamp senere end de andre kampe ville deres situation være den samme
RFC skulle vinde og EFB skulle vinde med flere mål, deres kamp ville have fået den samme forløb med 2-2.
Så mener jeg også om turnerings spil, at man skal kunne tåle at tabe den sidste kamp. AaB kunne tåle at få 0 point i den sidste kamp, mens RFC og EFB ikke kunne nøjes med 1 point i deres sidste kamp. Sidste indtrykket hos mig er klart at RFC og EFB blev mere fortjente nedrykkere end AaB. Lyngby og SønderjyskE havde ikke rigtig nogen fjender, og det var ligesom sikkert at de ville få deres nødvendige point.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 2. aug 2011, 16:22

Elscorpio skrev:Søsyge :@
Amen...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 6. aug 2011, 14:01

at folk mener at de skal rulle rundt 40 gange, før at dommeren vil give et rødt kort.. Det irriterer mig faktisk grusomt, det ser man jo også i dansk fodbold. Bliv nu nede og spil død for fanden, det der Hollywood pis burde selv give et rødt kort.. eller måske ikke men det skal fandeme stoppe.

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Indlæg af Schredni » 6. aug 2011, 14:22

Flower skrev:at folk mener at de skal rulle rundt 40 gange, før at dommeren vil give et rødt kort.. Det irriterer mig faktisk grusomt, det ser man jo også i dansk fodbold. Bliv nu nede og spil død for fanden, det der Hollywood pis burde selv give et rødt kort.. eller måske ikke men det skal fandeme stoppe.

Jo men når det så er sagt så tror jeg ikke ham målmanden skal regne med at få spilletid næste lange tid. Fuck et svin.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 7. aug 2011, 17:05

At FCK i dag stiller med blot 2 danskere i startopstillingen.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. aug 2011, 17:42

A_Strandfelt skrev:At FCK i dag stiller med blot 2 danskere i startopstillingen.
Hvorfor pisser det dig af?

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 7. aug 2011, 18:07

A_Strandfelt skrev:At FCK i dag stiller med blot 2 danskere i startopstillingen.
FCK er den største skændsel i dansk fodbold, stærkt efterfuglt af FCM.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. aug 2011, 20:02

SimonJ skrev:
Ah synes nu bastarden Brøndby stadig slår dem alle. Dog er Brøndby i de senere år blevet fantastisk underholdning for os der ikke kan udstå den klub.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. aug 2011, 20:21

thomasjn skrev:
SimonJ skrev:
Ah synes nu bastarden Brøndby stadig slår dem alle. Dog er Brøndby i de senere år blevet fantastisk underholdning for os der ikke kan udstå den klub.
Forskellen på netop Brøndby og henholdsvis FCK og FCM er netop at det ikke er en bastardklub, i hvert fald ikke i samme grad. Det gør dog ikke hadet til Brøndby mindre.

Besvar