Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
-
Kontakt:
Funky skrev:jydenfranord skrev:JLB skrev:jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Du så rigtigt...
Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.
Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...
Det er åbenbart ikke den officielle fanklub der står bag banneret, min fejl der.
Men jeg vil stadig mene der er en markant forskel på at en sang opstår på stadion til kampen og at man på forhånd har lavet et banner.
Derudover mener jeg så også det gør det værre at de vælger at nævne en person der er fra deres egen klub, hvad enten det er fra fodbold eller håndbold.
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 28. aug 2011, 23:54
Enten opfører man sig usmageligt eller også gør man ikke, det giver ikke mening at gradbøje det. Laudrup historien er en skamplet, og det er det banner i sandhed også.
-
Funky
- Allstar

jydenfranord skrev:Funky skrev:jydenfranord skrev:JLB skrev:jonas386 skrev:Hvad stod der egentlig på deres banner? Jeg læste det som (frit fra hukommelsen):" Det eneste hul du har efterladt er Lærke Møllers"... Men det kan jeg ikke få til at passe sammen da Lærke Møller trodsalt spiller håndbold i FCM, og kan dårligt forestille mig nogen der ville bruge et andet medlem af klubben negativt for at få ram på en tidligere spiller. Så er der nogen der kan hjælpe?
Du så rigtigt...
Det siger jo alt om den klub at deres officielle fanklubs tifo gruppe laver sådan et banner. Der er intet format blandt deres fans. Fair nok de er efter Thyge, det er en del af gamet, men at blande en anden person ind i det, ydermere en person der er tilknyttet deres egen klub, det er simpelthen for lavt.
Jeg mindes at der blev råbt en del temmeligt usmagelige kommentarer om Brian Laudrups kone efter Brian på Aalborg stadion, da han i sin tid gæstede med FCK...
Det er åbenbart ikke den officielle fanklub der står bag banneret, min fejl der.
Men jeg vil stadig mene der er en markant forskel på at en sang opstår på stadion til kampen og at man på forhånd har lavet et banner.
Derudover mener jeg så også det gør det værre at de vælger at nævne en person der er fra deres egen klub, hvad enten det er fra fodbold eller håndbold.
Kan man spontant være en klovn til en fodboldkamp kan man vel også være det med tilløb. Ikke den store forskel i mine øjne. Og deres banner havde da ikke været mindre dumt om det så havde inddraget en person som ikke har noget med FCM at gøre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvad sang folk om Laudrups kone?
Hader København!
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Poker-One-Kenobi skrev:Enten opfører man sig usmageligt eller også gør man ikke, det giver ikke mening at gradbøje det. Laudrup historien er en skamplet, og det er det banner i sandhed også.
Laudruphistorien er en legende, selv om jeg er enig i at grænsen for det acceptable klart blev overskredet (også) dengang. Mener at lillebror Laudrup på et tidspunkt udtalte at det var hans værste udebaneoplevelse i karrieren - og manden har trods alt spillet Inter-Milan, Celtic-Rangers og flere andre klassiske hadeopgør ude i det store udland. "Welcome to Hell"

Lindmark / Vendelbokartellet
-
Cx
- Allstar

fra ulvegraven af... skrev:...lalala...
Det vil jeg kalde en direkte sviner til Midtjylland som klub, og som by.
...lalala...
Nogen der ved, hvor den by ligger?
Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 29. aug 2011, 14:06
Lindmark skrev:Poker-One-Kenobi skrev:Enten opfører man sig usmageligt eller også gør man ikke, det giver ikke mening at gradbøje det. Laudrup historien er en skamplet, og det er det banner i sandhed også.
Laudruphistorien er en legende, selv om jeg er enig i at grænsen for det acceptable klart blev overskredet (også) dengang. Mener at lillebror Laudrup på et tidspunkt udtalte at det var hans værste udebaneoplevelse i karrieren - og manden har trods alt spillet Inter-Milan, Celtic-Rangers og flere andre klassiske hadeopgør ude i det store udland. "Welcome to Hell"

Det hedder altså "lillesøster Laudrup"
I virkeligheden er noget af grunden til at det stadigt er pinligt, nok at manden virker så gennemført sympatisk. Det havde været nemmere at leve med hvis det var Tøfting det var gået ud over, dobbeltmoralsk men sandt.
-
jonas386
- Allstar

