Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar

Re: Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 28. aug 2011, 00:00

A_Strandfelt skrev:
Kilde skrev:
søren nielsen skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig af at se valgplakater klistret op overalt herude i Vestbyen :thumbsdown:
Det pisser også mig af... :@
Hvorfor?
Det er grimt. Jeg kunne aldrig finde på at stemme på en kandidat, bare fordi jeg har set ham smile på et stykke karton. De påvirker ikke mit valg det mindste, så jeg synes, det er et spild.
Det kunne jeg nu heller ikke, men det er da ikke en skid værre end diverse cirkusplakater med mere. Dog er der nogen derude (overraskende mange), der stemmer på hvem end de lige har på nethinden fra bybilledet. Og ja, som man nok kan fornemme, så har jeg også været ude og hænge plakater op i Aalborg.

"Klistret op overalt" er måske også meget sagt. Det er i nogle lygtepæle. Christ.
le Cid skrev:
A_Strandfelt skrev:
Kilde skrev:
søren nielsen skrev:
Elscorpio skrev:Det pisser mig af at se valgplakater klistret op overalt herude i Vestbyen :thumbsdown:
Hvorfor?
Det er grimt. Jeg kunne aldrig finde på at stemme på en kandidat, bare fordi jeg har set ham smile på et stykke karton. De påvirker ikke mit valg det mindste, så jeg synes, det er et spild.
Det er vel ligesom tv reklamer. Alle påstår, at de ikke bliver påvirket af dem, men alle undersøgelser påviser det modsatte. Måske man i stedet skulle været sur over, at mennesker er så pokkers lette at manipulere med...?
Hørt!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 28. aug 2011, 00:07

Nu har jeg haft to partier fra samme blok i tankerne, som jeg kunne finde på at stemme på, og det gør en plakat altså ingen forskel på. Hvor (og hvornår) kan man forresten se, hvilke personer, der stiller op i ens valgkreds?
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 28. aug 2011, 00:31

le Cid skrev:
A_Strandfelt skrev:
Kilde skrev:
søren nielsen skrev:
Hvorfor?
Det er vel ligesom tv reklamer. Alle påstår, at de ikke bliver påvirket af dem, men alle undersøgelser påviser det modsatte. Måske man i stedet skulle været sur over, at mennesker er så pokkers lette at manipulere med...?
Tja, med min holdning til valgplakater, bliver det vel nærmere, at jeg bliver sur på dem, der hænger i lygtepælene. Jeg kommer til at kende deres navn, ja, men jeg vil ikke associere dem med noget godt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 28. aug 2011, 00:43

alithebeast skrev:Nu har jeg haft to partier fra samme blok i tankerne, som jeg kunne finde på at stemme på, og det gør en plakat altså ingen forskel på. Hvor (og hvornår) kan man forresten se, hvilke personer, der stiller op i ens valgkreds?
Jeg har set min stemmeseddel på politikken.dk i torsdags, men jeg kan ikke finde den i dag. Hvis man leder hårdt nok, skal man nu nok finde valgkredsenes stemmesedler... Ellers plejer Altinget at have overblikket - prøv evt. http://www.altinget.dk/kandidater/" onclick="window.open(this.href);return false;
Held og lykke :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 28. aug 2011, 00:44

A_Strandfelt skrev:
le Cid skrev:
A_Strandfelt skrev:
Kilde skrev:
søren nielsen skrev:
Hvorfor?
Tja, med min holdning til valgplakater, bliver det vel nærmere, at jeg bliver sur på dem, der hænger i lygtepælene. Jeg kommer til at kende deres navn, ja, men jeg vil ikke associere dem med noget godt.
Præcis som jeg har det med idiotiske tv-reklamer. Laver man noget lort, nægter jeg at handle med det pågældende firma...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 28. aug 2011, 22:47

le Cid skrev: Præcis som jeg har det med idiotiske tv-reklamer. Laver man noget lort, nægter jeg at handle med det pågældende firma...
Sådan har jeg det med særligt udvalgte sponsorer. Jeg drikker ikke Carlsberg, men er gået over tul Thy (Classic kan især anbefales). Jeg tegner ingen forsikringer ved Codan, selvom det er flere år siden de stoppede som sponsorer i Brøndby og jeg har fået overtalt min kone til ikke at købe smykker fra Pandora. Lalandia er også off-limit for familien... Hhhmmmmmmmmmmm - det er vist lidt sygeligt det her :S

