Jeg er ikke klar over hvordan kvotientpointene regnes ud, men vil da tro de er noget større i CL, så ved ikke hvor langt de skal nå i EL for at optjene de samme point som et CL-gruppespil ville have indbragt.Elscorpio skrev:Læste et eller andet sted at FCK tjente 150 mill kr sidste år på deres CL deltagelse så kan man lige pludselig godt få hang til de tjekkiske pilsnere. Mon ikke også de kan tjene flere point til DK i EL?RufusTheDog skrev:Hva`dælen, jeg troede El Scoperino var en bekymret sjæl der kærede sig for dansk fodbold.Elscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
...men har da selv - for èn gangs skyld - lyst til at knappe en tjekkisk pils op.
Det får smilet frem tråden
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Re: Det får smilet frem tråden
In Åke we trust
Jeg tror de får svært ved at tjene flere point i EL. Både pga. den bonus der er ved at spille CL, men også fordi de simpelthen ikke er så gode som sidste årToarn skrev:Jeg er ikke klar over hvordan kvotientpointene regnes ud, men vil da tro de er noget større i CL, så ved ikke hvor langt de skal nå i EL for at optjene de samme point som et CL-gruppespil ville have indbragt.Elscorpio skrev:Læste et eller andet sted at FCK tjente 150 mill kr sidste år på deres CL deltagelse så kan man lige pludselig godt få hang til de tjekkiske pilsnere. Mon ikke også de kan tjene flere point til DK i EL?RufusTheDog skrev:Hva`dælen, jeg troede El Scoperino var en bekymret sjæl der kærede sig for dansk fodbold.Elscorpio skrev:Pilsnere får altid smilet frem, både dem inde på banen mod FCK pt. og dem udenfor fodboldbanen som tilskuere
...men har da selv - for èn gangs skyld - lyst til at knappe en tjekkisk pils op.
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
YouTube!!!! Det er fantastisk, prøv det. 
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
..at jeg i næste uge skal se min første MLS fodboldkamp!
Skal arbejde i Portland (Oregon) de næste par uger og jeg skal ind og se Portland Timbers mod Club Deportivo Chivas på onsdag.
Bliver spændende at se hvordan standarden i MLS er. Og det bliver spændende at opleve fan-kulturen i MLS (eller mangel på samme).
Portland Timbers er et ny-etableret hold så der er i hvert fald ingen der har været "fans" i mere end nogle få måneder...
Ser frem til en syret oplevelse.
Skal arbejde i Portland (Oregon) de næste par uger og jeg skal ind og se Portland Timbers mod Club Deportivo Chivas på onsdag.
Bliver spændende at se hvordan standarden i MLS er. Og det bliver spændende at opleve fan-kulturen i MLS (eller mangel på samme).
Portland Timbers er et ny-etableret hold så der er i hvert fald ingen der har været "fans" i mere end nogle få måneder...
Bienvenu Bassogog!
-
A_Strandfelt
- Allstar

God tur. Jeg forestiller mig MLS som MCH Arena gange 10, men så virker det tilgengæld heller ikke så hult, som det gør i Herning.astonvilla skrev:..at jeg i næste uge skal se min første MLS fodboldkamp!
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
http://lokalavisen.dk/65-aarige-egon-ky ... listermest" onclick="window.open(this.href);return false;
Tre unge røvere kommer brasende og skriger. Men den 65-årige ejer er ikke imponeret:
"Kan I så komme ud af min butik, sådan nogle drengerøve".
Så skubbede han til den forreste - ifølge ham selv nok til et rødt kort i håndbold - og så væltede de alle som dominobrikker.
Tre unge røvere kommer brasende og skriger. Men den 65-årige ejer er ikke imponeret:
"Kan I så komme ud af min butik, sådan nogle drengerøve".
Så skubbede han til den forreste - ifølge ham selv nok til et rødt kort i håndbold - og så væltede de alle som dominobrikker.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Denne tråd
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=11&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=11&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvorfor? Det er jo for fanden da fakta!Magic skrev:Denne tråd
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Signaturen.Dot Bot skrev:Hvorfor? Det er jo for fanden da fakta!Magic skrev:Denne tråd
Hader København!
http://www.bold.dk/nyt/Superliga-kamp-o ... n-fra-2012" onclick="window.open(this.href);return false;
JA TAK
JA TAK
Hvem der bare var irsk
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Re: Det får smilet frem tråden
Fedt, fedt, fedt!