Hvad blev der helt præcist råbt dengang?
- Flot TIFO i øvrigt....
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Det er da lidt komisk, at nogen lader sig forarge over sådan et banner, når man samtidig ser, hvad der ellers kommer af udgydelser i tråden her.
Jeg synes i øvrigt at banneret er go' gas.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Gnu skrev:Det er da lidt komisk, at nogen lader sig forarge over sådan et banner, når man samtidig ser, hvad der ellers kommer af udgydelser i tråden her.
Jeg synes i øvrigt at banneret er go' gas.
Jeg tror du misforstår noget. Det kunne såmænd være en ok intern joke, men når man i forsøget på at nedgøre en tidligere spiller samtidig træder på en nuværende, så er det altså ret dårlig stil!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Gnu
- Allstar

Nej, det har jeg ikke. Man kan sgu ikke ride på den høje moralske hest, mens man samtidig slynger om sig med tilsvingninger. Enten er det usmageligt, eller også er det ikke.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Jeg synes sgu, det er meget sjovt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Gnu skrev:Nej, det har jeg ikke. Man kan sgu ikke ride på den høje moralske hest, mens man samtidig slynger om sig med tilsvingninger. Enten er det usmageligt, eller også er det ikke.
Der bliver vi sq nok aldrig enige. I mine øjne har vi som AaBfans nærmest pligt til at kritisere ALT i lorteforetagendet på heden. Jeg har dog ikke tænkt mig at forsvare alt, der kommer fra mindrebemidlede fans af vores klub.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Funky
- Allstar

Gnu skrev:Nej, det har jeg ikke. Man kan sgu ikke ride på den høje moralske hest, mens man samtidig slynger om sig med tilsvingninger. Enten er det usmageligt, eller også er det ikke.
Jeg synes der er lidt begrebsforvirring i spil. Spørgsmålet er ikke, om Thyge får nogle karske tilråb; spørgsmålet er, om det er over eller under lavmålet at inddrage Thyges (eks?)kæreste. Det ene synes jeg inden for rimelighedens grænser er 'okay' (min grænse går bla. ved abelyde og bananer efter farvede spillere). Det andet hører ingen steder hjemme. Efter min mening, naturligvis.
Derudover er FCM-banneret bare tæskehammer-plat, og jeg ville græmme mig over at være blevet filmet i umiddelbar nærhed af det, for det tilfælde at nogen skulle tro jeg havde noget med det at gøre.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Gnu
- Allstar

Det handler ikke specifikt om banneret.
Det handler om, at man lader sig forarge over et banner og kalder det usmageligt, mens man i samme åndedrag kalder ophavsmændende kokneppere. Det hænger ikke sammen.
-
Funky
- Allstar

Gnu skrev:Det handler ikke specifikt om banneret.
Det handler om, at man lader sig forarge over et banner og kalder det usmageligt, mens man i samme åndedrag kalder ophavsmændende kokneppere. Det hænger ikke sammen.
Men hvis de nu faktisk ER kokneppere...?
Nej, mere seriøst, så har du naturligvis en pointe - principielt set. For jeg synes at der dog er forummet til forskel. Herinde hvor alle godtnok har adgang, men det stort set kun er de samme folk som færdes og 'kender' hinanden, så er tonen nok lidt anderledes og det opfattede frirum lidt større (også i forhold til bemeldte kvæg-korpulatører) end de samme mennesker mener det er og bør være på gade og stræde - eller på et mange kvadratmeter stort banner, placeret midt i et fyldt stadion.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Gnu skrev:Det handler ikke specifikt om banneret.
Det er jo mere det helt ufatteligt
dumme som ligger i at man tydeligvis ikke har tænkt over at man kalder en af sine egne spillere for "et hul", der gør det ualmindeligt tåkrummende og morsomt/tragikomisk.
-
Gnu
- Allstar

Læs lige det indlæg du citerer én gang til.
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Funky skrev:Gnu skrev:Det handler ikke specifikt om banneret.
Men hvis de nu faktisk ER kokneppere...?
Nej, mere seriøst, så har du naturligvis en pointe - principielt set. For jeg synes at der dog er forummet til forskel. Herinde hvor alle godtnok har adgang, men det stort set kun er de samme folk som færdes og 'kender' hinanden, så er tonen nok lidt anderledes og det opfattede frirum lidt større (også i forhold til bemeldte kvæg-korpulatører) end de samme mennesker mener det er og bør være på gade og stræde - eller på et mange kvadratmeter stort banner, placeret midt i et fyldt stadion.
Jeg er enig med den Funky Greve...
Lindmark / Vendelbokartellet