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 29. aug 2011, 08:41

Klaus skrev:
le Cid skrev: Præcis som jeg har det med idiotiske tv-reklamer. Laver man noget lort, nægter jeg at handle med det pågældende firma...
Sådan har jeg det med særligt udvalgte sponsorer. Jeg drikker ikke Carlsberg, men er gået over tul Thy (Classic kan især anbefales). Jeg tegner ingen forsikringer ved Codan, selvom det er flere år siden de stoppede som sponsorer i Brøndby og jeg har fået overtalt min kone til ikke at købe smykker fra Pandora. Lalandia er også off-limit for familien... Hhhmmmmmmmmmmm - det er vist lidt sygeligt det her :S
Det er da ikke sygeligt. De påstår at vi lever i en fri verden, så når reklamebranchen gør alt hvad de kan, for at vi skal være slave af deres produkt, står det os frit for, at vælge fra. Det er måske specielt at man vælger de firmaer fra, som sponserer de forkerte fodboldklubber, men det står vel os fuldstændigt frit for. Carlsberg laver i øvrigt noget ringe øl, så den er lige til højrebenet. Handler du heller ikke i Spar?

Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Indlæg af Toarn » 29. aug 2011, 08:55

Jeg er enig i at jeg direkte undgår produkter hvor reklamer o.l. er tilpas fordummende til at det irriterer mig, men lige hvad angår sports sponsorater er jeg ret selektiv; Codan er nogle røvere alligevel så de ville aldrig få mig som kunde (omend jeg indirekte var det via et datterselskab - indtil jeg fandt ud af det), Carlsberg kan jeg omvendt ikke hidse mig op over og sammenført med at deres reklamer (specielt i udlandet) er nogle af de mest gennemførte og sjove har jeg et positivt indtryk af det brand, uagtet at de sponserer OB og FCK.
Jeg har alle dage været kunde i Spar Nord, men ville jeg skifte bank hvis AaB skulle gå hen og skrive et sponsorat med Nordea? - not likely. Altså er jeg ret selektiv hvad angår mine aversioner - jeg vælger efter hvad der passer mig bedst (vel ligesom alle andre), men kan man skyde skylden på FCK og Brøndby er det da bare så meget nemmere :thumbsup:
In Åke we trust

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 29. aug 2011, 13:04

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/08 ... m?rss=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvordan kan han nogensinde blive kåret til årets komiker? I de glimt jeg har set af Live Fra Bremen, hvor han har medvirket, synes jeg han har været tåkrummende pinlig at se på. Live Fra Bremen er i øvrigt også et lorteprogram.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Toarn
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Indlæg af Toarn » 29. aug 2011, 13:38

Jeg synes nu Andreas Bos parodier er vildt sjove, men om han er den sjoveste, det ved jeg sq ikke.
In Åke we trust

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 29. aug 2011, 17:00

At Lindvang har forladt debatten? Har han fået for travlt med at føre valgkamp, eller hvad ligger der bag?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Indlæg af Schredni » 29. aug 2011, 17:17

doukas skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/08 ... m?rss=true

Hvordan kan han nogensinde blive kåret til årets komiker? I de glimt jeg har set af Live Fra Bremen, hvor han har medvirket, synes jeg han har været tåkrummende pinlig at se på. Live Fra Bremen er i øvrigt også et lorteprogram.
Andreas Bo er da den eneste der i det lorteprogram, der gør det bare okay. Jeg er ellers enig. Det virker lidt som om at de er pressede over at de skal lave satire én gang om ugen. Der sker måske ikke nok i Danmark til at de kan gøre det. De tager i hvert tilfælde de nemme, tåkrummende vitser alt for tit. Denne her er dog ret sjov:

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 29. aug 2011, 17:56

doukas skrev:At Lindvang har forladt debatten? Har han fået for travlt med at føre valgkamp, eller hvad ligger der bag?
Han er blevet fulltime Facebook-bruger.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 30. aug 2011, 21:34

A_Strandfelt skrev:
le Cid skrev:
A_Strandfelt skrev:
Kilde skrev:
søren nielsen skrev:
Hvorfor?
Ligeså meget som det pisser jer af at de kommer pisser det mig af at folk hiver folks valgplakater ned i hvad der ligner en systematisk nedrivning og ødelæggelse. Vidner om utrolig dårlig stil

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. aug 2011, 21:36

3 ting pisser mig af omkring de skide valgplakater :

1) Valgplakaterne i sig selv
2) At der er folk der ikke tror at plakaterne har en betydning (gu` har de da det)
3) AT valgplakaterne har en betydning
Janteloven eksisterer IKKE!

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Melkaer » 30. aug 2011, 21:46

At det er så super vigtigt at vise hvad politikerne har lavet i dag. Jeg kan godt se det smarte i at deres politik bliver præsenteret i tv, så alle kan tage stilling, men at jeg skal vide hvem der har været på et gymnasium, og hvem der har været på et plejehjem, det er da fuldstændig ligegyldigt!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. aug 2011, 22:26

Melkaer skrev:At det er så super vigtigt at vise hvad politikerne har lavet i dag. Jeg kan godt se det smarte i at deres politik bliver præsenteret i tv, så alle kan tage stilling, men at jeg skal vide hvem der har været på et gymnasium, og hvem der har været på et plejehjem, det er da fuldstændig ligegyldigt!
Det pisser mig af på en sådan helt speciel tåkrummende måde at politikerne sådan skal til at rende på plejehjem og i børnehaver midt i valgkampene. Så står de der og smiler somom de godt kan lide folk der går med ble (børn og pensionister) selvom vi alle udemærket ved at de helst vil være alle andre steder end lige der.
Og vis mig lige den politiker i danmarksshistorien der, når alt kommer til alt, har virkeliggjort valgløfterne om at give flere penge til børn og gamle. Nej, når valget er ovre bliver børnehaverne og plejehjemmene totalt butt-fucked som altid. Jeg brækker mig...

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Melkaer » 31. aug 2011, 08:17

Køllen I Møllen skrev:
Melkaer skrev:At det er så super vigtigt at vise hvad politikerne har lavet i dag. Jeg kan godt se det smarte i at deres politik bliver præsenteret i tv, så alle kan tage stilling, men at jeg skal vide hvem der har været på et gymnasium, og hvem der har været på et plejehjem, det er da fuldstændig ligegyldigt!
Det pisser mig af på en sådan helt speciel tåkrummende måde at politikerne sådan skal til at rende på plejehjem og i børnehaver midt i valgkampene. Så står de der og smiler somom de godt kan lide folk der går med ble (børn og pensionister) selvom vi alle udemærket ved at de helst vil være alle andre steder end lige der.
Og vis mig lige den politiker i danmarksshistorien der, når alt kommer til alt, har virkeliggjort valgløfterne om at give flere penge til børn og gamle. Nej, når valget er ovre bliver børnehaverne og plejehjemmene totalt butt-fucked som altid. Jeg brækker mig...
Ja tak. Den første politiker jeg virkelig vil have respekt for er en politiker, som også tager ud til de gamle og de små, når de ikke skal samle stemmer!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

seamann

Indlæg af seamann » 31. aug 2011, 09:33

Melkaer skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Ja tak. Den første politiker jeg virkelig vil have respekt for er en politiker, som også tager ud til de gamle og de små, når de ikke skal samle stemmer!
Thyra Frank ?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. aug 2011, 09:50

seamann skrev:
Melkaer skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Thyra Frank ?
Svært at have respekt for folk der vejer mere end 150 kg....

Besvar