Flyt mandags kampen til fredagA_Strandfelt skrev:Fedt, fedt, fedt!
tør man håbe
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Ifølge artiklen, er der tale om 4 kampdage desværre, så det må jo være fredag, lørdag, søndag og mandag.634 skrev:Flyt mandags kampen til fredagA_Strandfelt skrev:Fedt, fedt, fedt!
tør man håbe
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det gør spillerunden en smule uoverskuelig, når man kommer til søndag aften er vi nok mange som gerne vil have overblik, og det er især træls at der mangler 1 kamp på sidste spilledag. Når man læser sportblade om mandagen er de jo allerde ved at have sat rundens hold m.m.Flower skrev:Ifølge artiklen, er der tale om 4 kampdage desværre, så det må jo være fredag, lørdag, søndag og mandag.634 skrev:Flyt mandags kampen til fredagA_Strandfelt skrev:Fedt, fedt, fedt!
tør man håbe
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Jeg er ganske enig, jeg er imod mandagskampe af flere årsager men det ser ud til at aftale lyder på det.634 skrev:Det gør spillerunden en smule uoverskuelig, når man kommer til søndag aften er vi nok mange som gerne vil have overblik, og det er især træls at der mangler 1 kamp på sidste spilledag. Når man læser sportblade om mandagen er de jo allerde ved at have sat rundens hold m.m.Flower skrev:Ifølge artiklen, er der tale om 4 kampdage desværre, så det må jo være fredag, lørdag, søndag og mandag.634 skrev:Flyt mandags kampen til fredagA_Strandfelt skrev:Fedt, fedt, fedt!
tør man håbe
Mit drømmescenarie er:
1 kamp fredag aften (f.eks kl 19.00)
3 kampe lørdag 15:00, 17:00 og 19:00, alternativt kan man gøre ligesom i England - 14:00, 16:00 og 18:00
2 kampe søndag, 16:00 og 18:00, eller 15:00 (som i de gamle dage) og 17:00
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Du er kvalificeret som Direktør for Superligaen.Flower skrev:Jeg er ganske enig, jeg er imod mandagskampe af flere årsager men det ser ud til at aftale lyder på det.634 skrev:Det gør spillerunden en smule uoverskuelig, når man kommer til søndag aften er vi nok mange som gerne vil have overblik, og det er især træls at der mangler 1 kamp på sidste spilledag. Når man læser sportblade om mandagen er de jo allerde ved at have sat rundens hold m.m.Flower skrev:Ifølge artiklen, er der tale om 4 kampdage desværre, så det må jo være fredag, lørdag, søndag og mandag.634 skrev:Flyt mandags kampen til fredagA_Strandfelt skrev:Fedt, fedt, fedt!
tør man håbe
Mit drømmescenarie er:
1 kamp fredag aften (f.eks kl 19.00)
3 kampe lørdag 15:00, 17:00 og 19:00, alternativt kan man gøre ligesom i England - 14:00, 16:00 og 18:00
2 kampe søndag, 16:00 og 18:00, eller 15:00 (som i de gamle dage) og 17:00
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
ADVARSEL: Der er røget en Brøndbyfan i Københavns vandforsyning!
Drikkevandet er nu stærkt forurenet, og kan give kraftige symptomer, som gul hud, blå mærker, en kraftig kropslugt af urin og tynd øl!
Symptomer: Du føler dig væsentlig dummere end normalt. (føler du intet er du Brøndbyfan)
Drikkevandet er nu stærkt forurenet, og kan give kraftige symptomer, som gul hud, blå mærker, en kraftig kropslugt af urin og tynd øl!
Symptomer: Du føler dig væsentlig dummere end normalt. (føler du intet er du Brøndbyfan)
- Gentleman Finn
- Allstar

http://news.bbc.co.uk/earth/hi/earth_ne ... 587712.stm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
At det evige OB ligner sig selv her til aften: En Lars Høgh-klon på kassen og 10 Ulrik Mosesvin i marken, som de kun kan finde ud af at pløje op.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam