Haha... busted!BoT skrev:Du har sgu da aldrig svælget dig skamløst i damer?Elegia skrev: Ja, eller når man i børnehaven sværger, man aldrig skal have med damer at gøre – for så 16 år senere at svælge sig skamløst i dem !
Jeg gemmer bare mig selv, til jeg møder den rette. Når det sker, kommer det naturligvis til at regne med børn!Køllen I Møllen skrev:Elegia : Igen damer, ingen unger. Men måske du får held med dig engang. Ses i Bilka om et par år
Og ja, jeg hadede selv folk med barnevogne for få år tilbage... Nu er jeg bare blevet mere moden![]()
Ps : Folk uden børn skulle henrettes ved nakkeskud!
Og lad mig så understrege, jeg ikke hader folk med barnevogne; jeg har mødt ind til flere landstrygere af ganske nobel karakter.
Men sindssyge forældre med psykopattræk, derimod, dem kan jeg sgu ikke med.
Den foragt håber jeg virkelig, jeg kan tage med mig resten af livet - også efter jeg evt. måtte miste min mødom og forpeste mine omgivelser med egenavl.
Desuden hader forældre også andre forældre. Det vil I måske ikke indrømme hér - men intet folkefærd bitcher da så meget som forældre, der bagtaler andre forælre og deres yngel.
At I så kan gå i fælles trop for at få fælles parkeringspladser foran jeres lørdagsmoskéer (BILKA, IKEA, osv.) er bare trist og komisk.
P.S.:
Hvis alle uden børn blev henrettet, hvem skulle så finansiere jeres store, fede børnechecks?
Og hvem skulle indtage så mange stoffer, at de ville være ude af stand til at passe børn, blot for at kunne frembringe idéer til Svampebob Firkant og lignende sindssyge børneprogrammer?
Og hvordan ville I komme videre i jeres biler og med jeres barnevogne, når I pludselig stod over for en lige så mentalt ustabil modstander (læs: en forælder) som jer selv?
Verden ville gå i stå!